"אני מרגיש חלק חשוב במועדון, התקופה האחרונה מאירה לנו פנים"

בר שם טוב, חלוצה של קריית אתא כבש ארבעה שערים בארבעת המשחקים האחרונים של המועדון ונדמה שהוא פורח. בחמישה מתוך שמונת המשחקים בהם שיחק, הקבוצה לא הפסידה. בסוף השבוע: באקה אל גרביה

  • על ידי: יונתן גינזבורג
  • 07-03-2018
  • 09:15

מכבי עירוני קריית אתא פתחה את העונה בצורה לא טובה. התחתית עטפה אותה, והיה נדמה, לעיתים, שהולכת "לבלוע" אותה. עם תשעה –עשר שערי זכות בלבד(!), הקבוצה מתחילה להראות סימני חיים כשאשר בשמונה המשחקים האחרונים שלה הצליחה להשיג 16 נקודות יקרות. לזכותה, יאמר, כי ספגה רק 17 שערים. החלוץ, בר שם-טוב, שהגיע למועדון הצפוני באמצע ינואר, נראה טוב לאחרונה ומספק את הציפיות שנתלו עליו.

 

ארבעה שערים במדי קריית אתא. כשתה כובש, הקבוצה מנצחת. "אני מאד שמח שחזרתי עצמי, אחרי תקופה לא טובה. הגעתי לקריית אתא במטרה ברורה. לעזור. כמה שיותר. כל הקרדיט מגיע למאמן הקבוצה, להנהלה, לשחקנים וכמובן ליוחאי, הקפטן שלנו – שקיבלו אותי באהבה. כשנותנים לך את מלוא הביטחון, אתה מצליח. יש כאן קבוצה נהדרת שמצליחה לצבור נקודות וזה הכי חשוב כרגע".

 

הקבוצה מתחילה להתרומם לאט לאט. מה השאיפות בקריית אתא? "כשרק הגעתי, כולם דיברו על הישארות בליגה. לדעתי, כל עוד לא הבטחנו סופית את העניין הזה – זאת מטרת העל שלנו. משם, השמיים הם הגבול. אנחנו נראים טוב על המגרש, מחוברים למאמן וממשיכים לעבוד קשה משבוע לשבוע על מנת להשיג את המטרות".

 

בר שם טוב פורח בקרית אתא (אבי רביבו)

 

האוירה בקבוצה. "אני נזכר ביום בו הגעתי לקריית אתא. הרגשתי כאילו אני משחק בקבוצה כבר שנים ארוכות. זאת אחת הקבוצה שאני נהנה להיות בה. החברים לקבוצה הם גם החברים בזמן הפנוי. במועדון הזה יש המון פירגון והאוירה פשוט יוצאת מן הכלל".

 

באקה אל גרביה מגיעה אליכם הביתה. "אנחנו מקווים להמשיך את רצף הניצחונות. נגיע בפוקוס מלא – נשכח לרגע את המשחק נגד בית שאן ונפתח דף חדש. נגיע למשחק בכדי לשמור על שלושת הנקודות בבית".

 

ניצחון של קריית אתא, יכול להרחיק אותה מהתחתית הבוערת ולקרב אותה דווקא לפילאוף העליון שקורץ לה במרחק 10 נקודות בלבד, כאשר בקופה נותרו לא פחות מ-24 נקודות. במשחק הקודם, בין שתי הקבוצות, שנערך בחודש אוקטובר במסגרת הסיבוב הראשון בליגה א' צפון, הקבוצה המארחת ניצחה 0:1. האם נצפה לנקמה?

בר שם טוב, חלוצה של קריית אתא (אבי רביבו)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אני שחקן בקבוצה (חיים לוי 08-03-2018, 03:49)
    שיש מאמן ששם זין על רוני דורה ולא סופר אותו אז הנה התוצאות. טפו על דורה, לך משם צרעת.