אוהד רון מארח את פיני עייש: תחזית ליגה א' דרום מחזור 23

השבוע החלטתי לארח את חברי הטוב פיני עייש. פיני היה מאמן בכיר בליגה א' שנים רבות, עד שהחל להעלות את האשדודיות ליגה. והעונה הוא במרחק 2 משחקים מעליה לליגה א'. פיני שמכיר את ליגה א' חושב שנס ציונה צריכה וראויה לעלות לליגה הלאומית, והשבוע היא תנצח את כפר שלם וגם יבנה תנצח. בתחתית תהיה דימונה עם הפסד נוסף... שווה לראות את התחזית של השבוע...

  • על ידי: אוהד רון
  • 08-03-2018
  • 19:31

פיני עייש מאמנה של הפועל אדומים אשדוד, השיג 6 אליפויות ליגה ואם הכל יילך כשורה אז השביעית והמתוקה תהיה השנה. פיני זכה אליפויות ליגה א' עם נס ציונה, מרמורק ומכבי יבנה (עם ציון יעקב), העלה את קרית עקרון לליגה ב', בשלוש שנים האחרונות זכה בדאבל עם עירוני אשדוד (ליגה ג') ודאבל עם אדומים אשדוד (ליגה ג').

פיני חושב על ליגה א' דרום: "בניגוד לשנים עברו, השנה הצמרת הייתה עם נס ציונה ויבנה, בתחתית הוד השרון לא בליגה, כך שהקרב נשאר בין דימונה, מחנה יהודה וקרית גת. כל שאר הקבוצות נמצאות בבטן גדולה, טוב שיש פלייאוף שמשאיר עניין בליגה. אני זוכר שנים שהליגה הייתה יותר צפופה , מה שהשאיר עניין עד הסוף".
מי לדעתך תעלה ליגה בסיום העונה? "נס ציונה הובילה בביטחה רוב העונה והיו כבר שהכתירו אותה, עד השבועיים האחרונים שקצת התחילה לאבד גובה. בשביל נס ציונה צריך לקוות שלא יכנסו לסינדרום העונה הקודמת. השנה נס ציונה יותר מחושלת וחזקה גם מנטלית, וזה לזכות עופר שיודע ומכיר היטב את נפש השחקנים, כך שקשה לי לראות שזה קורה. אם בכל זאת יקרה משהו לא צפוי (אני לא מאחל, חלילה), שאלת השאלות היא אם יבנה תהיה שם כדי לנצל זאת ולדעתי יש ליבנה את כל הכלים כדי להדביק את הפער , מאמן טוב, שחקנים מצוינים והנהלה תומכת".

 

עופר טסלפפה, הפך את נס ציונה למחושלת יותר (מני בן ארי)

 

ספר לנו על התקופה שאתה עובר עם אדומים אשדוד: "ברמה האישית, אני עובר ימים יפים באדומים אשדוד, זו שנה שניה ברצף. אשתקד לקחנו דאבל והשנה אני מקווה שנעשה עלייה נוספת לליגה א'. בעונה הבאה, הקבוצה בהחלט יכולה וצריכה להתברג בצמרת ליגה א', וזה בזכות הנהלה מקצועית שמתנהלת כיאה למועדון צמרת, ספונסר שבא מאהבה גדולה וגרעין אוהדים גדול ותומך. כל המכלול הזה נותן לעמוס וזאנה ולי, כצוות מקצועי, סביבת עבודה מאוד נוחה לקבלת החלטות בזמן אמת".

 

ונעבור למשחקים:

הפועל הוד השרון - הפועל אזור

אוהד: רוחות של תקווה יש בהוד השרון להשיג נקודה ראשונה. על פי מקורות שהגיעו אלי, הקבוצה תחת רונן ויינשטיין מתאמנת חזק ועושה את כל המאמצים להשיג נקודה ראשונה העונה. כמה בושה שלא השיגו נקודה אחת אפילו ב-22 מחזורים. הפועל אזור מאוכזבים מאד מהשער שספגו בתוספת הזמן שבוע שעבר, יש לי תחושה שהוד השרון ישיגו את הנקודה הראשונה שלהם נגד אזור. הימור שלי: תיקו.

פיני: הוד השרון מזמן כבר לא בליגה ועם מאזן של 12 שערי זכות, קשה לי לראות אותם מבקיעים מול אזור שביחס למיקומה בטבלה, משחק ההגנה שלה די טוב. הימור שלי: 2-0 לאזור.

