"יש לנו קצב צבירת נקודות טוב בתקופה האחרונה"

צחי טיאר הגיע לבאקה אל גרבייה לפני פחות מחודשיים, מאז השיג 14 נקודות מתוך 18 אפשריות. השבוע הוא מתכונן למשחר החשוב והיוקרתי מול אום אל פאחם והוא יודע שצפוי להיות משחק מרתק בין השתיים. רגע לפני המפגש בין הקבוצות ערכנו ראיון קצר עם מאמנה של באקה - צחי טיאר

  • על ידי: אוהד רון
  • 01-03-2018
  • 12:01

צחי, אתה חודשיים בקבוצה, ואתה עם הרבה ניצחונות צעד לפני הפלייאוף. מה עשית שגרם לשינוי בקבוצה?
"אני מתחיל שבוע מספר 7 בקבוצה, השתדלנו אני והעוזר שלי שניר דורי יחד עם ההנהלה בראשות חוסני אבו מוך, לעשות סדר במועדון ושינוי בסגל השחקנים. לגבי העשייה אני מתרכז כל הזמן בעבודה, אני משתדל להיות הכי טוב ולתת גישה רצינית לשחקנים. את הדברים המקצועיים אני משאיר לי ולשחקנים שלי שאנחנו מנסים להטמיע, ולא מחפש לובי וראיונות אחרי משחק זה או אחר".

 

איך אתה מסכם את התקופה בבאקה?
"בשישה משחקים עשינו 14 נקודות מתוך 18, למרות שאנחנו עדיין צריכים לשפר הרבה אספקטים, ביחס לזמן הקצר צבירת הנקודות היא בסדר בסיבוב השני".

 

השבוע אתה פוגש את אום אל פאחם...מה צפוי? הרי ידוע שיש יריבות בין המועדונים, יהיה משחק חם?
"חשוב שיהיה משחק ספורטיבי. לאום אל פאחם יש תקציב גדול מאוד ושחקנים עם ניסיון רב. יש יריבות בין אום אל פאחם לבאקה מתקופת ליגה ב' שבה באקה לא עלו ליגה בגלל אום אל פאחם, וכמו כן הרבה יוקרה בשל הקירבה הגאוגרפית ושתי הקבוצות באותה ליגה. אנחנו נבוא מוכנים, בבית שלנו עם הקהל שלנו שימלא את האצטדיון ויהיה משחק מעניין".

 

צחי טיאר מתכונן למפגש מול אום אל פאחם

 

מה המטרות של באקה העונה?
"המטרה שהביאו אותי הייתה להישאר בליגה ואנחנו כבר השגנו אותה מהר מהצפוי. אני מתחיל להכין את העונה הבאה דרך נסיון להשתלב בחמישייה הראשונה, למרות שהקבוצות שנמצאות שם הן הכי חזקות בליגה. ברגע שנשחק מולן נדע אם אנחנו מספיק חזקים".

 

מה אתה חושב על ליגה א' העונה? לעומת עונות בעבר...

"ליגה א' היא קשה, המון קבוצות משחקות לא מסודר שזה גם מקשה ליצור משחקים איכותיים, וכמובן המגרשים לא טובים, רמת השחקנים לא טובה ביחס לשנים עברו בקבוצות שראיתי".

 

צחי, מה נאחל לך לסיום?
"אני מאחל שיהיה משחק ספורטיבי ויהיה שקט וכבוד בין המועדונים. לי אישית אני מאחל להמשיך להיות בעשייה כל הזמן ולהתעסק בעבודה ובעשייה ולחזור לליגה לאומית דרך השגים בעבודה".

צחי טיאר מתכונן לאום אל פאחם (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה מול אום אל פאחם.. (אוהד. 01-03-2018, 12:55)
  2. תקבלו 4-0 בבקה כי אתם חלשים ולא תשנו בלילה (אחמד 01-03-2018, 16:28)
  3. קו צינור הנפט מחנה-לוד (ליאו קרופניק 01-03-2018, 19:55)
    ג'יפסים, צ'יפים, רוח וצלצולים
  4. איכס (מזרחי 17 02-03-2018, 19:01)
    צחי טיאר מאמן סמרטוט. אדם דוחה. בכל מקום שעבד השאיר אדמה חרוכה. מגעיל ברמות