שדרות גוברת על מכבי באר שבע 2:3

עירוני שדרות שעוד מפנטזת על מקום בפלייאוף העליון, גברה אמש (יום שלישי) על מכבי ב"ש שנלחמת על חייה בתחתית 2:3 משערים של אסף כהן וצמד של אדם אדרי. דודו כהן כבש צמד לזכות באר שבע שחזרה ללא נקודות וממשיכה להיאבק על מקום בליגה.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 07-03-2018
  • 13:44

עירוני שדרות אירחה אמש בביתה את מכבי באר שבע שנלחמת על חייה בתחתית. המשחק נפתח בשליטה של שדרות שעלתה ליתרון מהיר כבר לאחר חמש דקות. כדור רוחב של שדרות הגיע למגנה של באר שבע, אסף כהן הנמרץ חטף את הכדור ושיחרר פס מדויק לפינה, 0:1 מהיר לזכותה של שדרות.

 

שדרות המשיכה לשלוט במשחק אך באר שבע אט אט התחילה להיכנס למשחק. בדקה ה-18 התקפה מתפרצת של באר שבע, דודו כהן קיבל כדור מעבר לקו ההגנה של שדרות ובעט היטב לפינה הנגדית, שיוויון 1:1.

בחלוף שתי דקות, בעיטת שוער ארוכה של מור קסוס שוערה של באר שבע, הכדור קפץ על הדשא חלף מעל ההגנה והוקפץ מעל איתי שטרית שוערה של שדרות, דור אלקבץ עוד הספיק להגיע אל הכדור ובמספרת הרחיק מקו השער, אך הכדור הגיע לדודו כהן שבחצי גובה כבש את שערו השני במשחק וקבע מהפך 2:1 לזכות באר שבע.

 

דור אלקבץ, הרחיק במספרת את הכדור מקו השער אך באר שבע בכל זאת קבעה מהפך במחצית הראשונה

 

שדרות עוד ניסתה לעשות משו עד תום המחצית אך ללא הצלחה והקבוצות ירדו למחצית לאחר שבאר שבע תוך שתי דקות עשתה מהפך בתוצאה. את המחצית השנייה שדרות פתחה היטב וכבר לאחר שלוש דקות, עבירה על אסף כהן שהיה במשחק מצוין אמש, הכדור הוגבה אל הרחבה ומתוך הערבובייה אדם אדרי בבעיטת יעף לחיבורים ואיזן את התוצאה, 2:2.

 

לאחר השיווין המשחק היה מאוזן עם התקפות משני הצדדים, כאשר כל קבוצה רוצה להכריע את התוצאה כיוון שתוצאת תיקו אינה טובה לאף אחת מהקבוצות. בדקה ה-90 כדור חופשי לזכותה של שדרות, אדם אדרי עלה בראש וקבע 2:3 גדול לזכות שדרות שנמצאת בחודש האחרון בכושר מצוין.

 

אסף כהן, כובש השער הראשון ומהמצטיינים במגרש, אנחנו קבוצה שפשוט נהנית מכדורגל

 

אסף כהן כובש השער הראשון במשחק ומי שהיה מהמצטיינים על כר הדשא אמר בסיום המשחק: "משחק לא קל מול קבוצה שנלחמת על חייה בליגה, הוכחנו שאנחנו במגמת עלייה עם ניצחון רביעי ברציפות. כרגע אנחנו קבוצה שפשוט נהנית מכדורגל"

 

אדם אדרי כובש הצמד לזכות שדרות ומי שהבטיח את הניצחון הוסיף: "ניצחון קשה וחשוב מאוד שנותן לנו המון המון מוטיבציה להמשך, לא פשוט לחזור מפיגור ולעשות מהפך אבל עשינו את זה כמו גדולים. אנחנו שמחים שהתקופה הטובה ורצף הניצחונות שלנו ממשיך, הפנים כבר לשבוע הבא. אני מאוד שמח שיצא לי לכבוש אחרי תקופה ארוכה שלא כבשתי ועוד שער ניצחון בדקה ה-90 זה הכי מתוק. מבחינתי הגולים שלי זה רק בונוס, חשובה לי יותר הצלחת המועדון".

שדרות חוגגת ניצחון רביעי ברציפות (יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל הכבוד שדרות (rda 07-03-2018, 16:16)
    גם בשישי הזה לנצח
  2. מתי שדרות תעבור לאצטדיון החדש? (שדון 07-03-2018, 23:14)
  3. אין סיכויי אנחנו נותנים להם 3רל קל קל יאללה עירוניה (דודו חזן 07-03-2018, 23:36)
    יאללה סרדינים לעודד שדרות אל תגיעו בכלל יאפרייארים
  4. דור אלקבץ ימלך (קריית גתי 08-03-2018, 00:08)
    שנה הבא הבאה בעזרת השם אתה חוזר לקריית גת לבית שלך אוהבים אותך
  5. שחקן גרוע (דור אלקבץ 08-03-2018, 09:47)
    דגו ישגע אותו באגפים הימור שלי 4-0 לנו יאלה עירוניה
  6. מגיב 5 (שרון 08-03-2018, 12:33)
    ‏כמה אתה מטומטם ברוך דגו גם את הסיפור שלא ‏בגלל זה עירוני חלשים ברוך ‏היה שחקן ענק הגיע הזמן לפרוש