ונהפוך הוא: טבריה מביסה את ״רובי״ 0-4

עירוני טבריה אירחה את ״רובי שפירא״ אחרי שבעיית המשכורות נפתרה. שחקניו של אילן סוויסה הציגו את משחקם הטוב ביותר העונה כשלירון אלימלך כבש את הראשון, טריקו גטהון כבש צמד ואושרי טוויל כבש את הרביעי. סוויסה הביס את עודד קוטר ושחקניו לאחר שהכין נהדר את שחקניו. עודד קוטר ככל הנראה יסיים את דרכו בקבוצה בעקבות התבוסה היום

  • על ידי: רועי סימוני
  • 23-02-2018
  • 19:48

עירוני טבריה אירחה את ״רובי שפירא״ חיפה במשחק המרכזי של המחזור בליגה א׳ צפון, לעיני כ-600 צופים. את המשחק שפט דור תמיר (מצוין), לפני פתיחת המשחק נערכה דקת דומיה לאוהד המסור של הקבוצה הביתית, איז׳ו באוואר שהלך אתמול לעולמו.

 

הכנה נהדרת של אילן סוויסה למשחק (מאור אלקסלסי)

 

אילן סוויסה בחר להמשיך עם אותו הרכב שפתח בשבוע שעבר נגד הפועל ירושלים, לעומתו עודד קוטר ביצע מספר שינויים כאשר עאהד עזאהם ואלון בוזורגי חוזרים להרכב.המשחק נפתח בצורה טובה מאוד עבור האורחים מחיפה, כאשר כבר בדקה ה-2 הייתם חלבי היטל בהגנת טבריה ובעט כדור חזק ושטוח, אך עדי תדמור הדף מצוין. בדקה ה-13 כדור חופשי נשרק לזכות עירוני טבריה לירון אלימלך בעט שטוח ומדויק אך זיסקינד לא התקשה וקלט את הכדור.

בדקה ה-20, התקפה מתפרצת קטלנית של טבריה שמתחילה אצל לירון אלימלך שבנגיעה מוצא את טריקו שמוסר לנירן רוטשטיין באגף השמאלי, רוטשטיין בנגיעת אומן מוצא את לירון אלימלך שבקור רוח לא מתבלבל ומול זיסקינד קובע 0-1 ומקפיץ את הקהל הטברייני!!!

 

משחק נהדר של לירון אלימלך בדרך לניצחון גדול! (מאור אלקסלסי)

 

מיד לאחר השער שחקני טבריה החלו ללחוץ ושתי דקות מאוחר יותר, לירון אלימלך בכדור גאוני מוצא את טריקו גטהון חופשי בתוך הרחבה שקובע 0-2 ומהמם את ״רובי שפירא״.

 

מאז כיבוש שערי היתרון רק קבוצה אחת נראתה על המגרש, ואלו שחקניו של אילן סוויסה שממשיכים לתקוף ולחפש לכבוש את השער השלישי, שחקני ״רובי״ נראים חסרי אונים. המחצית הראשונה מסתיימת לה ביתרון של שני שערים ועם יתרון בולט של שחקני טבריה לאורך המחצית הראשונה. אילן סוויסה יורד מרוצה, מנגד לעודד קוטר יש הרבה מה לומר לשחקניו בחדר ההלבשה.

 

המחצית השניה נפתחה בדיוק כמו הראשונה, בלחץ של שחקני טבריה. ארבע דקות בתוך המחצית השניה התקפה נהדרת שהוביל אושרי טוויל שמתקדם באין מפריע ומוסר כדור לטריקו גטהון שבועט חזק ושטוח מ-14 מטרים ופנימה קובע 0-3 ומשלים צמד!

 

בדקה ה-58 כדור קרן נהדר של סעיד דיאב מסובב לתוך השער אך עדי תדמור שוערה של טבריה הודף בקצות האצבעות. בחלוף שלוש דקות התקפה נהדרת של האורחים מ״רובי״, ניסיון ראשון של הייתם חלבי נעצר ע״י עדי תדמור וההכדור מגיע הישר לסעיד דיאב שבועט מחמישה מטרים, אך מהראן אבו ריא מרחיק מקו השער ומונע מרובי לכבוש.

 

המשחק נרגע ושחקני ״רובי״ השתלטו על מרכז השדה אך ללא הזדמנויות ממשיות, בטבריה יודעים שיתרון של שלושה שערים יספיק להם כדי לנצח.

בזמן ש'רובי שפירא' מנסה לכבוש את השער המצמק, לשחקני טבריה היו תוכניות אחרות. בדקה ה-83 מבצע סולו של נירן רוטשטיין שפורץ באגף השמאלי ומוסר כדור רוחב נהדר הישר לאושרי טוויל, שמקרוב כובש וקובע 0-4!

 

עמוק בתוך תוספת הזמן התקפה מתפרצת של ״רובי״, לידור באבא מקבל כדור נהדר בתוך הרחבה ובועט בלי לעצור אך עדי תדמור מתעופף והודף לקרן.

 

בסיום טבריה מנצחת ומשיגה ניצחון חשוב מאוד להמשך הדרך, אילן סוויסה הכין את שחקניו בצורה הטובה ביותר, ב״רובי״ הפסידו כנראה את העלייה לליגה הלאומית היום וככל הנראה עודד קוטר יסיים את דרכו לאחר התבוסה היום.

