ליגה ב' דרום ב': סיכום המחזור ה-24

עוד מחזור הסתיים בליגה ב' דרום ב' ואיזה מחזור היה לנו... 28 שערים, 5 ניצחונות לקבוצות החוץ... 2 תוצאות תיקו וניצחון בית בודד... מחזור שבו אדומים אשדוד מביסה ומגדילה את הפער בצמרת ל-6 נקודות מעירוני אשדוד שמאבדת נקודות בביתה... קרית מלאכי ושדרות מנצחות בחוץ ורק בני אילת מנצחת בביתה וכל שאר המשחקים מסתיימים ללא הכרעה הכל בסיכום של המחזור ה-24 שמראה בדיוק מה מצפה לנו בהמשך העונה – הרבה מתח!

  • על ידי: גיא צמח
  • 05-03-2018
  • 14:56

בני יצ'אלאל - הפועל אדומים אשדוד : 5-0

אדומים אשדוד מגיעים אל הישורת האחרונה של העונה ופשוט לוחצים על הגז עד הסוף , עוד חגיגת שערים של קבוצתו של פיני עייש שמביסה בחוץ את יצ'אלאל הצנועה, לישי ביטון , אריאל טרבלסי אושרי צגאי וצמד שערים של עדן מור נתנו את האות לחגיגות לאחר שנשמשעה התוצאה של היריבה העירונית שלא הצליחה לנצח והפער בצמרת גדל ל-6 נקודות. האדומים יכולים להתחיל לקרר את השמפניות ולא נראה שיש קבוצה שיכולה לעצור אותם מלהשיג את המטרה.

 

עוד חגיגיה אדומה בדרך לליגה א' (אבישי אפטקר)

 

עירוני אשדוד – שיכון המזרח : 1-1

עירוני אשדוד קיוותה שעד המחזור האחרון תוכל לצמק את הפער מהמוליכה למשחק אחד ובמחזור ה-30 תיקבע העולה אבל איבדה נקודות חשובות מאד בביתה השבוע נגד שיכון המזרח העיקשת שלא ויתרה עד הסוף. שגיר כהן העלה את אשדוד ליתרון בדקה ה-69 ונראה היה שאשדוד בדרך לעוד ניצחון אבל שיכון המזרח הוכיחה שיש לה אופי ובדקה ה-89 הישוותה מרגליו של דניאל סהלו, שיכון המזרח סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של דניאל קריטי בדקה ה-85. קבוצתו של שרון מרציאנו, למרות הסגל הנוצץ והקהל החם והתומך, מאכזבת ומרוחקת כבר 6 נקודות מיריבתה המושבעת, הפועל אשדוד. לפנטז על עלייה דרך הפלייאוף זה כייף ומותר, אבל לא ביכולת הזאת.

 

שגיא כהן מעלה את עירוני אשדוד ליתרון (מוטי קדוש)

 

שרון מרציאנו, קבוצתו עונה שנייה ברציפות לא עומדת במשימה לעלות לליגה א'. נשאר לפנטז על הפלייאוף (איתמר מורז)

 

מכבי באר שבע – קרית מלאכי : 3-1

קרית מלאכי השלישית קרובה להבטיח את מקומה רשמית בפלייאוף העליון והשבוע הגיעה לבאר שבע נגד מכבי המקומית ולא התקשתה לאסוף עוד 3 נקודות. הפתיחה היתה של המקומיים שכבר בדקה ה-12 עלו ליתרון מרגליו של סתיו סיסו אבל קרית מלאכי הפכה את התוצאה עוד לפני השריקה למחצית משערים של דקל כחלון ועומר שוורץ, במחציתהשניה הגדיל אלעד אברמסון את התוצאה וקבע את תוצאת המשחק 3-1 לקרית מלאכי . באר שבע חייבת לאסוף נקודות ומהר והיא עמוק במאבקי ההישרדות להישארות בליגה.

 

שחקני קרית מלאכי חוגגים עוד ניצחון 

 

בני אילת – מודיעין : 0-1

משחק בין 2 קבוצות שרק רוצות שהעונה הזו תיגמר אילת אירחה במגרשה את מודיעין הלא יציבה וניצחה אותה משער בודד של אורי כהן אקס מכבי ת"א והיא ממוקמת כעת במקום ה-13 עם 2 נקודות מחוף מבטחים וככל הנראה תילחם עד השניה האחרונה על מנת לשרוד בליגה לעומתה מודיעין צריכה לצבור עוד כמה נקודות על מנת להבטיח סופית את ההישארות.