 

רונן ויינשטיין רוצה להשיג נקודה ראשונה עבור הוד השרון (מני בן ארי)

 

מכבי שעריים - הכח ר"ג

אוהד: שעריים עשתה ניצחון גדול שבוע שעבר על אזור. ניצחון שכנראה השאיר אותם בליגה, והכח נקודה פחות. שתי הקבוצות חסרות עוד 3-4 נקודות כדי להבטיח סופית את ההישארות. במשחק הזה העדיפות היא לשעריים. הימור שלי: שעריים ינצחו.

פיני: שעריים קבוצה צעירה שלקח לה קצת זמן להתחבר, אבל לאחרונה מגלה סימנים שמצאה את הנוסחה הנכונה לאגור נקודות. לעומתה, מה כבר לא נאמר על הכח? התחילה את העונה עם תקוות גדולות שלא התממשו, מועדון איכותי עם מסורת ומאמן טוב לכל הדעות. הקבוצות שוות וכך גם התוצאה לדעתי. הימור שלי: 1-1.

 

עירוני קרית גת - הפועל בקעת הירדן

אוהד: קרית גת מסובכת חזק בתחתית. ולמרות הבעיות הכספיות שלהם, הם עדיין מועדון מספיק גדול כדי להיות בליגה א' בעונה הבאה. ולשם כך הם חייבים לנצח את הקבוצה הנחמדה מבקעת הירדן, שלמרות שהיא נחמדה מאוד היא לא אוגרת מספיק נקודות. הבקעה קבוצה מצוינת אבל קצת נאיבית. קרית גת ילחמו וישאירו את הנקודות בבית. הימור שלי: ניצחון לקרית גת.

פיני: שתי הקבוצות זקוקות לנקודות, כל אחת והמטרות שלה. אמנם בקעת הירדן יגיעו עם רוח גבית אחרי הניצחון בשבוע שעבר על כפר קאסם, אך קרית גת קבוצה מנוסה בקרבות תחתית ויעמוד לזכותה גם יתרון הביתיות. הימור שלי: קריית גת.

 

מ.ס. דימונה - מכבי יפו

אוהד: דימונה חטפה חמישייה מול נורדיה שבוע שעבר. ללא ספק חמישייה כדי להמחיש את המצב הקשה של המועדון הזה. השבוע הם פוגשים את מכבי יפו, הקבוצה של המחזור שעבר שניצחו במשחק ענק את נס ציונה. יפו עדיפים על דימונה וינצחו ללא צל של ספק. הימור שלי: ניצחון ליפו.

פיני: אמנם דימונה זקוקה לנקודות להישרדותה בליגה , אך יפו קבוצה הרבה יותר טובה ותגיע עם התלהבות ורצון להמשכיות, אחרי שניצחה את נס ציונה במחזור הקודם. הימור שלי: 1-0 ליפו.

 

נועם שוהם, יצליח להוציא את דימונה מתחת לקו האדום? (מני בן ארי)

 

הפועל כפר שלם - סקציה נס ציונה

אוהד: טענות רבות היה לאנשי כפר שלם שבוע שעבר כלפי השיפוט אבל בעיקר גם כלפי עצמם, כי לחטוף חמישייה בבית גם מול חולון זה מעל למה שאביחי יחיא מסוגל לקבל. נס ציונה מאוכזבת מהשבועות האחרונים והיא כבר חוששת למקומה כאלופה, וחייבת לנצח את כפר שלם בכל מחיר. הימור: נס ציונה תנצח.

פיני: אמנם כפר שלם קבוצת ליגה א' טיפוסית (אני אומר זאת לחיוב), מאוד דבקה במטרה ויודעת לקחת את הנקודות כשצריך, אך הפעם היא מקבלת את נס ציונה מאוד נחושה לא לאבד נקודות נוספות בשלב כזה של העונה. הימור שלי: 1-0 לנס ציונה.

 

התיק של אביחי צפוי להיות מלא מהקהל הגדול שיגיע מנס ציונה. השאלה האם גם הנקודות ישארו אצלו? צילום: איתן ידגר. 

 

מ.כ. ירמיהו חולון - בית"ר כפ"ס

אוהד: הקבוצה של השבועות האחרונים, ירמיהו חולון, שנתנו הצגה ענקית מול כפר שלם שבוע שעבר באים למשחק מול כפ"ס כשהם עדיפים בבית ויודעים שניצחון והם עושים צעד משמעותי להבטחת המקום השלישי. מנגד כפ"ס חייבת כל נקודה. לדעתי חולון עדיפים וינצחו.

