קובי סויסה מארח את מסאי דגו: תחזית ליגה א' דרום מחזור 19

השבוע החלטתי לארח את המאמן מספר 1 בליגה הלאומית, מאמן כדורגל אדיר ובחור ענק, הלא הוא מסאי דגו. מסאי שהיה מאמן הפועל כפ"ס עד לפני מספר ימים והוביל אותה ללאומית, הוא חבר יקר שלי והוא מכיר את ליגה א' מצויין. מי ינצח ? מסאי דגו או קובי סויסה? שווה לראות בתחזית השבועית..

  • על ידי: מערכת גולר
  • 08-02-2018
  • 17:21

מסאי דגו, שחקן עבר בליגת העל במדי הפועל ת"א ומ.ס אשדוד, ובליגה הלאומית במדי אשקלון,הרצליה, קטמון ועוד..העונה לקח את הפועל כפ"ס ועשה את הבלתי יאומן כשהביא אותה למקום ממנו עולים בליגת העל..את ההמשך כולם כבר יודעים... 

 

מה אתה חושב על ליגה א' בכללי? "אני יודע שליגה א' דרום ליגה קשה מאד ויש הרבה שחקנים איכותיים. לדעתי שחקנים שנפלו בין הכיסאות ויכולים להשתלב בקלות בליגה הלאומית וגם בליגת העל. העונה בכפ"ס השתלבו אצלי מספר שחקנים, שעקבתי אחריהם שנה שעברה, חליל פריג' הבלם מכפר קאסם שראיתי את המשחק שלו בטבריה בפלייאוף, הייתי מאד מרוצה ממשחקו ולכן לקחתי אותו. ודן עזריה שהיה קשר אחורי בנס ציונה והיה מהטובים אשתקד, ויש עוד רבים וטובים אחרים."

 

מי לדעתך תעלה ליגה? האם נס ציונה עלו לדעך? "כן. ללא ספק נס ציונה עלו ליגה והם הקבוצה שהכי מאומנת. אני מכיר את עופר טסלפפה שאימן אותי בקטמון עד שנפצעתי, הוא מאמן טוב ויסודי ובעיקר בחור טוב וצנוע שמגיע לו שיצליח".  

 

קובי סוויסה, מה אתה חושב על ליגה א דרום? "הליגה העונה שיוויונית, כל הקבוצות שוות למעט נס ציונה והוד השרון. לדעתי נס ציונה מעל הליגה והוד השרון אפילו מביישת את הליגה. לפלייאוף תהיה התמודדות קשה מאד ואיכותית. אבל לדעתי מכבי יבנה, חולון, בית"ר כפ"ס וקבוצתי האהובה מכבי קביליו יפו, שלדעתי למרות תקציב דל מתמודדת יפה ומתמודדת שווה בשווה מול שאר קבוצות הליגה, האמת הם הפתיעו אותי ואני מקוווה שימשיכו. לגבי הקהל, אני מאוכזב שלא מגיע בהמוניו לעודד במשחקים, הקהל מחפש רק הצלחות ולא מגיע לעודד את השחקנים הצעירים והמוכשרים שיש לנו העונה, כי הם רוצים רק שמות מפוצצים. אבל גם השחקנים הצעירים שיש לנו יכולים להספיק לפלייאוף בעונה כל כך חלשה שיש העונה בליגה א'"

 

קובי סויסה והכוכבים שלו בחופים..צגאי ואיציק בן סלומון. (מני בן ארי).

 

על פי פרסומים שונים, אתה רכשת קבוצה בלידת החופים העונה? "כן. רכשתי קבוצה בחופים ובקרוב אני אפרסם את כל התוכניות שלי לגבי החופים. כבר אני יכול להגיד שגייסתי ספונסרים רבים למשימה לבנות קבוצה חזקה מאד, כמובן בעזרתו של חברי היקר ברוך דגו. אני רוצה לומר תודה רבה לחברי היקר אלון זבולון שהעונה נשתף פעולה ביחד. העונה תזכרו מה אני אומר לכם, אנחנו נבנה קבוצה ברמה גבוהה ואני אהיה בעלים ומחליט בלעדי. כמובן שאני קורא מכאן ואשמח לעוד ספונסרים שיבואו להצטרף אלי."

