באו מאהבה: טבריה מביסה את שפרעם 3-0

בצל בעיית המשכורות והשבתת האימונים השבוע, יצאה עירוני טבריה למשחק חוץ נגד הפועל שפרעם והציגה משחק הקרבה גדול. סמאח סרחאן כבש שער עצמי, מהראן אבו ריא ולירון אלימלך (פנדל( קבעו את תוצאת המשחק. שאפו ענק מגיע לאילן סוויסה והשחקנים שהשיגו ניצחון חשוב, אבו רקיק ושחקניו הסתבכו שוב בתחתית

  • על ידי: רועי סימוני
  • 03-03-2018
  • 16:39

אילן סוויסה הגיע עם שחקנים שלא התאמנו כל השבוע והשיג נצחון חשוב (חגאג רחאל)

 

הפועל שפרעם אירחה את עירוני טבריה למשחק שהוא קרב ישיר על כרטיס לפלייאוף העליון. שחקניו של אילן סוויסה שפתחו בשביתה, ולא התאמנו כל השבוע, החליטו להופיע למשחק למרות אי קבלת המשכורות. אילן סוויסה בחר להמשיך עם ההרכב שניצח בשבוע שעבר את ״רובי שפירא״, מלבד שינוי אחד כאשר כפיר בן דוד חזר להרכב במקום תום דן הפצוע. איברהים אבו רקיק שעושה עונה מצוינת עם קבוצתו, פתח בהרכב החזק ביותר בכדי להשיג ניצחון שיקרב אותו לפלייאוף העליון.

 

אבו רקיק מחפש ניצחון שיקרב אותו לפלייאוף (חגאג רחאל)

 

המשחק שנפתח בגישושים מצד שתי הקבוצות, התעורר בדקה ה-5, כדור ארוך מוצא את לירון אלימלך שבנגיעה מוסר לאושרי טוויל שנותר לבדו ובועט, אך מאג׳די חליאלה מזנק היטב ומציל שער בטוח, הכדור חוזר שוב לטוויל שמחמישה מטרים בועט החוצה. לאחר 20 דקות של כדורגל, שחקני המארחת הצליחו להשתלט על מרכז השדה ולנסות לכבוש את שער היתרון, מנגד שחקניו של אילן סוויסה מנסים לעקוץ בהתקפות מתפרצות.

 

עלי אבו ריא הציג משחק טוב ( חגאג רחאל)

בדקה ה-28 נירן רוטשטיין מגביה כדור לתוך הרחבה, סמאח סרחאן נוגח לעברו של השוער מאג׳די חלאילה אך האחרון טועה והכדור נכנס פנימה, 1-0 לעירוני טבריה!

 

אביאל גבאי מול שחקן שפרעם ( חגג רחאל)

בדקה ה-31 טריקו גטהון מוכשל בתוך הרחבה והשופטת שורקת ללא היסוס על הנקודה הלבנה, אך בהחלטה תמוהה למדי הקוון ניגש אליה ומורה לבטל את ההחלטה.

 

שחקני שתי הקבוצות מתקבצים ליד קוון המשחק לאחר שזה ביטל את הפנדל לזכותה של טבריה (חגאג רחאל)

 

שחקניו של אילן סוויסה שמרו על היתרון עד לסיום המחצית הראשונה, והיו יכולים להכפיל את התוצאה ויורדים מרוצים למחצית. שחקני שפרעם הציגו משחק חלש ללא כל הזדמנויות מיוחדות, וינסו להשתפר במחצית השנייה.

 

שחקן שפרעם יורד מאוכזב (חגג רחאל)

המחצית השנייה נפתחה בלחץ של המקומיים שניסו למצוא את שערו של עדי תדמור אך ללא הצלחה, ההזדמנות הראשונה במחצית השנייה שייכת דווקא לאורחים. בדקה ה-53 כדור מצוין שהוגבה, מצא את שלומי ברגיק על סף הרחבה, האחרון בעט מהאוויר שטוח וחזק אך מאג׳די חליאלה הדף מצוין ומנע את השער השני של טבריה.

 

שלושה משחקני שפרעם מנסים לבלום את טריקו גטהון (חגאג רחאל)

 

שחקני טבריה המשיכו לחפש את השער השני, בדקה ה-58 עידן ויצמן בעט כדור מ-60 מטר אך חליאלה בקצות האצבעות הדף לקרן. בחלוף דקה אחת, שלומי ברגיק מרים כדור קרן מדויק שמוצא את הבלם מהראן אבו ריא, שנוגח עם כל הלב פנימה וקובע 2-0 לטבריה.

 

שחקני טבריה חוגגים את השער השני (חגאג רחאל)

 

בדקה ה-65 שלומי ברגיק מוצא את לירון אלימלך על הקו השמאלי, והאחרון בנגיעה מוצא את אושרי טוייל שנותר לבד מול השוער אך מפספס הזדמנות מצוינת. לחץ בלתי פוסק של שחקני טבריה ובדקה ה-70, כדור חופשי נשרק לזכותה, נירן רוטשטיין בועט חזק מ-30 מטרים כדור שמפספס בסנטימטרים את המסגרת. בדקה ה-80 עידן ויצמן בכדור גאוני מוצא את לירון אלימלך חופשי מול חלייאלה, אך החלוץ בועט החוצה ומפספס הזדמנות לכבוש.

 

הפעם השופטת שרקה לפנדל (חגאג רחאל)

 

בדקה ה-87 כדור ארוך מוצא את אושרי טוויל בתוך הרחבה שמנסה לעבור את הבלם ומוכשל, הפעם השופטת לא מהססת ושורקת לכדור עונשין מ-11 מטרים. לירון אלימלך ניגש אל הכדור, בועט מדויק לפינה השמאלית וקובע 3-0 לטבריה.

 

וטבריה שחקני טבריה חוגגים את השער השלישי עם לירון אלימלך (חגאג רחאל)

 

עירוני טבריה משיגה ניצחון חשוב מאוד להמשך הדרך. שאפו ענק מגיע לאילן סוויסה ולשחקנים שידעו להתעלות בצל הבעיות הכלכליות והציגו משחק הקרבה, איברהים אבו רקיק יצטרך לראות כיצד קבוצתו חוזרת למסלול הניצחונות.

שחקני טבריה באו מאהבה והשיגו ניצחון חשוב (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מה עם הנוער? בעטו בדלי שוב פעם. (אוהד עירוני טבריה 03-03-2018, 19:44)
  2. תודה (תומר אוחנה 03-03-2018, 19:53)
    מעריך את כל השחקנים והמאמן ואת כל הצוות ששיחקו בשביל הסמל למען האוהדים, שחקנים ומאמן וצוות שלם שלא קיבל משכורות עמדו כמו גברים ונתנו לנו את הלב. מערכים ואוהבים אותכם כל אוהדי טבריה נקווה שהכל יסתדר במהרה.