"אם הקבוצה לא הייתה חשובה לי, לא הייתי לוקח את התפקיד"

כך אמר שלומי משה, מאמנה של קריית גת, שמונה למאמן הקבוצה לפני שבעה מחזורים בהם השיג 11 נקודות. משה מאמין ביכולות שלו ושל השחקנים שלו להשאיר את הקבוצה בליגה אך הוא יודע שזה לא יהיה פשוט. כשנשאל על השנה הבאה אמר: "קודם נעמוד במטרות של העונה הזו ואז נסתכל קדימה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 07-02-2018
  • 13:52

שלומי משה, שמונה למאמנה של קריית גת לפני 7 משחקים, השיג 3 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו, ומי שהביא את הקבוצה מהמקום אחד לפני האחרון כשרק הוד השרון סוגרת את הטבלה. היום הוא נמצא במקום 11 המכובד לאחר שבסו"פש האחרון יצא בתיקו מול חולון החזקה בחוץ.

 

שלומי, שכשלקחת את הקבוצה האמנת שתהיה כזאת הצלחה בזמן כל כך מועט?

"כן האמנתי! ואם לא הייתי מאמין והקבוצה לא הייתה חשובה לי לא הייתי לוקח את התפקיד. ולמען האמת הרבה אנשים יעצו לי לא לקחת את התפקיד כי יש לי הרבה יותר מה להפסיד מאשר להרוויח, אבל כמו תמיד אני פועל עם הלב. אני שמח שבינתיים אנחנו מתקדמים לעבר המטרה - להישאר בליגה".

 

מה אתה חושב על הליגה מנקודת מבט של מאמן? 

"אני בטוח שהליגה הזאת הכי שוויונית מכל הליגות שיש בארץ, ולהוציא את נס ציונה והוד השרון כל קבוצה יכולה לקחת מכל קבוצה את הנקודות. ובגלל זה רואים שהרבה קבוצות שבנו קבוצות חזקות לעליית ליגה, נמצאות אפילו במצב של סכנת ירידה". 

 

בשישי האחרון סיימת בתיקו מול חולון החזקה בחוץ. הייתם שווים ניצחון?

"למען האמת הם לא בעטו פעם אחת לשער שלנו, מנגד היו לנו 3 מצבים של גולים בטוחים ששניים השוער המצוין לקח, ובקלות יכולנו לנצח את המשחק הזה אבל גם מתיקו אני מרוצה". 

 

ללא ספק אתה הצלחה העונה, האם שנה הבאה תישאר בתפקיד? 

"אני רוצה לציין שאני עובד יחד עם ליאור בן שמחון בשת"פ מלא ומגיע לו קרדיט ענק. לגבי העונה הבאה, אנחנו מתמקדים במטרה להישאר בליגה כי עדיין לא הבטחנו את מקומנו והמשימה עוד קשה, ובסוף העונה נעשה סיכומים ונקבל החלטות בהתאם".

 

שיהיה בהצלחה. 

שלומי משה במשחק האחרון מול ירמיהו חולון (דן יידוב)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חבל על הזמן (קרית גתי 07-02-2018, 18:51)
    הכול טוב ויפה אבל לא לשכוח דבר חשוב אין כסף לעיריה כך שהעונה תיגמר ואנחנו גם לפני בחירות ניהיה חכמים אחרי בקיצור חרטא רק רוכש רציני יציל את הקבוצה ניהול של העיריה בעייתי הגירעון שלה עצום
  2. הגזמת שלומי (הנמר 07-02-2018, 21:44)
    חצי שני לא עברתם את החצי ואתה אומר שיכולתם לנצח בקלות.נשכבתם על הדשא כל דקה לבזבז זמן.