סקר משחק העונה של הצפון

מוליכת הטבלה הפועל איכסל תארח ביום שישי (14:00) את סגניתה ״רובי שפירא״ חיפה, לקרב ישיר על כרטיס העליה לליגה הלאומית. ערכנו תחזית בקרב מאמני ליגה א׳ צפון, מי לדעתם תנצח או מי תפסיד? וכמה מהם חושבים שהמשחק בכלל יסתיים בתיקו... שווה לקרוא!

  • על ידי: רועי סימוני
  • 07-02-2018
  • 18:11

מוליכת הטבלה הפועל איכסל תארח ביום שישי (14:00) את סגניתה ״רובי שפירא״ חיפה לקרב ישיר על כרטיס העליה לליגה הלאומית. ערכנו תחזית בקרב מאמני ליגה א׳ צפון מי לדעתם תנצח או מי תפסיד וכמה מהם חושבים שהמשחק בכלל יסתיים בתיקו שווה לקרוא!

 

קובי דנינו (הפועל בית שאן): משחק שכל מאמן ושחקן היו רוצים לקחת בו חלק בין שתי קבוצות טובות ״רובי״ לא יכולים לרשום הפסד שלישי ברציפות ואני חושב שהם גם ינצחו את המשחק הזה.

 

קובי דנינו הולך עם 'רובי' (שאקר מואסי)

 

סמיר עיסא (הפועל אום אל פאחם): מאחל בהצלחה לשתי הקבוצות.

 

סמיר עיסר מעדיף להישאר ניטרלי (נזי סולטן)

 

רפי בוסקילה (הפועל מגדל העמק): משחק צמרת אמיתי בין שתי קבוצות מצוינות ״רובי שפירא״ מגיעה לאחר שני הפסדים מנגד איכסל הצליחה להעפיל למקום הראשון ומגיע במצב מצוין תיקו ישרת את איכסל ואני חושב שככה גם יגמר. 

 

פאיד חסון (הפועל כפר כנא): משחק לא קל! יהיה משחק טקטי, עם שמירות בהתחלה, משחק סגור שייגמר תיקו: תיקו

 

רונן וינשטיין (מאמנה לשעבר של באקה): משחק עונה משמעותי ראשון. שתי קבוצות עם השחקנים הכי נוצצים בליגה. רובי לא יכולה להרשות לעצמה הפסד שלישי רצוף. איכסל בבית תעשה הכל לנצח ולברוח. לדעתי 1-1

 

רונן וינשטיין, צופה לחלוקת נקודות במשחק העונה (מני בן ארי)

 

איציק דדון (מכבי צור שלום): שתי קבוצות מצוינות... אני חושב שהביתיות של איכסל תכריע את ההתמודדות. ניצחון 0-1 לאיכסל.

 

אילן סוויסה (עירוני טבריה): משחק סופר מסקרן אבל לדעתי, כל תוצאה לא תקבע את העולה. תיקו יכול דווקא לשרת את הרצליה ואום אל פחם. אני הולך על תיקו: תיקו.

 

ארז בנודיס (הפועל הרצליה): משחק קשה מאוד בין שתי קבוצות טובות ונוקשות. מה שבטוח שלאף אחת מהקבוצות לא יהיה קל במשחק הזה, במשחקים כאלה שתי הקבוצות ירצו לשחק על תיקו ואני מאמין שזאת תהיה תוצאת המשחק בסיום. תיקו.

 

ארז בנודיס מהמר על משחק ללא הכרעה (דן יידוב)

 

איברהים אבו רקיק (הפועל שפרעם): במצב שנוצר במאבק על העלייה לליגה הלאומית, כאשר כל המתמודדות מתעקשות שלא תעלנה, זה בהחלט המפגש שיכול להכריע לקראת הפיניש של הליגה. רובי שפירא מגיעה במומנטום רע מאוד לאחר שני הפסדים רצופים. איכסאל מהעבר השני יודעת ומבינה שזו הזדמנות להעמיק את המשבר של האורחים מהכרמל. הביתיות תיתן יתרון עצום למארחת. לדעתי זה משחק שיוכרע על ידי איכסאל בשער בודד: ניצחון לאיכסל.

 

רז משולם (אסי גלבוע): לדעתי לפני משחק כזה לא צריך לתת תחזית. פשוט לבוא להינות מהצגה של 2 קבוצות עם אותה מטרה והכול מתרכז למשחק אחד!

 

ירון דוד (לשעבר חבר הנהלת טבריה): " איכסל תנצח. אני מאמין ורוצה שאיכסל תנצח את רובי חיפה בגלל חברי הטוב מוריס אוזן וגם כי יש להם סגל שחקנים יותר איכותי ויותר עומק בספסל".

 

ירון דוד, רוצה שאיכסל תנצח בשביל מוריס אוזן חברו

 

צחי טיאר (הפועל באקה אל גארביה): משחק צמרת מעניין מאחל בהצלחה לקבוצות, מעדיף להתעסק בקבוצה שלי.

ראש בראש, מוריס אוזן מול עודד קוטר (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. במשחקים כאלה משחקים על תיקו? רק מאמן הגנתי כמוך חושב ככה (לבנודיס 07-02-2018, 18:17)
  2. עוד פעם אתם עושים נחס (אדום 07-02-2018, 19:06)
    כל שנה אותו דבר....
  3. תיקו לא יהיה - תודה על הסקר (מייק 09-02-2018, 01:17)
    אם כל המומחים חושבים תיקו רובם המכריע אזי המסקנה המתבקשת היא ניצחון לאחד הצדדים עצוב שכל הרבה מאמנים מסתפקים בנקודה לא פלא שהרמה כל כך עלובה ובנסיגה מתמדת.
  4. תיקו לטבתינו (אבו סקר חאלד 09-02-2018, 12:16)
    אנחנו המרבחים א.א.פחם