איתן טייב: ״לא ארצה שבית שאן ירדו ליגה״

בזמן שהפועל בית שאן מתמודדת עם הבעיות הכלכליות של הקבוצה ומועמדת לרדת לליגה ב׳, מאמן הקבוצה לשעבר איתן טייב הגיש תביעה בבוררות של התאחדות לכדורגל ואף זכה בסך של 117 אלף שקלים, אך אינו מתכוון לתבוע את הפסקת הפעילות של הקבוצה. מנהל בית שאן, אהוד סנדרוסי: "איתן טייב מנסה להטביע את הפועל בית שאן"

  • על ידי: רועי סימוני
  • 28-02-2018
  • 17:31

בצל הצרות הכלכליות הפוקדות את הפועל בית שאן והתמודדות הקבוצה במאבקי התחתית בליגה א׳ צפון מאמן הקבוצה לשעבר איתן טייב הגיש תביעה בבוררות לכדורגל ואף זכה בסך של 117,000 ש״ח שיקשו על תפקודה של הקבוצה. בעקבות התביעה הרוחות בקרב אוהדי הקבוצה סוערות ואינם אהבו בלשון המעטה את תביעתו של טייב שבחר להגיב לדברים. 

איתן טייב התייחס לדברים ואמר: ״זה נכון שתבעתי את הקבוצה במוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל ואף זכיתי בתביעה, אבל חשוב לציין כי טובת הקבוצה תמיד לנגד עיניי והכספים שתבעתי הם מהעונה שעברה והם מגיעים לי על עבודתי בקבוצה. אני אהיה מוכן לחכות ככל שנדרש לקבלת הכסף עד אשר אחרון הנושים יקבל את כספו גורמים המנסים לייצר מציאות מדומה זורעים מלח בעיניהם של אוהדי הקבוצה אני רואה את מצבה הנוכחי של הקבוצה והלב שלי נצבט לא ארצה שהקבוצה תרד ליגה זה יהיה כתם שחור על העיר כולה״.

בצל כל הבעיות שחקני הקבוצה יצאו ביום שני האחרון ליום כייף בחמי טבריה ולאחר מכן ביקרו בקבר רבי מאיר בעל הנס וקינחו בארוחת ערב במסעדת ״שמחה ובניו״ בקרב מאמני הקבוצה קובי דנינו ואורן פלאש נרשמת אופטימיות בנוגע למצבה של הקבומה והם מאמינים כי הכל אפשרי בכדי שהקבוצה תצליח להשאר בליגה.

 

 

על אף כל הבעיות, בית שאן יצאה ליום גיבוש ביום שני האחרון

 

תגובת יו״ר הפועל בית שאן אהוד סנדרוסי: "בזמן שהקבוצה נלחמת בגלים הסוערים כדי לנסות להגיע לחוף מבטחים, הקברניט איתן טייב מנסה להטביע אותה ! איתן טייב לרוב כיכב בכותרות שליליות שהסבו נזק לקבוצה. אילו מאמן אחר היה מגיש תביעה היינו מקבלים זאת בהבנה. טייב ינק וגדל בקבוצה, זה האיש שביקש מהשחקנים בהיותו מאמן לא להגיש תביעה ולהמתין בסבלנות. השחקנים חמישה חודשים ללא שכר, חלקם במצב כלכלי קשה, הם מגיעים לאימונים ומממנים מכיסם הריק נסיעות כדי להציל את הקבוצה, ומי שגדל במועדון רץ לתבוע. איתן טייב נכשל כמאמן! הוא בנה את הסגל, נתן יד לרכבת של שחקני רכש שקיבלו שכר של ליגת העל, יצר אווירה עכורה והותיר קבוצה מרוסקת. במקום להירתם ולסייע לנו להציל את החורבה שהוא הותיר, בתביעה שלו הוא נותן יד להמשך התרסקות הקבוצה. אין התאמה בין דבריו של טייב למציאות. טייב הצהיר בעבר כי הפועל בית שאן זה לא עוד מועדון והכסף לא היווה עבורו משקל, כאשר הוא חתם בקבוצה. אז אמר! אנו נגיש ערעור על פסק הדין שניתן במעמד צד אחד. כולי תקווה כי בעתיד איתן טייב לא יהיה חלק מהפועל בית שאן, לאיש הזה אין הכרת הטוב. את איתן טייב מעניין רק איתן טייב. למרות כל הקשיים אנו נמשיך לעשות הכל לשקם את ההריסות שלו".

הוסף תגובה
תגובות
  1. אהוד סנדרוסי (בית שאני 28-02-2018, 20:11)
    מי אתה תזכיר לי ? היית בא למשחקים עד לפני חודשיים ?
  2. גל (גל 28-02-2018, 23:07)
    איתן התגלה במערומיו.כתם הירידה עליו.בנה קבוצה של סנדלרים.על גופתנו המתה תדרוך רגליך באימפרייה.תתבייש
  3. מ (מוטי 28-02-2018, 23:09)
    איתן מיום השרוכים.מחקת והורדת את הקבוצה לתחתית הביטב.בושה וחרפה לך.תתחבא באיזו מחילה
  4. כחול (יוסף 28-02-2018, 23:11)
    מאז ומתמיד איתן הייה מת על כסף.הקבוצה בכלל לא חשובה לו.תעזוב את העיר.בוגד.ניבזה
  5. ג (אילן 28-02-2018, 23:15)
    איש קטן.ריסקת את הקבוצה.נטשת את הספינה ועוד בחוצפתך תובע אותה.גועל נפש.תתבייש לך
  6. בית שאן (יוסי דר 02-03-2018, 15:26)
    איתן טייב מאמן ואדם ענק מי אתם בכלל שתדברו עליו מי סנדרוסי בכלל כמה כסף הוא הביא לבית שאן ומה עשה בכלל שהוא פותח את הפה שלו לך לישון סנדרוסי לך מי אתה בכלל שתדבר על איתן טייב אוליי כדאי שתעשה משהו מועיל חוץ מלבלבל תמוח
  7. בנדרוסי (אוד 04-03-2018, 01:38)
    סנדרוסי בא לעשות הרס ושינאה.סתם תככן עלוב