 

קובי סויסה ומנכ"ל ליגת החופים דודי מור. דודי מחזיק את החופים כבר 12 עונות ברציפות. שאפו. (מני בן ארי)

 

ונעבור למשחקים:

הפועל הוד השרון-נס ציונה, הוד השרון, 12:30

קובי: נס ציונה תנצח, אין בכלל מה לבזבז מילים על המשחק הזה. בושה להוד השרון על העונה הנוכחית וכל הכבוד לנס ציונה על העונה האדירה שלהם.

דגו: נס ציונה תנצח. נס ציונה היא הקבוצה הכי טובה בליגה, היא תבוא ותהיה דומיננטית מול הוד השרון שכנראה ירדו כבר ליגה. לא יהיה משחק קל במגרש בהוד השרון, אבל ברגע שיפול השער הראשון הכל יהיה לטובת נס ציונה. 

 

מכב שעריים-ירמיהו חולון, שעריים, 13:30

קובי: מכבי שעריים בבית חייבת את הנקודות הם במאבקי תחתית. מנגד, חולון שעד היום היא לדעתי הפתעת העונה. המאמן שלהם מוסא בן חיים הוא חבר טוב, ויש להם את איציק בן סלומון הקשר מספר אחד בליגה. חולון ינצחו במשחק לא קל. 

דגו: חולון תנצח. חולון קבוצה מאד טובה שאני מכיר אישית כמה שחקנים, כמו איציק בן סלומון וניל אברבנל ומאמן מצויין כמו מוסא בן חיים. אני מאמין שהם ינצחו למרות ששעריים קבוצה עיקשת ולא קל לנצח אותם בחוץ. 

 

איציק בן סלומון מחולון, קשר מספר אחד בליגה. (דן יידוב). 

 

עירוני קרית גת-הפועל כפר שלם, קריית גת, 13:30

קובי: קרית גת לאחרונה בכושר נפלא בזכות המאמן החדש שלומי משה, שמאז שהגיע עושים תוצאות טובות. מנגד, כפר שלם שאיכזבו שבוע שעבר והפסידו לכפר קאסם החלשה.המשחק יסתיים בתיקו.

דגו: כפר שלם ינצחו. שלומי משה היה שחקן טוב ושיחקתי מולו הרבה שנים. אני אוהב שנותנים לשחקן בכיר לקראת פרישה, שהיה קפטן הקבוצה הרבה שנים, להיות מאמן. זה יפה וחשוב. כפר שלם קבוצה טובה עם מאמן טוב ויסודי כמו שוקי סדיס.

 

מ.ס. כפר קאסם-ביתר כפ"ס, וינטר, 13:30

קובי: יחסי הכוחות הם לטובת כפ"ס, שיש להם את המאמן הכי טוב בליגה נועם שוהם ומשחקת כדורגל יפה ואטרקטיבי. מנגד, יש את כפר קאסם שיש להם משחק מאד חשוב שהם חייבים לנצח בו ולהראות שהם מתחילים בדרך חדשה. המשחק יסתיים בתיקו.

דגו: בית"ר כפ"ס ינצחו. משחק חזק מאד, זה לא משחק שילך לתיקו. כמו שאני מכיר את שני המאמנים, יהיה סגנון משחק שונה ולכן אני לא רואה תיקו במשחק הזה. זה משחק שקשה להמר עליו, למרות שאני מאד אוהב את ביתר כפ"ס, קבוצה שעקבתי אחריה בגלל משחק הגביע וראיתי כמה משחקים שלהם, הם קבוצה טובה מאד עם מאמן טוב. יש שחקנים בכירים כמו שי דוד, אלעד שיק, יש להם את עידן סרור שגדל איתי שהוא שחקן מצויין ואת סולי צמח כמובן, והם ינצחו.

 

שרון גורמזנו, חלוץ הכי טוב בליגה. (חסדאי כהן). 

 

מכבי יבנה-הפועל אזור, יבנה, 13:30

קובי: יבנה תנצח. מכבי יבנה היא קבוצה טובה מאד וזה ברור כשיש לה את החלוץ הכי טוב בליגה, שרון גורמזנו חברי היקר. הגיע הזמן שהוא יתן גול וזה יקרה במשחק נגד אזור. אזור ניצחו שבוע שעבר במשחק קשה לאחר רצף של הפסדים, אני מאחל לאזור בהצלחה בהמשך אבל נגד יבנה הם יפסידו.

דגו: יבנה תנצח. אני מאמין שמכבי יבנה יותר טובה בבית שלה. יש לה שחקנים בכירים כמו שרון גורמזנו, תומר בן חיים שהוא שחקן ליגה לאומית לכל דבר, שחקן ברמה מאד גבוהה. ויש שם צעיר בשם אמיר רז שעושה עונה יפה ואני עוקב אחריו ושומע רק דברים יפים. 

 

מ.ס. דימונה-הכח ר"ג, דימונה, 12:30

קובי: דימונה הקבוצה הכי מאכזבת העונה. הגיע הזמן שכחילה יילך הביתה, הוא נכשל בתקציב כזה גדול. מנגד הכח ר"ג שראיתי אותם מול יפו, קבוצה בינונית, אבל הבינוניות של הכח תספיק לנצח את דימונה החלשה.

דגו: תיקו. דימונה עושים בליגה עונה לא טובה, אבל בגביע הם מאד הפתיעו אותי מול הפועל ת"א. הכח ציפיתי מהם להיות בחלק העליון, אני מחזיק מחיים סירוטקין המאמן, שלדעתי הוא אחד המאמנים הכי טובים בליגה.

 

מכבי יפו, הרבה מניות בהצלחה של יפו יש לי...(אביחי חיים).

 

מכבי יפו - הפועל בקעת הירדן, שכונת התקווה, 13:15

קובי: מכבי קביליו יפו, הקבוצה שלי. יש לי הרבה מניות בהצלחה של הקבוצה, בהבאתו של אורי קרגולה לקבוצה לפני שלוש שנים. קרגולה זה חבר טוב שלי ואני שמח שהוא מצליח. הוא מאמן צעיר ומצליח שעוד ניכונו לו הרבה שנים של הצלחות. מכבי יפו תנצח למרות שאני צופה משחק לא קל, כי הבקעה קבוצה טובה שהוכיחה את העצמה העונה. יפו יבואו מרוכזים וינצחו.

דגו: מכבי יפו תנצח. מכבי יפו עושים עם תקציב נמוך עונה יפה מאד. הם פתחו את העונה ללא ציפיות ועושים עונה נפלאה. מגיע לאורי קרגולה פירגון על עונה באמת יפה. בקעת הירדן עושים עונה יפה אמצע טבלה. הנקודות ישארו ביפו בבית.

 

בית"ר נורדיה - הפועל מחנה יהודה, טדי, 18:00

קובי: המאמן ויקטור גניש, פשוט כל הכבוד למאמן הזה, שעושה מאז שהגיע עבודה מעולה. אני רואה אותם מתמודדים חזק על מקום בפלייאוף. מחנה קבוצה צנועה ונחמדה. אבל אני הולך עם נורדיה וחברי הטוב ויקטור גניש. 

דגו: נורדיה ינצחו. נורדיה חשבתי שיהיו יותר גבוה בטבלה. מועדון טוב שמנוהל טוב. שחקנים טובים כמו אופיר עמרן, שיכול לשחק בקלות בלאומית והוא גם חבר טוב שלי. שאני מעריך אותו כשחקן וכבן אדם. הם ינצחו בגלל שהמשחק בטדי והם יותר טובים ממחנה.
 

מילה לסיום: "שיהיה כמה שיותר שערים בליגה. ושנראה הרבה שחקנים מליגה א' בליגה הלאומית ואפילו בליגת העל. "

 

קובי סויסה, איש צנוע שעוזר להמון אנשים עם לב טוב. 

 

מילה לסיום על קובי סויסה: "קובי הוא אחד החברים הכי טובים של אחי ברוך. איש כדורגל בכל רמח אבריו ויש לו לב טוב. איש צנוע שעוזר להמון אנשים בסתר. אני מאמין שיש לו לב והוא רוצה רק טוב ולתת לכדורגל."

