ליגה א' דרום: נבחרת המחזור ה-19 בחסות בר המסעדה השמייח ה"לזרוביץ"

מחזור מספר 18 הסתיים בליגה א' דרום. מחזור בו נס ציונה שוב מנצחת ומגדילה את הפער לאחר שיבנה סיימה בתיקו מול כפ"ס. בקעת הירדן עם ניצחון ענק על נורדיה נמצאת נקודה מהפלייאוף. ואזור עוצרת 4 הפסדים בניצחון על דימונה. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? מי בנבחרת הכי טובה של הדרום ומי היא קבוצת המחזור....שווה לראות..

  • על ידי: מערכת גולר
  • 05-02-2018
  • 15:42

שוער:

ניל אברבנל (ירמיהו חולון)

שוערה של חולון, היה מצוין מול קרית גת המתאושת, כאשר בשתי הצלות של המשחק השאיר נקודה לקבוצתו. שוער ענק שמשרה הרבה ביטחון לחבריו לקבוצה. 

 

ניל אברבנל השאיר את הנקודה אצל חולון עם שתי הצלות מדהימות (מני בן ארי)

 

הגנה:

יוגב בן סימון (קריית גת)

מגנה הימני קרית גת, עשה הגנה והתקפה, אפשר להגיד שחרש את הקו, הכין לחבריו מצבים מסוכנים לכיבוש מבחינה התקפית, ומשרה ביטחון רב על חבריו מבחינה ההגנה. מגן וותיק עם ניסיון רב. 

 

ליאל חי (בקעת הירדן)

בלמה הצעיר של בקעת הירדן. עשה עבודת הגנה טובה מאד בהגנה והיה מהבולטים בקבוצתו בניצחון המרשים על נורדיה. 

 

עמית ביטון (קריית גת) 

בלמה המוכשר של קרית גת, היה מצוין בהגנה יחד עם כל הקו האחורי של קבוצתו, סגר את רועי דיין ומאור אסור החלוצים המסוכנים של חולון ולא נתן להם להגיע למצב של כיבוש. בלם טוב שיכול ללכת ולהשתפר. 

 

מוצה ישראל (הפועל אזור)

מגנה השמאלי של אזור, סגר את כל הקו השמאלי של אזור מבחינה הגנתית שכלל סגירה על יוני רביבו המסוכן, ויצא להתקפות ויצר התקפות מאד מסוכנות לטובת קבוצתו. 

 

קישור:

דניאל אגמי (בית"ר כפ"ס)

קשרה הצעיר של בית"ר כפ"ס, נכנס אומנם כמחליף בדקה ה-30 לערך והרבה להטריד את הגנת יבנה, בישל את השער השני והוסיף הרבה כח למשחק של כפ"ס שלמרות שהיתה בעשרה שחקנים היא הייתה עדיפה. 

 

אייל שן (הפועל אזור)

המאסטרו של אזור, הבעל הבית הבלתי מעורער של אזור, שכשהו הוא טוב הקבוצה שלו לא מפסידה. שחקן שנלחם על כל כדור, עושה הגנה, ותומך רבות בהתקפה. ללא ספק הוא הסיבה שאזור יצאה עם שלושת הנקודות מול דימונה.

 

המאסטרו של אזור - אייל שן (אלעד ירקון)

 

ליאור ברטובסקי (מכבי יבנה)

קשרה של מכבי יבנה, כבש שני שערים בשיויון של קבוצתו מול כפ"ס החזקה. ליאור קשה התקפי בקבוצה היבנאית הוכיח את כישוריו מול כפ"ס והראה הרבה יכולת ולמה שהוא מסוגל במשחק האחרון. קשר מהטובים בליגה.

 

התקפה:

עבדאללה עזאם (בית"ר כפ"ס) - כוכב המחזור!

שחקנה הצעיר של בית"ר כפ"ס, עם עוד משחק ענק מבחינתו מול מכבי יבנה החזקה. כבש צמד שערים ולא הפסיק להטריד את הגנת יבנה. עזאם שנמצא בכושר אדיר מבחינתו עם שליטה טובה בכדור וכוח פריצה מהטובים שיש, עונה הבאה כנראה וימישך את ההתקדמות שלו בליגות הבכירות.

 

כוכב המחזור - עבדאללה עזאם (מני בן ארי)

 

מוחמד בדיר (מ.ס. כפר קאסם)

חלוצה הצעיר של כפר קאסם, הביא ניצחון סופר חשוב לקבוצתו. בדיר הצעיר עשה גול ענק בסיבוב. גול ששווה הרבה מעבר לשלוש נקודות עבור קבוצתו שיש לה סגל שחקנים מצוין, ולבסוף החלוץ הצעיר והמוכשר מקבל את ההזדמנות ומראה הרבה כישרון ויכולת. 

 

לוקח את ההזדמנות בשתי ידיים (גיא צמח)

 

אליחי צברי (בקעת הירדן)

חלוצה של בקעת הירדן, נכנס למשחק במחצית בפיגור והיה מהבולטים במהפך שקבוצתו עשתה נד נורדיה שלא זכור מי הפסידה לאחרונה. אליחי חלוץ צעיר שפורח העונה כבש שער נוסף וזה כבר השמיני שלו בליגה. שאפו!

 

מאמן המחזור: שלומי משה (קריית גת)

חנן אזולאי מבקעת הירדן ניצח את ויקטור גניש ונורדיה כשלא זכור מתי נורדיה הפסידה ועצר את הריצה המטורפת שלהם. נועם שוהם מאמנה של כפ"ס במשחק ענק עצר את מכבי יבנה ובמשחק רב שערים ומהנה ויצא עם תיקו סופר מכובד, אבל מעל כולם הרשים השבוע ולמעשה מאז שלקח את המושכות לא אחר מאשר שלומי משה, שחקן העבר בקריית גת, ומאמנה הצעיר והסופר מוכשר שיש לו ידע רב וניסיון בליגה הזאת שיכול להוביל את קבוצתו לחוף מבטחים העונה ללא תקציב כמעט. שאפו ענק למאמן הצעיר והמוכשר שעוד יגיע רחוק! 

 

שלומי משה, מנסה להוביל את קבוצתו לחוף מבטחים (דן יידוב)

 

קבוצת המחזור: בית"ר כפ"ס

קבוצתו של נועם שוהם הגיעה למשחק צמרת מול הסגנית מיבנה ובמשחק מהנה רב שערים כמו שאנחנו אוהבים, סיימו בתיקו שתיים. שאפו ענק לשחקני כפ"ס!

ליגה א' דרום: נבחרת המחזור ה-19 בחסות בר המסעדה השמייח ה"לזרוביץ"

הוסף תגובה
תגובות
  1. סקירה מקצועית (אברהם דה פריס 06-02-2018, 18:21)
    זו סקירה מקצועית לעניין, בלי מריחות ואינטרסים אישיים. כמישהו שבמשך עשרות של שנים נמצא בהפועל אזור כשחקן, מאמן וחבר הנלהלה והספיק להכיר את הליגות הנמכות מליגה גי, ב׳ עד אי דרום ובשנים אחרונות גם הליגה הלאומית, מוריד את קובע לאוהד רון וצוותו. כאי