ליגה ב' דרום ב': סיכום המחזור ה-23

עוד מחזור הסתיים בליגה ב' דרום ב' ואיזה מחזור היה לנו 31 שערים 5 ניצחונות לקבוצות הבית, 2 ניצחונות לקבוצות החוץ ותיקו בודד, מחזור שבו אדומים אשדוד מביסה ושומרת על פער 4 נקודות בצמרת מעירוני אשדוד שמנצחת בחוץ, קרית מלאכי חוזרת לנצח, מודיעין , מעלה אדומים ושדרות מנצחות בבית ו מ.ס באר שבע מנצחת בחוץ ורק המשחק של שיכון המזרח מסתיים בתיקו רב שערים. הכל בסיכום של המחזור ה-23 שמראה בדיוק מה מצפה לנו בהמשך העונה – הרבה מתח

  • על ידי: גיא צמח
  • 26-02-2018
  • 12:18

הפועל אדומים אשדוד – צעירי רהט : 1-5

חניכיו של פיני עייש ממשיכים לנצח ורואים לנגד עינייהם רק מטרה אחת והיא עליית ליגה מהמקום הראשון, בשישי האחרון אירחה את רהט שנלחמת על חייה והמחצית הראשונה היתה מאוזנת עם שער לכל קבוצה רחמים צ'קול כבש לאשדוד ואנדרי בלן כבד לרהט, המחצית השניה היתה חד צדדית ונצבעה באדום חזק עם חגיגת שערים של לישי ביטון אושרי צגאי וצמד של מלך השערים של אריאל טרבלסי שכבש את שערו ה-17 העונה.

 

אדומים אשדוד מביסה את צעירי רהט (מדיה אדומים אשדוד, צילום : אבישי אפטקר)

 

הפועל ירוחם – עירוני אשדוד : 2-0

עירוני אשדוד יושבת חזק חזק על הזנב של המוליכה ושומרת על פער 4 הנקודות מהפיסגה ושומרת שוב על שער נקי זהו משחקה ה-21 שהקבוצה אינה סופגת, בשישי האחרון יצאו הצהובים למשחק חוץ קשה בירוחם וניצחו משערים של יובל אלמקייס שללא ספק מהווה את ההחתמה של עירוני אשדוד במהלך העונה שכובש את שערו השביעי עד כה, ופנדל של ערן מלכין קבע את תוצאת המשחק.

 

יובל אלמקייס כובש את הראשון לזכותה של עירוני אשדוד (מוטי קדוש)

 

שחקני עירוני אשדוד חוגגים בסיום עם הקהל המסור שמגיע לכל מגרש (מוטי קדוש)

 

בני יצ'אלאל – מ.ס באר שבע : 2-0

מ.ס באר שבע החזקה התארחה ברחובות אצל בני יצ'אלאל הצנועה שמנסה הישאר בליגה מבלי להיגרר לקרבות התחתית , המשחק היה שקול והוכרע רק לקראת סופו כאשר שי לוק כובש צמד ומעניק לבאר שבע ניצחון חשוב במגרש קשה . באר שבע ממוקמת במקום הרביעי ותסיים את העונה ככל הנראה בפלייאוף העליון , בני יצ'אלאל ממקומת עשירית במרחק סביר של 7 נקודות מהמקום המוליך למשחקי ההצלבה נגד הירידה.

 

קרית מלאכי – בית שמש : 1-4

קרית מלאכי השלישית אירחה בביתה את נועלת הטבלה ובהתחלה נראה שתתחולל סנסציה כאשר בית שמש הובילה משערו של עובדיה אבוטבול כבר בדקה ה-10 אבל עד המחצית קרית מלאכי השוותה משער של אלעד אברמסון, המחצית השניה היתה כולה בשליטתה של מלאכי שכבשה עוד שלושה שערים מרגליהם של דקל כחלון וצד של אברהמסון שמשלים שלושער ענק מבחינתו, קרית מלאכי ממוקמת במקום השלישי עם פער של 12 נקודות מהמקום השישי ונראה כי הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון מנגד בית שמש עמוק עמוק במקום האחרון ונראה כי היא בדרך הבטוחה לליגה ג'.