 

מילה על מסאי דגו: "אני שמח לארח את המאמן הכי טוב שיש היום, הוא מאמן ליגת העל. מסאי זה כבר בשבילי משפחה, אני חבר טוב שלו ושל אחיו ברוך דגו האחד והיחיד. אני מאחל לו בהצלחה ואני בטוח שיצליח ברמות הגבוהות אחרי הפועל כפ"ס. כולם ראו שהוא מאמן תותח שהוכיח את עצמו. והיום רואים את הפועל כפ"ס ללא דגו. מאחל לו בהצלחה, אוהב אותו וכבוד לי היה לארח אותו".

קובי סויסה מארח את מסאי דגו: תחזית ליגה א' דרום מחזור 19

הוסף תגובה
תגובות
  1. קובי כל הכבוד אוהבים (אשקלון עולה 08-02-2018, 17:26)
    מלך מלך מלך
  2. אין לך שום מניות בהצלחה של יפו (יפו 08-02-2018, 18:26)
    אתה הוזה ומתחזה. שקל לא שמת וגם לא היו לוקחים ממך. אפילו כרטיסים אתה לא קונה בעצמך.
  3. לקובי סויסה (מזרחי 17 08-02-2018, 18:38)
    היהפוך כושי עורו ונמר חברבורותיו?! אתה הבנת את זה מר סויס-סע.
  4. אחלה קובי סויסה אוהבים אותו גם באזור (אבי 08-02-2018, 20:18)
    רק אתה תוביל את יפו
  5. כנס קובי (אבי 09-02-2018, 01:10)
    היינו לפניך ונהיה גם אחריך אתה אחראי להצלחה של יפו ? לפני כמה חודשים גזרת את קרגולה ואת הקבוצה
  6. כנס קובי 2 (אבי 09-02-2018, 01:12)
    מצד אחד אתה אומר שיפור מצליחים עם תקציב קטן והם יהיו בפלייאוף מצד שני לא בא קהל כי זה קהל של הצלחות
  7. קובי סויסה ומסאיי דגו (אשקלון עולה 09-02-2018, 06:45)
    אוהבים אותכם
  8. חי בסרט (אוהד יפו 09-02-2018, 07:34)
    קובי יאלה מצא לך כבר קבוצה ועזוב אותנו, לא איש צנוע ולא איש טוב, מגלומן שחי בסרט כאילו הוא מינימום אברמוביץ לך חופים תשחה בחול ועזוב אותנו בשקט
  9. חי בסרט (אוהד יפו 09-02-2018, 07:34)
    קובי יאלה מצא לך כבר קבוצה ועזוב אותנו, לא איש צנוע ולא איש טוב, מגלומן שחי בסרט כאילו הוא מינימום אברמוביץ לך חופים תשחה בחול ועזוב אותנו בשקט
  10. פאתטי (The punisher 09-02-2018, 09:23)
    קובי - בובי , יא פאתטי.... שחרר אותנו כבר באמאשך כמו עלוקה נדבק ולא עוזב מזמן לא עלה סירטון משובח יא קובי
  11. להנהלת יפו חחחחחחחחח (נטרלי 09-02-2018, 10:04)
    דבר אחד ראוי לשבח את קובי סויסה בית ספר הוא עושה לכם האיש החזק כל הכבוד לך מצדיע לך כמה קנאים יש ביפו וההנהלה שאף אחד לא יודע מי הם בכלל איש אחד קובי סויסה אתה ענק יפו זה אתה אוהבים אותך באזור
  12. להנהלת יפו חחחחחחחחח (נטרלי 09-02-2018, 10:04)
    דבר אחד ראוי לשבח את קובי סויסה בית ספר הוא עושה לכם האיש החזק כל הכבוד לך מצדיע לך כמה קנאים יש ביפו וההנהלה שאף אחד לא יודע מי הם בכלל איש אחד קובי סויסה אתה ענק יפו זה אתה אוהבים אותך באזור
  13. מגלומן במצוקה (נגמרו הכדורים 10-02-2018, 21:49)
    שתית כדורים התחלת להיות בסדר למה אתה לא ממשיך . מגלומן נוכל ושקרן. חשבתי שהתרופות ישפיעו חבל