"שיחקנו טוב נגד כפר קאסם, והגיע לנו הניצחון"

כך סיכם מאמנה של הכח ר"ג, חיים סירוטקין, את הניצחון המרשים על כפר קאסם עם התקציב הגדול. סירוטקין מספר על התקופה האחרונה של קבוצתו: "שחקנים התחילו לשחק בדרך שלי, ויש לנו שחקנים מחויבים שרוצים להתקדם"

  • על ידי: אוהד רון
  • 25-02-2018
  • 14:12

הכח ר"ג גברה על מ.ס. כפר קאסם 2-0 במסגרת המחזור ה-21 בליגה א' דרום. הכח עברה שינוי רציני בפגרה האחרונה, התחזקה בצורה משמעותית ורואים תוצאות בהתאם ובעיקר יכולת גבוהה. 
מאמנה של הכח, חיים סירוטקין מספר על התקופה האחרונה ואומר: "אנחנו בתקופה טובה, גם נגד מכבי יבנה בשבוע שעבר שיחקנו מצוין וברח לנו הניצחון מהידיים. יש לנו היום שחקנים מחויבים שרוצים להתקדם בדרך שלי ואני הכי שמח בעולם בשבילם. רק שנמשיך ליהנות ממה שאנחנו עושים במגרש, והתוצאות יגיעו בהתאם". 

 

עוד מוסיף חיים: "התחלנו טוב את הסיבוב השני, עשינו תוצאות טובות יחד עם כדורגל טוב. אנחנו משחקים טוב, ראול וברקו משחקים בדרך שלי, בשקט מרגל לרגל. כדורגל יפה כמו שאני אוהב. עשינו את השינויים המתבקשים, הבאנו שחקנים שרוצים לשחק בדרך שלי ורוצים להתקדם וזה נראה טוב".

 

לגבי מטרות, חיים לא מגדיר מטרות מדויקות ורק אומר: "המטרות זה ליהנות מכל משחק ולברוח מהאזור המסוכן. מעבר לזה בונוס. ובסוף העונה השחקנים יתקדמו".

 

שבוע הבא משחק נגד קרית גת, מה צפוי: "כל משחק בליגה הזאת זה משחק קשה מאוד. אין משחקים קלים, רואים את הטבלה ורואים שכל הליגה יש לה מטרות, וכולם נלחמים, חצי ליגה על הירידה וחצי על הפלייאוף. משחק קשה! כל משחק זה לגופו ותלוי איך יתפתח המשחק".

 

שיהיה בהצלחה.

 

 

 

 

חיים סירוטקין, החזיר את שמחת החיים לשחקניו, והם נראים מצוין (רמי גרידיש)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שיריאני (אוהד 25-02-2018, 16:35)
    מה עם כסף מההה חיים השחקנים בוכים אין משכורות ואתה מדבר על שמחה איזה שמחה כולם בדיכאון אין משכורות
  2. רון (חיים 25-02-2018, 16:37)
    התחלת לפרגן לחיים יפה הכח קבוצה חזקה מעניין למה אתה לא רושם שלא קיבלו משכורות חודשיים אבל על דימונה ויפו אתה רושם כמה לא מקצועי וכמה לא אמיתי חבל אנחנו אוהבים אותך אוהד אבל למה אתה לא רושם שאין משכורות שאף אחד לא קיבל
  3. חרטטן (סגול מבולבל 25-02-2018, 16:54)
    הקבוצה משחקת טוב לא ביגללו השחקנים מראים בגרות ואופי לא תשנה העובדה אתה מאמן פחחח
  4. הכוח (בדוי 25-02-2018, 23:32)
    איציק זוויגי יעלה אותם למעלה , קבוצה גדולה סתם כולם קנאים, קורה שיש קצת בעיות בקבוצה לא יתהפך שום דבר . אלה הכוחחחח
  5. הכל בלוף וצביעות (אוהד הכח 26-02-2018, 14:48)
    לא יאומן גם התגובות פה הלו מר קשקשני סירוטקין ואחרים הכח זה מועדון עם 2 אליפויות 2 גביעים עוד גמר גביע שיכל להסתיים בדאבל 3 גביעי טוטו שמדשדש בין ליגה א ל ב מי זה סירוטקין מרגל לרגל נהנים גם בגילי 56 אני יכול לשחק שם איציק זוויגי ? נהג בוס לא מסוגלים לשלם בליגה א לכו כולכם הביתה חבורת שקרנים נוכלים גונבי דעת ואדוני הכתב הנכבד כתוב אמת כתוב על חובות שביתות התרסקות גם של מחלקת הנוער ואל תצבע את הכל בורוד מה שהשואה לא עשתה להכח עושה היום חברות הזבל הזו