"היינו חייבים לעצור את כדור השלג"

כך אמר לירון אלימלך חלוצה של עירוני טבריה שהביסה ביום שישי את ״רובי שפירא״, לירון חזר לכבוש ואיתו הקבוצה חזרה לנצח. מה החלוץ הטוב ביותר בליגה חושב על מצב הקבוצה? האם טבריה תגיע לפלייאוף העליון? מה יהיה בשישי נגד שפרעם? כנסו שווה קריאה!

  • על ידי: רועי סימוני
  • 25-02-2018
  • 17:41

לירון, אחרי תקופה של הפסדים, בשישי האחרון התפוצצתם נגד ״רובי שפירא״, מה קרה?

״הצגנו משחק הקרבה של כל השחקנים, ידענו שאנחנו חייבים לנצח כדי לעצור את כדור השלג של החודש וחצי האחרונים וגם כדי להשיג את הכרטיס לפלייאוף ואני שמח שעשינו את זה בצורה משכנעת״.

 

בזמן שהיית פצוע הקבוצה לא ניצחה וכמובן שאתה גם לא כבשת, זה השפיע?

״אני לא חושב שזה השפיע. ברור שהייתי רוצה לשחק ולעזור לקבוצה לנצח, גם ששיחקתי היו עוד שחקנים שכבשו שערים חוץ ממני וניצחנו. פשוט נכנסנו לתקופה לא טובה וזה השפיע על כולם״.

 

אתה חושב שאי תשלום המשכורות זה מה שפגע בקבוצה?

״זה בטוח לא הוסיף לנו השחקנים, כי בסך הכל כל בנאדם שיוצא לעבוד רוצה להרוויח כסף, אבל זה לגיטימי שכאשר לא קיבלנו חודשיים כסף זה השפיע, נכנסנו לתקופה לא טובה והכל קרה ביחד וזאת הסיבה לדעתי״.

 

רצית לעזוב בחלון העברות ולא שיחררו אותך, מה הרגשת?

״זה לא סוד שהייתי מבוקש ב״רובי שפירא״ שהיתה ממוקמת במקום הראשון וביקשתי לעזוב את הקבוצה, אך ההנהלה ואילן סירבו לשחרר אותי וקיבלתי את זה בהבנה. היום אני כאן וטוב לי ואעשה הכל להצלחת הקבוצה״.

 

האם לדעתך עירוני טבריה תגיע לפלייאוף העליון? 

״אני מאמין שאנחנו ניכנס בסוף לפלייאוף העליון, יש לנו קבוצה טובה מאוד עם שחקנים טובים, אני מקווה שבסוף אנחנו נהיה שם. טבריה הוכיחה בחמש השנים האחרונות שהיא קבוצת פלייאוף מובהקת״.

 

בשישי אתם יוצאים למשחק חוץ קשה בשפרעם, תנצחו?

״זהו ללא ספק אחד ממשחקי החוץ הקשים, אבל בליגה הזאת כל משחק הוא קשה ונעשה הכל בכדי לנצח אותו״.

לירון אלימלך, החלוץ הטוב ביותר בליגה צילום: רועי סימוני

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה עדיין יש סיכוי, ירושלים יוצאת למשחק חוץ אצל רובי שפירא. (אוהד עירוני טבריה 25-02-2018, 20:18)
  2. עירוני טבריה (מוטי (טברייני לשעבר) 26-02-2018, 17:29)
    יתכן והקבוצה תגיע לפלייאוף עליון ותיתמודד על עלייה אולם בסופו של דבר, לצערי הרב, זה לא יצלח משום שבעונה הזו ישנם קבוצות פשוט יותר טובות. בעונה הבאה לעשות חושבים ולנסות להגיע לספונסר כי רק בבעלות פרטית יש סיכוי לשינוי קיצוני בקבוצה עם שאיפות לעלייה. בל מקרה שיהיה בהצלחה!