ליגה א' דרום: נבחרת המחזור ה-20 בחסות בר המסעדה השמייח ה"לזרוביץ"

מחזור 20 בליגה א' הסתיים, מחזור בו נס ציונה מפסידה לנורדיה, יבנה מנצחת את הכח ומצמצת את הפער ביניהן. בתחתית דימונה ומחנה יהודה הוסיפו נקודה למאזן שלהן והתקדמו מעט לכיוון קרית גת... אבל מי היה שחקן המחזור? מי מאמן המחזור? מי קבוצת המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום? שווה לראות...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 20-02-2018
  • 10:53

שוער:

עידו לוי (מכבי יבנה)

שוערה של מכבי יבנה במספר הצלות ענקיות ובעצירת פנדל ענקית, השאיר את קבוצתו במשחק ואפשר לה לעשות מהפך מרשים. עידו שוער מהטובים בליגה שמקנה ביטחון רב להגנתו. 

 

אוהדי יבנה יודעים מי אחראי לניצחון מול הכח (איתן ידגר)

 

הגנה:

יונתן זדה (נורדיה י-ם)

מגנה הימני של נורדיה, היה במשחק מצוין מול נס ציונה. סגר בהגנה את הצד שלו ובהתקפה תמך ועזר לחבריו בפריצות מסוכנות, וכבונוס בישל שני שערים לאסף גובזה ולדייוויד גומז. 

 

עומרי כהן (מ.ס. כפר קאסם)

בלמה המצוין של כפר קאסם, הוא ללא ספק העוגן של קבוצתו. נותן את הנשמה כל משחק ובעיקר מכוון את חבריו הצעירים שהולכים ומשתפרים ממשחק למשחק. 

 

העוגן של כפר קאסם, עומרי כהן (מני בן ארי)

 

אבי מסיקה (בית"ר כפ"ס)

מגנה השמאלי של כפ"ס, היה ביכולת מצוינת ומוכיח שמאז לכתו של ניב שראל יש על מי לסמוך באגף השמאלי. משחק מצוין בהגנה ובהתקפה, הרבה לתמוך כשבישל את השער שני לעידן סרור. 

 

קישור:

מישל רוס (נורדיה י-ם)

אולי הוא לא היה הכי בולט בשורותיה של נורדיה, ונכון שהוא הוחלף כבר בפתיחת המחצית השנייה, אבל אך ורק בגלל הדהירה הנהדרת בדרך לשער השלישי של נורדיה, יש לו מקום בנבחרת המחזור שלנו. שאפו גדול!

 

שער ענק למישל רוס (מני בן ארי)

 

מאור אסור ('ירמיהו' חולון)

קשרה המהיר של חולון, אומנם החמיץ פנדל מול הוד השרון אבל התעשת מהר, וכבש צמד שערים כשהראשון חייב להתחרות על שער העונה בליגה א'. מאור פורח תחת מוסא בן חיים והם מוליכים את חולון לעונה גדולה. 

 

(דן יידוב)

 

עידן סרור (בית"ר כפ"ס) - כוכב המחזור!

כוכבה של בית"ר כפ"ס במשחק ענק מול קרית גת. סרור מחזיק כדור נהדר ולמעשה מוציא את כפ"ס להתקפות מסוכנות ויש לו בעיטות חדות, מול קרית גת הוא כבש שלושער אדיר ובישל עוד אחד. כוכב המחזור!!

 

כוכב המחזור של אתר גולר - עידן סרור (איתן ידגר)

 

עבדאללה עזאם (בית"ר כפ"ס)

עוד שחקן שהוא כוכב בכפ"ס, כבש שער ובישל שער נוסף לסרור. עבדאללה בעונה גדולה ובמשחק מול קרית גת הוא היה פעיל מאוד והטריד רבות את הגנת קרית גת שלא ידעה להסתדר איתו ועם פעולותיו המסוכנות.

 

התקפה:

אסף גובזה (נורדיה ירושלים)

חלוצה החזק והנהדר של נורדיה, ממשיך להוכיח עליונות בהתקפת נורדיה. כמה כוח ועוצמה יש לחלוץ הנהדר של נורדיה... בשישי האחרון הוא החזיר את קבוצתו מהר למשחק עם שער שוויון יפה, ולנו רק נותר לתהות, איך יפו שחררו אותו?!

 

אסף גובזה - חלוץ גדול! (מני בן ארי)

 

ערן בוכובזה (שעריים)

חלוצה של מכבי שעריים, שקבוצתו לא הייתה במשחק טוב, וגם החלוץ לא היה במשחק גדול, אבל תפקידו של חלוץ הוא לכבוש שערים, וחלוץ שכובש צמד גם אם לא נוגע בכדור, הוא שווה נבחרת ולדעתנו רק מגדיל את עליונותו, חלוץ טוב כובש שערים ולא משנה היכולת. שאפו!

 

שרון גורמזנו (מכבי יבנה)

חלוצה של יבנה יחד עם נבו מזרחי שנכנסו למגרש בדקה ה-60, עשו את השינוי ולמעשה הביאו את המהפך המיוחל. שרון חלוץ מצוין, כבש שער ונבו גרם לפנדל והיה לו חלק בשער של גורמזנו. 

 

גורמזנו חוגג את שער השוויון מול הכח (איתן ידגר)

 

מאמן המחזור: ויקטור גניש (נורדיה ירושלים)

מאמנה של כפ"ס עד המחזור נועם שוהם, בניצחון ענק על קרית גת מוכיח את יכולתיו בניצחון משכנע ותצוגת כדורגל מרשימה, אלי כהן הראה את יכולתיו ובגדול במשחק מול הכח, כאשר ביצע חילוף אדיר כשהכניס בדקה ה-60 לערך שני חלוצים, הימר על התקפה והביא למהפך הגדול וללא ספק הוכיח שהוא מאמן מצוין, אבל מעל כולם הרשים ויקטור גניש, שאמר לפני המשחק מול נ"צ שהוא מגיע לנצח את המשחק, והוכיח שהוא וקבוצתו מסוגלים לנצח את המובילה הגאה שלנו מנס ציונה. שאפו לויקטור גניש! שקרוב מאד למקום בפלייאוף העליון שכנראה יהיה שלו ושל קבוצתו! שאפו!

 

מאמן המחזור - ויקטור גניש (מני בן ארי)

 

קבוצת המחזור: מכבי יבנה-זוכה בארוחה מתנת בר המסעדה השמייח הלזרוביץ.

מכבי יבנה לא שיחקה טוב מול הכח ר"ג, אבל הראו הרבה אופי ולמרות קללות מהקהל המשיכו לשחק ולהראות את יכולתם הטובה והביאו ניצחון גדול של אופי.

ליגה א' דרום: נבחרת המחזור ה-20 בחסות בר המסעדה השמייח ה"לזרוביץ"

הוסף תגובה
תגובות
  1. בחירה מצויינת (הוגה דעות 20-02-2018, 13:36)
    סוף סוף מישהו משעריים
  2. חרטט (יוחאי 20-02-2018, 16:27)
    ביפו משחק בלם שהוא לא בדרגה אחת אלה שתיים מעל כל הליגה.שמו לא הוזכר אפילו לא פעם אחת.מה זה אומר?