 

אלעד אברמסון כובש שלושער לזכותה של קרית מלאכי (רמי גרידיש)

 

מעלה אדומים – בני אילת : 1-6

מעלה אדומים מהמקום החמישי מביסה את בני אילת המידרדרת שמבחינתה רק רוצה להבטיח את מקומה בליגה ב' אבל זה יהיה מאד קשה, את מעלה אדומים לא עניינו הבעיות של אילת והלמה בה שש פעמים ללא רחם משערים של ווטטו קבדה , דניאל דרעי וצמדים של גיא קסוס ונאור אסרף , אילת הצליחה רק לצמק משער של עמי נחיאסי. אילת חייבת להתעורר ומהר אם היא רוצה להישאר בליגה ולשחזר את היכולת שאיפיינה אותה לפני כחודש.

 

עירוני מודיעין – עירוני נתיבות : 0-2

עירוני מודיעין מהמקום ה-11 אירחה את נתיבות מהמקום ה-9 , על כר השדא מודיעין היראתה עד כמה העונה הזו פיספוס מבחינתה ובגלל פתיחת עונה קטסטרופלית חסרה את הנקודות להיאבק על המקום לפלייאוף העליון , מודיעין צמד שערים מרגליהם של אורן זוהר ואדם מזרחי, בעיקבות הניצחון הקבוצות החליפו ביניהן מיקום בטבלה.

 

אורן זוהר ממודיעין כובש את הראשון למודיעין 

 

מ.ס שיכון המזרח – מכבי באר שבע : 2-2

שיכון המזרח מהמקום השביעי אירחה במגרשה את באר שבע מהמקום ה-14. שיכון המזרח עלתה ראשונה ליתרון משער של יוני מנגיסטו במחצית הראשונה, באר שבע ביצעה מהפך במחצית השניה משערים של דודו כהן ורועי אללוף אבל אקורד הסיום היה של יוני מנגיסטו שהישווה בדקה ה-92 והעניק נקודה יקרה לקבוצתו. באר שבע מאבדת 2 נקודות יקרות במאבקה על ההישארות בליגה וכרגע מרוחקת 7 נקודות מחוף מבטחים.

 

עירוני שדרות – גבעת זאב : 0-4

שדרות אירחה במגרשה את גבעת זאב המתאוששת והציגה כדורגל איכותי ושוטף כיאה לסגל שחקנים כמו שלה, גל אסולין עם צמד שערים במחצית הראשונה ושערים של דור אלקבץ ואברהם סיסאי במחצית השניה הכריעו את גורל המשחק ולרגע לא היה ספק מי תנצח במשחק. שדרות יכולה רק לכעוס על עצמה ולא להבין איך היא ממוקמת רק במקום השביעי ללא סיכוי ממשי להיכנס לפליאוף העליון ומנגד גבעת זאב הצנועה תמשיך להילחם על ההישארות בליגה.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור: יוני מנגיסטו שחקנה של שיכון המזרח כובש צמד שאחד מהם נכבש בדקה ה-92 ומעניק נקודה יקרה לקבוצתו.

מאמן המחזור: משה סלמי מאמנה של מעלה אדומים משיג ניצחון ענק ומוביל את קבוצתו לפלייאוף העליון.

קבוצה מצטיינת: מעלה אדומים מביסה את אילת 6-1 בתצוגת כדורגל נפלאה , והקבוצה זוכה בארוחה קבוצתית בבר המסעדה הלזרוביץ' בראשון לציון.

 

ליגה ב' דרום ב' - סיכום מחזור 23

הוסף תגובה
תגובות