אהוד כחילה התפטר מדימונה

מאמנה של דימונה, אהוד כחילה, הודיע על התפטרותו, לאחר שקבוצתו הפסידה מול הכח ר"ג בשישי האחרון בבית 3-5. אהוד בהודעה מסודרת:" אוהב את המועדון, השחקנים, הנהלה והאוהדים המסורים. לוקח אחריות. מקווה שעוד ניפגש בעתיד"

  • על ידי: אוהד רון
  • 10-02-2018
  • 19:44

בהודעה שאהוד חילה שלח לפני מספר דקות: "חברים יקרים ביום ראשון לקחתי אחריות למצב הקבוצה עם הבנה ברורה שנשארו עוד המון נקודות בקופה וסיכוי גבוה להשאר בליגה. לאחר יומיים קשים ועוצמתים במיוחד שלא חוויתי מעולם ועקב לחץ אדיר של ההנהלת המועדון, השחקנים וצוות האימון חשבתי, לטובת הקבוצה בלבד, שבנקודת הזמן הזו נכון יהיה שאני אמשיך לאמן, מתוך אהבה גדולה לקבוצה ולעיר. לצערי במשחק האחרון קרו המון דברים שלא השאירו בידי ברירה ולכן לטובת המועדון הענק ,אשר הייתי שותף לבנייתו בשלוש השנים האחרונות, החלטתי לעזוב את הקבוצה שאני כל כך אוהב ובתוך תוכי אני סמוך ובטוח שהקבוצה תשאר בליגה. תודה לך דימונה על אהבה אין סופית, הייתה לי זכות גדולה לעבוד במחיצתכם, לשחקנים היקרים כל כך ריגשתם אותי בשבוע האחרון תנו את הלב ואת הנשמה על המגרש למען הצלחת הקבוצה לבני ביטון ראש העיר התותח והמדהים אשר תרם רבות לקידום הכדורגל בעיר והקבוצה בפרט, לאלי סגרון מחזיק תיק הספורט בעיריה, לחברי ההנהלה, ליו”ר רועי אמנו, למנכ”ל ישראל אשוש ולצוות האימון ולאוהדים הנפלאים תודה על התמיכה, האמונה והגיבוי עד סוף הדרך. מעריך את זה מאוד ומאמין שדרכנו עוד יפגשו. אהוד כחילה"

אהוד כחילה, לוקח אחריות על המצב ומתפטר. צילום: יח"צ.

הוסף תגובה
תגובות
  1. כחילה (ציון 10-02-2018, 22:37)
    אין ברירה קבוצה שמפסידה ומפסידה ומפסידה שחקנים לא משחקים בשביל המטמן הוא שם 3 שנים יש עייפות ממנו וההפך אי אפשר לנתווכח עם תוצאות נקודות ומספרים
  2. אהוד הגדול (אהוד 10-02-2018, 23:36)
    תודה על הכל הכל אנו השחקנים אוהבים אותך
  3. כחילה הבדרן אתה בלוף (אלי וקבוצת אוהדים 11-02-2018, 13:01)
    לגבי ההודעה המסודרת קבל תשובה 1.נקודות היו בקופה והיום נשארו 33.נק' הקבוצה לא יכולה להישאר בליגה בחישוב פשוט רק עם יקרה נס ובכדורגל אין ניסים.2.היו לחצים של השחקנים וההנהלה שלא רצו לשחרר אותך סיפור הסיפורים ולכן קיבלתה ביום שישי מה שמגיע לך לפנים אחלה שחקנים שאתה בחרתה 3.טובת הקבוצה חשובה לך כבר אחרי התבוסות שקיבלתה 4 ו5 שם אתה חייב היתה חייב ללכת אבל הכסף שקיבלתה גם שכר וגם הלוואה 50 או 60 אלף שקל בתחילת העונה היה יותר חשוב לך.4.על איזה קבוצה בניתה אתה מדבר שאין יסודות שלחתה את השחקנים הדימונאים הביתה בתמיכה של סגרון אפילו שחקן אחד ממחלקת הנוער לא השתלב עם יסודות כאלה הבנין קורס אסור לך להיות מהנדס בנין.אתה בלוף גדול סיבבתה את הליצינים כאשר קישרתה את בי'תר למשחק בדימונה.5.נכון אתה חייב להודות לראש העיר שנתן כסף ציבורי לזרוק לפח בניצוחו של מחזיק תיק הספורט שלח להם מתנה הביתה נשאר לך המון כסף.וחברי ההנהלה שלך בובה לכל אחד.6.אתה יותר לא תפגוש את דימונה אולי בחלום דרך אגב עם הקבוצה תפורק אתה וסגרון האשמים הישרים אתה המפרק בע"מ כמה קבוצות פירקתה בדרום נפל בושה אתה בושה.תודה לשחקנים שביזו אותך זה מה שמגיע לך.