 

שחקני בני אילת משיגים ניצחון חשוב (רון בלומנטל)

 

עירוני נתיבות – מ.ס באר שבע : 2-1

עירוני נתיבות שרוצה להבטיח עוד עונה בליגה ב' אירחה במגרשה את באר שבע החזקה והפתיחה היתה ורודה עבור המארחי שכבר בדקה ה-28 הוליכה משערו של האשם אלעתמין אבל שי יצחק הישווה בדקה ה-52 , 5 דקות לאחר מכן נתיבות נותרת ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של נדב גואטה, באר שבע ניצלה עד תום את היתרון המספרי ובדקה ה-78 המהפך הושלם משער של דודו פלס המצוין , עד לסיום נתיבות נותרה ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של נהוראי כראדי. באר שבע ממוקמת במקום הרביעי וככל הנראה תנסה לעלות ליגה מהפלייאוף.

 

עירוני בית שמש – עירוני שדרות : 4-1

הקבוצה החלשה בליגה שככל הנראה תרד בסוף העונה לליגה ג' בית שמש, אירחה את שדרות וספגה את הפסדה ה-19 העונה. עירוני שדרות לא ריחמה וכבשה 4 שערים מרגליהם של גל אסולין, דולב סויסה, זוהר קסאפו ואור סולומון, בית שמש הצליחה רק לצמק משערו של נמרוד שמש , שדרות ממוקמת במקום השביעי וחולמת על נס שיגרום לה להיכנס לפלייאוף העליון והיא כרגע מרוחקת 7 נקודות משם כשנותרו 18 נקודות בקופה.

 

אסף כהן, הוביל את שדרות לניצחון משכנע על בית שמש

 

גבעת זאב – מעלה אדומים : 1-1

גבעת זאב ממשיכה במסע ההיחלצות שלה והשבוע הוציאה נקודה מקבוצת הצמרת ממעלה אדומים , אדיר אלקסלסי העלה את גבעת זאב במחצית הראשונה מבעיטת עונשין מ-11 מטרים אבל במחצית השניה מעלה אדומים הישוותה את התוצאה משערו של דניאל דרעי 23 דקות לסיום המשחק. גבעת זאב ממוקמת כרגע במקום ה-12 במרחק של 2 נקודות בלבד מההצלבה אבל תילחם עד הסוף על מנת להבטיח את מקומה בליגה ללא משחקי ההצלבה לעומתה מעלה אדומים ממוקמת במקום המוליך לפלייאוף העליון.

 

צעירי רהט – הפועל ירוחם : 5-1

ירוחם הממקומת במקום השישי עוד חולמת להשתחל לפלייאוף העליון ובמשחק החוץ נגד רהט הביסה אותה 5-1 מחגיגת שערים של רז פולבר וצמדים של יקיר אזולאי ומני הגאי, רהט הצליחה רק לצמק מרגליו של סלמאן הוזייל . בעקבות ההפסד רהט ממוקמת במקום ה-15 המוליך לליגה ג' בתום העונה אבל רק שתי נקודות בלבד מפרידות בינה לבין מכבי באר שבע מהמקום ה-13.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור: דניהל סהלו מלך השערים של שיכון המזרח משווה בעבורה את המשחק נגד עירוני אשדוד בדקה ה-89 ומעלה את מאזנו ל-11 שערים העונה.

 

 

מאמן המחזור: אבי בוחבוט מאמנה של הפועל ירוחם משיג ניצחון ענק נגד רהט שנלחמת על חייה.

קבוצה מצטיינת: שיכון המזרח משיגה ללא ספק את תוצאת המחזור ומסיימת בתיקו נגד השנייה והופכת לקבוצה השלישית בלבד שמכניעה את עירוני אשדוד.

ליגה ב' דרום ב' - סיכום מחזור 24

הוסף תגובה
תגובות
  1. למשחקי ההצלבה (צריך הסבר 05-03-2018, 18:53)
    מי נגד מי במשחקי ההצלבה לירידה ומה קורה לקבוצה שמפסידה ? איזה מקום הולך להצלבה
  2. כנס (מיקל 06-03-2018, 11:49)
    ‏משחקי ‏מקום שני נגד חמישי מקום שלישי נגד רביעי ‏שתי משחקים באותו מחוז אחרי זה מחוז צפון נגד דרום ‏ובסוף קבוצה שיורדת מליגה א