 

האם זהו משחקו האחרון של קוטר ב'רובי'? (מאור אלקסלסי)

 

מאמן ״רובי שפירא״ עודד קוטר אמר בסיום התבוסה: ״הפסדנו משחק שלא היינו טובים בו היום. הגולים בדקות ה-20 וה-22 שברו אותנו! להפסיד 4-0 זה לא משהו שלקחנו אותו בחשבון וזה ללא ספק הפסד כואב״.

כשנשאל האם מעמדו התערער לאחר התבוסה אמר: ״זה לא משהו שאני לוקח אותו בחשבון, אני מחובר לקבוצה ולשחקנים ונדע ביחד להוציא את הקבוצה מהמצב בו אנחנו נמצאים. אף אחד מהנהלת הקבוצה לא דיבר איתי לגבי המשך דרכי בקבוצה״.

 

טריקו גטהון כובש הצמד עבור טבריה אמר בסיום: ״משחק הקרבה של כל השחקנים בקבוצה. חיכינו מאוד לניצחון הזה ואני שמח שעשינו את זה היום וגם כבשנו ארבעה שערים. אילן הכין אותנו מצוין וידענו שהיום אנחנו חייבים לנצח, ואני עוד יותר שמח מכך שכבשתי צמד ועזרתי לקבוצה. עכשיו צריך שתהיה לכך המשכיות״.

לירון אלימלך מהמצטיינים בשורות טבריה

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא נשאר להם כסף לקנות שופטים (אוהד איכסל 23-02-2018, 21:03)
    לא נשאר כסף לשלם לשופטים אז התחילו לקבל רביעיות חחחח יא עגלות , טבריה אתם גדולייייים מאחל לכם שתעלו מהמבחנים
  2. טבריה נבוא נפרק אותכם בבית חכו לקבוצות המגזר באים לפרק את העניה טבריה (התותח 23-02-2018, 21:44)
    תשלמו לשחקנים קודם קבוצה ענייה
  3. למס 2 (אוחנה 23-02-2018, 22:44)
    רק תגיד לני על אייזה קבוצה מדובר וקח טיפ ממני טבריה מסתכלת בלבן של העניים לכל קבוצה שמגיעה לטבריה
  4. למגיב 3 תומר אוחנה (טברייני 24-02-2018, 08:18)
    אתה וכל העפים על עצמם תרגעו ויפה שעה אחת קודם למרות הניצחון היפה טבריה קבוצה בינונית ביותר אז אחרי תקופה גרועה נתנה משחק טוב רק לא לשכוח שבמשחק האמור היריבה הייתה חלשה מאוד ככה שזו לא אינדיקציה לכלום ולגבי זה שאתה אומר טבריה מסתכלת בלבן של העיניים לכל קבוצה מעניין אותי לדעת על איזה צבע הם הסתכלו במשחקים מול טירה קרית אתא צור שלום שחקני כדורגל מעניין אותם הצבע של הכסף הם לא מעניין אותם אתה או אוהד אחר פשוט יש אוהדים שהניצחון ״מעוור״ אותם בכל אופן שבת שלום
  5. רק ליאור כהן מכיר את הקבוצה יותר מכולם (אוהד שמבין 24-02-2018, 09:20)
    ליאור כהן שהיה עוזר של עודד יעלה אותנו ליגה רק הוא מכיר את השחקנים הכי טוב ולגבי הטירוף שהוא יביא איתו אין על זה עוררין, זה הזמן לשינוי!
  6. הקבוצה העניה מנצחת את המליונים (טבריה שלי 24-02-2018, 11:34)
  7. לא להתלהב בבקשה!! זאת רובי שחלשה לא טבריה שחזקה (לטברינים מאוהד רובי 24-02-2018, 11:38)
    אני אומר זאת כבר תקופה ארוכה שרובי מאוד חלשים והינה נגמר המזל
  8. כתבה מכורה (צפוני 24-02-2018, 12:35)
    דיייי איזה הכין מה הכין אתם רוצים בכח להרים לסוויסה חחחח הקבוצה התאמנה רגיל נידבק להם מישחק טוב מי שישמע גם תרנגול עיוור תופס לפעמים גרגיר ניראה את סוויסה בהמשך עם חומר השחקנים שהחתימו לו הם צריכים להתמודד לעליה אז תרגיעו בבקשה
  9. בטבריה מתנהגים יפה כי טבריינים לא מפחדים (טבריה לא מפחדת מאף קבוצה מהמגזר 24-02-2018, 13:59)
    ולכל הקבוצות אל תתפלצפו אצלנו לא מרימים תראש אתם יודעים זאת קהל אומנם מבוגר אך הכי לא פראייר בצפון
  10. יטמבל (ל2 24-02-2018, 19:01)
    חפש מי ינענע אותך ימסומם
  11. ל4 (טברייני 24-02-2018, 19:03)
    קבוצה חלשה מולנו כן בטח , להזכירך הם מקום 2 יגאון!!! לך תתעורר
  12. אום אלפחם (טברייני 24-02-2018, 19:47)
    יש פה אוהדים מאום אלפחם שעף להם השתן לעין להזכיר לכם פחדנים שמדקה 50 שרפתם תזמן כי פחדתם מטבריה??