במעמד צד אחד: הרצליה גוברת 'רק' 0-2 על מגדל העמק

הפועל הרצליה אירחה את מגדל העמק למשחק ליגה במחזור ה-21 בליגה א' צפון. למעשה ראינו קבוצה אחת על המגרש והיא הרצליה שכבשה 'רק' שני שערים והייתה שווה הרבה יותר. הרצליה נראית מצוין, מגדל העמק חייב שינוי רציני. מתנאל טדסה וגל פורת כבשו להרצליה שתופסת את המקום השני

  • על ידי: בר איטח
  • 24-02-2018
  • 08:52

הפועל הרצליה הגיעה למשחק מול מגדל העמק ללא 4 שחקני הרכב, שלושה מאולצים, רן ברקוביץ' וגיל סלים פציעות, חן נוגן צהובים ואיציק אבושדיד שסופסל ע"י ארז בנודיס. 

 

הכנה מצוינת למשחק של ארז בנודיס (מאור אלקסלסי)

 

הרצליה שלטה ללא עוררין במה שהתרחש על כר הדשא, תקפה גלים גלים את שערה של מגדל העמק שמצידה לא עברה את קו החצי, ורק המזל היטיב איתם, עד לדקה ה-30 בו נכבש השער הראשון של הרצליה. מהלך יוצא מן הכלל של הרצליה תוך כדי הנעת כדור מרגל לרגל, שעמית שפירא מכניס כדור עומק לגל פורת, האחרון מקפיץ את הכדור מעל כולם למתנאל טדסה, הכדור פגע בברכו ונכנס. 0-1 מוצדק להרצליה!

 

עד לסיום המחצית הרצליה שלטה וניסתה לכבוש את השער השני, אבל החמצות של שחקני ההתקפה מנעו את הכפלת היתרון. 

 

במחצית השנייה ראינו רק קבוצה אחת על המגרש שעושה כל העולה על רוחה במגרש, ומניעה יפה מרגל לרגל וממשיכה להחמיץ שערים רבים. בדקה ה-60 ביצע ארז בנודיס חילוף כאשר הכניס את איציק אבושדיד למגרש במקומו של כובש השער מתנאל טדסה. בפעולה הראשונה של אבושדיד כדור עומק לגל פורת שבנגיעה מצא את הרשת והעלה את הרצליה ליתרון של 0-2 מוצדק לחלוטין. 

 

משחק נהדר לגל פורת! (דן יידוב)

 

מרגע זה שחקני מגדל העמק איבדו את אמנותם ושחקני הרצליה המשיכו ביכולתם הטובה, אך החמיצו מספר מצבים נוספים. בדקה ה-90, שחקנה של מגדל העמק, יהודה זאנו מקבל צהוב שני ומורחק בצדק.

 

רפי בוסקילה, לא ברור מה הוא תורם להצלחת קבוצתו...ואיך מאמן שנכשל במ.ס. דבוריה מליגה ב מקבל צאנס בליגה א ונכשל-ולא מוחלף.  (מאור אלקסלסי)

 

לסיכום: הרצליה נראית יוצאת מן הכלל ולמעשה ראינו רק קבוצה אחת על המגרש, בניצחון של אתמול הרצליה מצליחה לעלות למקום השני ומנצלת את הפסדה של 'רובי'. מנגד, מגדל העמק, אם לא יעשו שינוי משמעותי בקבוצה הם עלולים לחזור לליגה ב'.