פיני: שתי הקבוצות עם משב רוח מרענן שנמצאות בתקופה טובה בשבועות האחרונים, וכל תוצאה לא תפתיע. אני מאמין שתיקו ישקף את המשחק ואת הרמה של שתי הקבוצות. הימור שלי: 1-1 בסיום.

 

מ.ס. כפר קאס-מחנה יהודה

אוהד: כפר קאסם עשתה שינוי בעמדת המאמן. אני אוהב את זה שנותנים צ'אנס למאמן צעיר ואולי לאחד השחקנים הכי טובים שגדול בכפר. איסמעיל עאמר הוא דמות והוא שחקן ששיחק מעל 15 עונות בליגת העל עם מכבי פ"ת. ולכפר קאסם יש סגל שחקנים מצוין. מקווה שהחיבור הזה יצליח והם ינצחו את מחנה יהודה שחייבים נקודות. הימור שלי: ניצחון לכפר קאסם.

פיני: מחנה יהודה זקוקה לנקודות באופן דחוף.  אבל כפר קאסם אחרי הפסד לבקעת הירדן ויש לה את יתרון הביתיות במשחק הזה בהחלט יעזור לה לנצח את המשחק.. הימור שלי: 1-0 כפר קאסם.

 

דני סויסה, איציק מקסים ואלברט מכפ"ס, נראים מחוייכים. האם אחרי חולון ישארו מחוייכים? צילום: איתן ידגר. 

 

מכבי יבנה- נורדיה ירושלים

אוהד:מכבי יבנה בקופת שיא שלה העונה ושבוע שעבר הוכיחו שגם ללא המאסטרו תומר בן חיים הם יודעים לנצח. ושאפו למאמן הצעיר והכנראה מאד מוכשר שגם הושיב את הקפטן שלו וגם ניצח הוא ללא ספק הוכיח מי שולט ביבנה. וזה יפה ומראה הרבה על הדרך של המאמן הצעיר והמוכשר. מנגד נורדיה ירושלים נחשבת לאחת הקבוצות הטובות בסיבוב השני שתבוא לשחק פתוח ולשחק כדורגל יפה. יבנה שנמצאת בתקופת שיא תנצח בקלות גם אותם ותרוץ לבדוק מה עשתה נס ציונה. הימור שלי: ניצחון ליבנה.

פיני: יבנה קיבלה זריקת מוטיבציה אדירה  מצמצום הנקודות מול נס ציונה, מה גם שיש לה את הכלים לנצח, יתרון ביתיות, אלי כהן מאמן מוכשר שעשה כבר את טבילת האש שלו, עם תומר בן חיים האקס פקטור במרכז המגרש ושרון גורמזנו בחוד. הימור שלי: ניצחון ליבנה 2-0.

 

שיהיה בהצלחה לכולם!

 .  

אוהד רון מארח את פיני עייש: תחזית ליגה א' דרום מחזור 23

הוסף תגובה
תגובות
  1. נוכל (מורסי 08-03-2018, 20:21)
    למה אין כתבה על כפר קאסם יא נוכל אוהד
  2. אוהד רון לא יאמן כמה אתה מכוער (שלמה 08-03-2018, 20:56)
    גם מבחוץ וגם מבפנים. איש דוחה ודחוי
  3. כפר שלם חזקים יותר נס ציונה תפסיד ויבנה תנצח בגדול. (מנשה 08-03-2018, 22:46)
  4. אוהד רון זאת באמת התמונה הכי טובה שלך ? ( 09-03-2018, 00:50)
    ועוד אחרי פוטושופ
  5. פיני אתה נוכל (שרון 09-03-2018, 20:14)
    פיני אתה נוכל דואג רק לכיס שלך תידאג לשחקנים שלך שלא מכבלים משכורות אבשלום אתה פריייר גדול
  6. פני (אדום 09-03-2018, 22:37)
    פני סגור בגדרה 20 אלפ לבריאות
  7. קהל אלפים נותר מחוץ לאיצטדיון בשכונה (שמעון כהן רמת השרון 10-03-2018, 13:43)
    איך אמרתם ? צפוי קהל רב למשחק בין נס ציונה לכפר שלם. ואכן אלפים נותרו בחוץ ועוד רבים צבאו על דלתות האיצטדיון על מנת לצפות במשחק העונה. נס ציונה שבמקום הראשון לא השאירה איש בבית וכל תושבי העיר נהרו לחזות במשחק. רק המשטרה מנעהמקהל האלפים להיכנס לשערי האיצטדיון ואיפשרה ל-100 ברי מזל שהתחלקו בין נס ציונה לאוהדי כפר שלם להיכנס.