הפועל אזור עצרה את יבנה בתיקו מרשים

סגנית המוליכה, מכבי יבנה, הגיעה למשחק מול אזור לאחר תיקו מול בית"ר כפ"ס בשבוע שעבר. מנגד אזור הגיעה למשחק לאחר ניצחון קטן וחשוב על דימונה בשבוע שעבר. יבנה רצתה לנצח ולשמור על פער סביר מנס ציונה המובילה. אזור נלחמה בעיקר על כבודה לאחר שהעונה השיגה את שלה במרכז הטבלה. בפועל ראינו משחק אדיר עם 4 שערים.

  • על ידי: מני בן ארי
  • 11-02-2018
  • 09:51

מכבי יבנה, שממוקמת במקום השני, אירחה את הפועל אזור שממוקמת במרכז הטבלה וציפתה לנצח ולשמור על סטאטוס קוו בפער בינה לבין נס ציונה המובילה הגאה. אזור מבחינתה רצתה לשחק כדורגל, לאחר שאין לה יותר מדי על מה להילחם לא במעלה הטבלה ולא בתחתית, אבל כשקבוצה משחקת בצורה כזאת היא משחקת הכי טוב שאפשר. 

 

 

המשחק נפתח בצורה שקולה. כרבע שעה מפתיחת המשחק, החלוץ שרון גורמזנו, רשם החמצה אדירה, גורמזנו חטף כדור בערך באמצע המגרש ופרץ  באין מפריע עד לשוער אזור, איתי כהן, שבאחד על אחד גבר על גורמזנו ושמר על שער נקי. אך החל האותה הזדמנות, יבנה החלה לתקוף את שערה של אזור.

 

בדקה ה-20, בניגוד למהלך המשחק, אזור יצאה למתפרצת שבסיומה דניאל רז מצא את עצמו בתיבת ה-5 ודחק את הכדור פנימה לרשת, 1-0 מפתיע לאזור. 

היתרון של האורחת מאזור החזיק מעמד רק שתי דקות. קפטן מכבי יבנה, תומר בן חיים, קיבל כדור באגף שמאל, חתך לאמצע בדריבל כשהוא עובר שני מגינים של אזור, הניף את הרגל ואיזן את התוצאה, 1-1 עם שער יפה לקפטן המצויין של יבנה. עד לסיום המחצית, יבנה המשיכה ללחוץ אך ללא הצלחה, אזור מצידה ניסתה להפתיע במתפרצות.  

 

תומר בן חיים כובש שער ומבשל אחד נוסף. שחקן ענק ללא ספק. (מני בן ארי). 

 

איתי כהן עוצר את חלוצי יבנה למרות שספג שני שערים. (מני בן ארי).

 

בדקה ה-54, שרון גורמזנו העלה את יבנה ליתרון, לאחר שחדר לרחבה ובעט לפינה הימנית עם הקורה ופנימה, 1-2 ושער בכורה לחלוצה של יבנה גורמזנו לאחר שהגיע מהפועל אשקלון. 

 

איתי כהן סוגר על שרון גורמזנו. (מני בן ארי). 

 

איתי כהן גובר על שרון גורמזנו. (מני בן ארי).

 

יבנה לא עצרה ויכלה לכבוש את השלישי, אך גיל קיין שהיה מצויין בהגנת אזור, עצר את ההתקפות של יבנה. יבנה המשיכה ללחוץ ואזור במשחק חכם יצאה להתקפות מתפרצות מסוכנות. כך היה בדקה ה-60, כאשר חלוץ אזור מאור עידה, כמעט ואיזן את התוצאה אך הכדור עלה מעל השער.

 

בדקה ה-65 אייל שן האגדי והבלתי נגמר, רץ מרחבת אזור מגרש שלם סטייל רוני רוזנטל, בעט מ-16 מטרים וכבש את שער השיוויון במשחק. 2-2 עם שער ענק של שחקן ענק שמביא כל שבוע לאזור את הלב והנשמה. 

 

רונן פרץ מאזור מנסה לכבוש. (מני בן ארי).

 

 

תומר בן חיים כובש שער חשוב. כרגיל תומר הוא הכוח של יבנה העונה. (מני בן ארי). 

 

עד הסיום, יבנה ניסתה לכבוש אך ללא הצלחה. בסיום 2-2 מרשים ומהנה לקהל שהגיע, אבל בפועל תוצאה לא טובה ליבנה שרואה את נס ציונה כבר פותחת פער של 12 נקודות וכנראה נכנעת באופן סופי במאבק על הכרטיס ללאומית מהמקום הראשון. הפועל אזור מנגד, יכולה להיות מרוצה מהתוצאה, חניכיו של יוסי חכים הרשימו במשחק חכם ונכון. 

 

תומר בן חיים הקפטן של יבנה בתגובה לאחר המשחק: "היה משחק טוב, חבל שלא ניצחנו אבל אנחנו יכולים לבוא בטענות רק לעצמנו. כל הכבוד לאזור שבאו ושיחקו בצורה פתוחה ולא הגיעו כדי ״להרוס״ את המשחק. כנראה שאנחנו לא מספיק טובים כדי לעלות מהמקום הראשון, ננסה לעשות את זה דרך הפלייאוף."

 

 

יוסי חכים, הורחק ליציע ולמרות זאת העמיד את קבוצתו באופן נהדר על המגרש. (מני בן ארי). 

 

איתי כהן בעוד עצירה של התקפת יבנה. (מני בן ארי). 

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. אין לנו שוער זה בולט ו בעיתי (אזוריה 11-02-2018, 14:05)
  2. תאור השערים (יבנה 11-02-2018, 14:59)
    מצחיק לקרוא את התיאור של השערים רחוק מהמציאות... כדאי לקבל דיווח ממקור ראשון
  3. לתגובה 1 (אלי 11-02-2018, 15:30)
    אל תבלבל תמוח יש לנו אחלה שוער, אחד הטובים בליגה
  4. אחלה משחק של אזור (מתן 11-02-2018, 18:04)
    שיחקו מצוין יכלנו לנצח עם טיפה יותר מחץ בהתקפה אבל לא נהיה חזירים
  5. תשובה למסר 1 (יוסי 11-02-2018, 18:27)
    כנראה התבלבלת והיית במשחק אחר אגב, לפי מה שכתבת אתה לא אזוריה
  6. כניראה שאתה אוהד יפו מסכן שמשעמם לך (למס 1 11-02-2018, 21:12)
    אז בבקשה לא להתיחס
  7. איתי כהן שוער מספר 1 בליגה (אזוריה המקורי 11-02-2018, 23:58)
    ולכל מי שמלכלך מזל שאתם לא קובעים כלום כי אין לכם מושג