יפו 'פתחה' את הליגה, 'רובי' ממשיכה להתרסק ואיכסל בורחת לליגה!

לאחר שכבר נראה היה שהעולה לליגה הלאומית מליגה א' דרום בטוחה, הגיע המחזור ה-22 ופתח את הליגה לגמרי. יפו מפתיעה את נס ציונה, יבנה מנצלת זאת ומצמקת את הפער מהפסגה ל-6, חולון ונורדיה כובשות חמישיות, ואזור מפסידה לאחר שער עצמי ביזארי בתוך תוספת הזמן. בצפון איכסל מתחיל לברוח לליגה לאחר ניצחון מול מגדל העמק, רובי ממשיכה להתרסק, הרצליה מאבדת נקודות יקרות וטבריה מנצחת בשפרעם...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 02-03-2018
  • 17:08

משחקי הדרום:
סקציה נס ציונה - מכבי יפו  1-0

מוליכת הטבלה, סקציה נס ציונה רושמת את הפסדה השלישי מאז פתיחת הסיבוב השני, והכרטיס לליגה הלאומית נראה בסכנה. מכבי יפו עם משחק נהדר ניצחה בזכות שער גדול של מתן בן יעקב וניצחה 'רק' 1-0. הפער בפסגה - 6 נקודות בלבד.

 

שחקני יפו חוגגים ניצחון שבהחלט הגיע להם (אבייתר ברק)

 

הפועל מחנה יהודה - מכבי יבנה  3-0
השנייה בטבלה יצאה למשחק לא פשוט במגרש הסינטטי בפ״ת מול מחנה יהודה, אך כבר לאחר 9 דקות יבנה כבשה והקלה על עצמה את המשחק לאחר שער ליאור ברטקובסקי. בדקות הסיום גורמזנו כבש פעמיים ויבנה השיגה ניצחון שמלחיץ את נס ציונה שכאמור מאבדת נקודות יקרות


הפועל כפר שלם - ׳ירמיהו׳ חולון  5-1
חולון נתנו את ההצגה של המחזור כאשר הביסו את כפר שלם בחוץ 5-1. לחולון כבשו גמליאל פרץ בשער נהדר, רועי דיין כבש צמד, מאור אסור ואציק בן סלומון  חותם עם הראש. גמליאל פרץ הצטיין עם שער ושני בישולים ומשחק נהדר. יהודה חוטא הורחק בכרטיס אדום לא מוצדק.

 

שחקני חולון חוגגים לאחר משחק מושלם (איתן ידגר)


בית״ר נורדיה - מ.ס. דימונה  0-5
התוצאה של היום הגיעה מאצטדיון טדי שם נורדיה הביסה את דימונה בתוצאה 0-5! כשויקטור גניש ממשיך בעבודתו הנפלאה בנורדיה שעושה את דרכה לעבר הפלייאוף. דימונה ושוהם? חייבים להתעורר ומהר, אחרת ימצאו עצמם בליגה ב׳. דביר ברוך החל את חגיגת השערים, אלי זיזוב הוסיף צמד משלו, ושי ניסיפ וליאור היילה חתמו את התוצאה.


הפועל בקעת הירדן - מ.ס. כפר קאסם  0-1
בקעת הירדן מנצחת את כפר קאסם מפנדל של בלילטי, אבל סיפור המשחק היה שעוזר המאמן מורן קצר היה על הקווים יחדוהדריך את שחקניו בצורה מצויינת, עקב חיסורו של מאמן הקבוצה חנן אזוחאי לאחר מות אחיו. קצר כנראה צריך להתחיל לעשות את זה יותר וקבוצתו תאגור יותר נקודות. חומר למחשבה....

 

שחקני בקעת הירדן חוגגים ניצחון מול כפר קאסם 

 

הכח ר״ג - מכבי עירוני קרית גת  1-1
משחק שקול עם שתי מחציות שונות בתכלית, מחצית ראשונה בשליטה מוחלטת של קרית גת שכבשה ראשונה בדקה ה-30 משערו של מאי מזל. המחצית השנייה הייתה בשליטה של הכח ובדקה ה-76 דוד גרדש כובש מהאוויר מ-13 מטרים, וקובע 1-1 שנשמר עד לסיום.

 

מאי מזל כובש השער לקרית גת מיואש על רקע חגיגות השוויון של גרדש (גיא צמח)

 

הפועל אזור - מכבי שעריים  1-0
משחק תחתית בין שתיים שרוצות להבטיח את ההישארות כמה שיותר מהר. כשנראה היה שהמשחק מסתיים ללא הכרעה הגיע שער עצמי של שוערה של אזור שנתן את הנקודות לשעריים.

 

שחקני שעריים חוגגים על הגדרות של אזור (אלעד ירקון)

 

בית״ר כפ״ס - הפועל הוד השרון 2-4
מה עוד אפשר להגיד על הפועל הוד השרון שעוד לא נאמר, אם אתמול הם לא הצליחו לקחת נקודות, אנחנו כבר לא יודעים, היכן ואם בכלל היא תיקח. לאחר שהובילה ביתרון כפול במשחק חוץ מול כפ״ס, הגיעה ההתפרקות של הוד השרון שבשערים דקות האחרונות ספגה רביעייה וירדה שוב מנוצחת. רום בראון ואור גירו העלו את הוד השרון ליתרון, אך אז כפ״ס ניצלה את ההרחקה של תומר חן וכבשה רביעייה משערים של אפי אלון, רועי הררי, אלנתן בלמי ועבדאללה עזאם.