שחקני הרצליה חוגגים בדרך למקום השני (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ארז מאמן גדול חכמים שם בהרצליה (איתן 24-02-2018, 09:10)
  2. לאוהד מגדל העמק, שלא הפסיק לקלל מאחורי הגדר (אוהד הרצליה 24-02-2018, 09:27)
    אני מקווה שאתה קורא את הטוקבק הזה. התנהגת כמו אדם קדמון, בגועליות ופרימיטיביות. כמזרחי אני אומר לך, אני מתבייש באנשים כמוך, שעושים לכולנו תדמית רעה. מה זה הקללות האלה והיריקות האלה? כולה כדורגל, בן אדם. אני משער לעצמי, שאתה בן אדם עם כבוד למסורת, מאלה שעושים קידוש בשישי וצמים בכיפור. אם אתה מתנהג ככה בקביעות במגרשים, אז אתה צריך לעשות עם עצמך חשבון נפש עמוק. אתה לא מכבד את עצמך ולא את הסביבה. מותר לבוא ולהוציא אגרסיות בכדורגל - גם אני עושה את זה, אבל לבוא משחק שלם במטרה לקלל שופטים ושחקנים יריבים בקללות מזוויעות - לאחל להם מחלות ולירוק? איבדת את זה בן אדם. השיפוט היה מעולה אתמול. הקבוצה שלכם נראתה רע מאוד והיא צריכה לבוא בטענות רק לעצמה. מאחל לכם שתישארו בליגה.
  3. מגדל (אוהד 24-02-2018, 12:34)
    תגובה 2 לך תעשה קקה בטח אתם רוצים שגם שופטים יעזורו לכם זבלהההה
  4. מגדל העמק היתנהגות מביישת של הקהל שלכם (אדום עולה 24-02-2018, 12:41)
    תרדו ליגה אתם הכי חלשים בליגה הרצליה ללאומית
  5. אני הקוון שהיה במשחק, ושספג את היריקות והקללות (אושר מאיר 24-02-2018, 13:35)
    ביזיון, בושה, גועל נפש ואיכס אחד גדול. לזה שקילל- אתה צריך לעשות חשבון נפש עם עצמך, יותר נכון עם החיה הבהמתית שבתוכך. אומנם מהצד זה נראה שאני "המסכן" וסופג את כל הגועל שלך, אבל את האמת די ריחמתי עליך, בן אדם חסר אנושיות וכבוד עצמי. כמוך צריך להוקיע מהמגרשים שלנו, אם כל זה מאחל לך שה' יתן לך בריאות הנפש ושיוציא ממך את השד שבך. לגבי מגדל העמק- אתם בושה וביזיון לא פחות ממנו, האדם הזה היה מטעמכם ולא עשיתם שום דבר כדי להפסיק את זה אלא ההפך אתם דירבנתם אותו!!! תתביישו לכם, אעלק ספורטאים. תודה רבה אגב לאוהד הרצליה שהעלה את האירוע וגידף אותו.
  6. מיגדל העמק (אוהד 24-02-2018, 14:17)
    ראיתי אתמול את המישחק מיגדל אין דרך אין שיטה פשוט בושה מה קרה אלי ברדה בגלל שזה בוסקילה לא נוגעים מה קרה בחירות בפתח המאמן הזה מוריד את מיגדל לליגה ב פשוט בושה
  7. אוזן להוריד את בוסקילה ליגה (אסי גילבוע 24-02-2018, 15:01)
    איכסאל להוריד את מגדל העמק ליגה בוסקילה לא נשכח ולא נסלח
  8. קבוצה חלשה מאוד (מאמן חלש 24-02-2018, 18:14)
    ביזיון היה בהרצליה חבל להיתעשת כמה שיותר מהר
  9. הרצליה לא תעלה ליגה יש בליגה קבוצות יותר טובות. (משה מרציאאנו 24-02-2018, 19:48)
    נכון מגדל בבעיה אבל עוד נתגבר. כתבות מגמתיות ושקריות כמו שמופעיות בגולר לא מוסיפות המון לליגה ובטח לא להפועל הרצליה. אז כדאי שתחזרו לפורפרציות ומהר.
  10. מגדל (אוהד 24-02-2018, 21:30)
    תגובה ל5 עם אתה הקון מגיע לך יותר אתה עשיתה הכל נגד מגדל העמק כדורגל זה לא קונצרט לא טוב לך לך הבית זבל
  11. מגדל (אוהד 24-02-2018, 21:30)
    תגובה ל5 עם אתה הקון מגיע לך יותר אתה עשיתה הכל נגד מגדל העמק כדורגל זה לא קונצרט לא טוב לך לך הבית זבל
  12. מיגדל (שימעון 26-02-2018, 21:59)
    אדון אבי כהן מה קרה צא מהארון התחלתה לדבר בתור אוהד אתה והחבורת זבלה שלך לא פוגעים צא נישמע מה יש לך להגיד כדור רגל שאפילו בליגה למקומות עבודה משחקים יותר טוב רק מה שפה משלמים על חשבון משלם המיסים לא נורא הסוף שלכם מיתקרב