בודדים בפסגה: 0-2 לאיכסל מול אסי גלבוע

הפועל איכסל אירחה את קבוצתו לשעבר של מאמנה, מוריס אוזן. שמעון הרוש וחביב ג'אבר כבשו עבור איכסל בדרך לניצחון שהתברר שניצחון ששווה פעא של 4 נקודות בפסגה לאחר הפסדה של 'רובי'. מוריס אוזן: "תלויים בעצמנו", שמעון הרוש: "אסור לנו לאבד נקודות"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 24-02-2018
  • 13:22

מוריס אוזן לא התקשה מול האקסית (חגאג רחאל)

 

אוהדי איכסל הגיעו לתמוך בקבוצתם (חגאג רחאל)

 

הפועל איכסל אירחה את הפועל אסי גלבוע של רז משולם, במטרה לשמור על המקום הראשון, כשהיא יודעת ש'רובי' יוצאת למשחק חוץ לא פשוט בכלל בטבריה והיא בהחלט תוכל להגדיל את הפער בפסגה במקרה של איבוד נקודות של 'רובי'. המפגש היה פיקנטי עבור מאמנה של איכסל שפגש את האקסית שלו. 

 

רז משולם, מאמנה של הפועל אסי גלבוע (חגאג רחאל)

 

המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, אך למחצית השנייה איכסל עלתה חדשה מאוד. בדקה ה-50, כדור קרן של אבירן תורג’מן מצא את שמעון הרוש שעלה גבוה ונגח פנימה, 0-1 לאיכסל. 

 

שמעון הרוש חוגג את השער הראשון של איכסל (חגאג רחאל)

 

השער השני הגיע גם לאחר כדור קרן, הפעם קרן קצרה של אבירן תורג’מן לשרון לוי שבועט פצצה מ-16 מטר, השוער הודף למשקוף וחביב ג'אבר דוחק מהקו וקובע 0-2 לאיכסל. בסיום המשחק נודע לאנשי איכסל שהם הצליחו להגדיל את הפער בפסגה ל-4 נקודות לאחר ש'רובי' שפירא הובסה בטבריה 0-4. 

 

חביב ג'אבר כובש וחוגג עם חבריו (חגאג רחאל)

 

תגובתו של מאמן איכסל, מוריס אוזן: "עברנו משוכה גבוהה! אסי גלבוע קבוצה מצוינת והיום היא הוכיחה את זה. אני שמח שהראינו אופי במשחק הזה ובעיקר במחצית השנייה. הבקענו פעמיים ממצבים נייחים, ושמרנו על רשת נקייה. אנחנו עם הפנים קדימה למגדל העמק".

על פתיחת פער 4 נקודות בפסגה: "זה משמח מאוד לפתוח פער של 4 נקודות על פני המקום השני. אבל אנחנו תלויים בעצמנו וחייבים להמשיך בניצחונות. הדברים תלויים בנו וטוב שכך. המאבק עדיין לא הסתיים, הכל עדיין פתוח, יש עוד ליגה ארוכה והכל פתוח".

 

שמעון הרוש כובש השער הראשון אמר בסיום המשחק: "שיחקנו נגד קבוצה באמת טובה שלא וויתרה עד הדקה האחרונה. אנחנו שמחים שהצלחנו לנצל את ההזדמנויות שלנו ולנצח את המשחק". 

על פתיחת הפער בפסגה: "כמובן שאנחנו שמחים על איבוד הנקודות של 'רובי' והגדלת הפער מהם, אבל הכל תלוי בנו ואסור לנו לאבד נקודות. הליגה עוד ארוכה ושום דבר לא גמור".

 

שמעון הרוש יכול לחייך בסיום המשחק (חגאג רחאל)

 

 

הקפטן של איכסל אלירן חודדה, אמר בסיום הניצחון: "משחק שהיה מאוד חשוב לנצח להמשך הדרך והשגת המטרה, שמח שהשחקנים שהחליפו את הפצועים והמורחקים עשו את עבודתם בצורה טובה ואני מקווה מאוד שהפצועים יחזרו במהרה".

 

אלירן חודדה יודע שאיכסל תצטרך סגל מלא עד לסיום העונה (חגאג רחאל)

שחקני איכסל חוגגים יחד עם הקהל (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות