"אנחנו כנראה נרד לליגה ב', אבל נעשה כל מה שאנחנו יכולים כדי לנצח את באקה"

במכבי דליה כבר השלימו עם הירידה ככל הנראה לליגה ב', אך יו"ר הקבוצה חלבי נג'אח מצהיר לקראת המשחק השבוע: "נעשה את כל המאמצים לנצח את באקה". ועל המשחק נגד בית שאן בשבוע שעבר: "היינו טובים יותר, התוצאה לא משקפת"

  • על ידי: אלעד שומינוב
  • 22-02-2018
  • 08:18

מכבי דלית אל כרמל בדרך הבטוחה לליגה ב' וגם במועדון ככל הנראה השלימו עם הירידה אך לקראת המשחק נגד באקה נשמעים קולות של אופטימיות מצד יו"ר הקבוצה חלבי נג'אח: "נעשה כל מה שאנחנו יכולים כדי לנצח את באקה השבוע, בשבוע שעבר היינו טובים יותר מבית שאן למרות ההפסד, השחקנים החליטו לתת כל שביכולתם ובכוחם עד סוף העונה, וגם אם נרד לליגה ב', את באקה אנחנו רוצים לנצח השבוע".

 

עוד הוסיף היו"ר: "השחקנים שלי גברים שרק רוצים לשחק, אם היו אומרים לי תביא כסף או לא משחקים באותו רגע הייתי סוגר את הקבוצה, אבל הם רוצים לשחק וכל היתר לא מעניין אותם, ובשבילם אני נשאר".

 

על אפשרות של איחוד בין הקבוצות בדלית אל כרמל אמר: "אני רציתי שהם יתאחדו אליי, לא הייתי מוכן להתאחד אל הפועל, אני בליגה א', אם הם היו מתאחדים אלינו ומאחדים תקציבים לתקציב אחד גדול יותר, היינו נשארים בליגה ובסוף העונה מסתדרים על שם למועדון שיתאים לכולם".

צילום: רחאל חגאג

הוסף תגובה
תגובות
  1. נג'אח, רק שכחת להגיד שאין לדלייה כסף לשלם לשחקים כבר 3 חודשים (דור 22-02-2018, 12:25)
    נג'אח, רק שכחת להגיד שאין לדלייה כסף לשלם לשחקים כבר 3 חודשים. ובקרוב תהיה שביתה ותהיה בעיה. מה יש לך להגיד ?
  2. ועדת חקירה דחופה להנהלת דליה (ויצמן יער 22-02-2018, 21:14)
    יש לחקור ואם צריך להעמיד לדין את סלאח נסראלדין על מחדלים חמורים שנעשו בתקופתו של סלאח , סלאח ברח מהקבוצה כי ידע מה סופה של הקבוצה והביא את הליצן והמיסכן הזה שלא מבין בכדורגל כדיי לטשטש את המחדלים החמורים שעשה ואם סלאח ימצא שאשם יש להעמידו לדין ולהכניסו לכלא