 

משחקי הצפון:
הפועל מגדל העמק - הפועל איכסל  3-1 

המוליכה ממשיכה לעשות את העבודה למרות שנקלעו לפיגור מוקדם משער של אופק מלול ונותרו בעשרה שחקנים. אלירן חודדה הבלתי נגמר כבש צמד ועומר בוארון קבע את תוצאת המשחק שמותירה את מוריס אוזן ושחקניו בראשות הטבלה בפער גדול מהשניה. איכסל מוכיחה הרבה אופי ונחישות למרות שמדובר בניצחון על קבוצה מהחלשות בליגה שאותה מאמן עדייו רפי בוסקילה שימיו במועדון כנראה ספורים אחרת הקבוצה תמצא את עצמה בליגה ב. 

 

איכסל חוגגים מול הקהל הנהדר שלהם (יח"צ)


הפועל כפר כנא - הפועל הרצליה  1-1
הפועל הרצליה מאבדת גובה לאחר שעלו ליתרון משער של חן נוגן, אך נותרו ב-10 שחקנים ומוטי מלכה כבש את שער השוויון שלא משרת אף אחת מהקבוצות.

 

״רובי שפירא״ חיפה - הפועל ירושלים 2-1 
אופיר עזו מתגלה כקוסם ו״רובי שפירא״ מתגלה כבלוף גדול! בר שלום ועבד ג׳אברין כובשים לזכות ירושלים כששלומי בן עשור רק צימק. שום דבר לא ימנע את פיטוריו של מאמן הקבוצה עודד קוטר, לאחר שקבוצתו יצאה מהמירוץ גל הכרטיס ללאומית באופן סופי. 

 

הפועל שפרעם - עירוני טבריה  3-0
בצל השבתת האימונים במהלך השבוע, הגיעו אילן סוויסה ושחקניו הציגו משחק הקרבה. סמאח סרחאן כבש שער עצמי, מהראן אבו ריא ולירון אלימלך השלימו בדרך לניצחון חשוב להמשך הדרך.

 

שחקני טבריה חוגגים ניצחון יקר (חגאג רחאל)

 

מ.ס. טירה - מכבי דליית את כרמל  0-1
טירה הצליחה לנצח את דליה שכבר ירדה לליגה ב׳, ומצליחה לקחת ממנה 3  נקודות לאחר שער של עמאר מנסור בדקה ה-60 שנשמר עד לסיום.

יפו חוגגים לאחר הניצחון מול נס ציונה (אבייתר ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בטוח השופט גר בנס ציונה (היידה יפו 02-03-2018, 17:26)
    10 מצבים ליפו 0 לנס ציונה
  2. להתאחדות! הגיע זמן להגיד את זה (אמסלם 02-03-2018, 17:58)
    שופטים ערבים בליגה צפון מטים משחקים לטובת הקבוצות הערביות זה ביזיון אחד גדול ! פנדלים צהובים אדומים הכול כדי לעזור להם לנצח שמישהו יתעורר ויבדוק
  3. אדום מוצדק (הנמר 02-03-2018, 18:14)
    יהודה חוטה קיבל אדום מוצדק.הלך לשבור רגל לבן סלומון בכניסה פראית.אוהד רון הגיע הזמן שתדיקו בכתבות של
  4. יצאו בזול אזור (שעריים 02-03-2018, 18:55)
    התוצאה יכלה להיות הרבה יותר גבוהה. העיקר 3 נקודות תודה לכולם. שבת שלום
  5. עברינים מסריחים (יפוא 02-03-2018, 18:58)
    חוטא גם זה בשביל אשר ואביחי יחיא חחחחח כפר שלם אתם חבורת עבריינים מסריחים . 28.4.12 לא נשכח ולא נסלח.
  6. כול הכבוד לשלומי עמר (שערוקי 02-03-2018, 19:02)
    שלומי עמר כול הכבוד מי כלום הצלחתה לעשות משעריים קבוצה טובה כול הכבוד לך
  7. חכים הרגת אותנו הקבוצה לא משחקת (אפי 02-03-2018, 19:20)
    ואתה לא עודה כלום בושה
  8. מגדל העמק בדרך הבטוחה לליגה ב (בוסקילה הביתה כשלון חרוץ 02-03-2018, 19:29)
    בוסקילה הביתה
  9. ירמיהו חולון - כפר שלם (עובד בכפר 02-03-2018, 19:41)
    משחק גדול , טקטיקה מושלמת במגרש , השחקנים הגיעו מרוכזים מהדקה הראשונה וקיבלנו את איציק בן סולומון בחזרה . לא צריך אסטרטגיות וקווים עם נייר . צריך לבוא לדשא ולאכול את המגרש וכך עשו השחקנים . ושוב ההרכב נבנה באופן מושלם , שאפו למוסא בן חיים . סמבוסק בטאבון
  10. סגירת חשבון נוספת ביום ו אדון סוסן (דני סוויסה אנחנו מחכים לך ביום ו 02-03-2018, 22:19)
    בוא דני בוא מוסא מחכה לך בוא סוסן חיכינו סיבוב שלם בואו
  11. דרבי (אבי 03-03-2018, 07:47)
    גמיל תתכונן שנה הבאה דרבי לאוהדי מכבי הרצליה מכירת הכרטיסים תחל בשבוע הבא שיימן אוהבים אותך
  12. מכבי שעריים ניצחה (אורן 03-03-2018, 07:49)
    מכבי שעריים ניצחה . דגל גולר הורד לחצי התורן
  13. שיפוט הזויי (מושיק 04-03-2018, 05:56)
    במשחק כפר שלם חולון שלחו שופט יילד מפוחד שורק סתם ממציא פנדלים מרחיק שחקנים אדון