עידו קרן מארח את מוסא בן חיים: תחזית ליגה א' צפון מחזור 23

השבוע עידו קרן החליט לארח את אחד המאמנים הצעירים והטובים שיש בליגה א' דרום, הלא הוא מוסא בן חיים מאמנה של חולון. מוסא שלמרות היותו מאמן בדרום, מכיר את ליגה א' צפון נהדר וחושב שאיכסל ואום אל פאחם ימשיכו לנצח. רובי תתאושש ותנצח את טירה? ומה תהיינה יתר התוצאות? האם מוסא יגבור על עידו? שווה לראות...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 08-03-2018
  • 16:01

שלום לכולם

ה-מחזור ה-22 הסתיים ואיתו הגיעו כמה מסקנות חשובות מאוד:

1.סיימתי בתיקו עם עוז משה.

2.איכסל דוהרים ורומסים כל מה שבדרך.

3.במגדל העמק כבר מתחילים להסתכל מה בית שאן עשו...

4.ברובי שוב התרסקו! לא אמיתי מה שחודש פברואר עשה להם. עודד קוטר סיים את תפקידו ופטו הגיע. מאוחר מידי?

5.בהפועל ירושלים גילו מאמן לשנים הבאות. אופיר עזו.

6.בהרצליה שוב בעטו בדלי. שנחזור לעונת הטיטולים???

7.בקרית אתא מצטערים שהשנה לא מתחילה עכשיו.

8.בבית שאן הירידה כבר בפתח, עדיין יש סיכוי אבל היכולת כבר של ליגה ב' (מקסימום).

9.באום אל פאחם עשו ניצחון גדול על באקה.

10.בבאקה עשו קופה גדולה, אבל במשחק עצמו פספסו הזדמנות להיצמד לצמרת.

11.באסי, רז משולם ממשיך עם היכולת המנטלית הטובה, וניצחון גדול על צור שלום עשה להם שקט.

12.בצור שלום רגילים למתח בתחתית. לא מצליחים להתרומם.

13.בטבריה אולי לא צריכים להתאמן, מסתבר שאילן סויסה אחד, שווה 3 אימונים בשבוע... מנפלאות ליגה א. הכל הפוך. 

14.בשפרעם כבר מחכים לסיום העונה.

 

השבוע החלטתי לארח חבר טוב ולדעתי מאמן העונה עד כה בליגה א' דרום, מוסא בן חיים, שבעונה הראשונה של חולון בליגה א', עושה קוסמות ופשוט רואים טביעת יד של המאמן בכל משחק. מקום 3 בליגה כשהפלייאוף בהישג יד ממשי. חוץ מזה, מוסא הוא גם אדם משכמו ומעלה ומילה שלו זה ברזל, זה לא משהו שאפשר להגיד על כל אחד. בואו נראה אם במגרש הביתי שלי, מוסא יצליח לנצח אותי. הוא בטוח שכן ואני טוען שאת המסעדה היוקרתית בתחילת השבוע, הוא ישלם...

מזכיר לכולם" ניחוש נכון = 5 נקודות, בינגו = 10 נקודות.

יאללה מתחילים:

 

עירוני טבריה, יותר משחקים מאימונים (מאור אלקסלסי)

 

עירוני טבריה - הפועל אסי גלבוע:

עידו: טבריה במומנטום מצוין. המצחיק הוא שיש להם יותר משחקים מאימונים... כמה אוויר יהיה לקבוצה מטבריה מול המטוסים בחלק הקדמי של אסי? המזל של טבריה הוא שאילן סויסה שם. זה יעזור להם גם השבוע. ההימור שלי: 2-1 טבריה.

מוסא: טבריה בתקופה טובה וחייבים 3 נקודות בשביל לשמור על סיכוי להיכנס לפלייאוף. ההימור שלי: טבריה מנצחת במשחק צמוד 3-0 לטבריה.

 

הפועל הרצליה - הפועל בית שאן:

עידו: שעון החול של בית שאן הופעל. לקבל בבית 4 זה בגדר אסון ספורטיבי. בהרצליה הסיכוי נמוך לגרד משהו. הימור שלי: 3-0 הרצליה.

מוסא: הרצליה במקום השלישי עם יומרות לעלות ליגה ושוער מצוין כמו דורון רוזנוקוביץ. למרות שאני לא אובייקטיבי כי המאמן ארז בנודיס זה גם חבר שלי הרבה שנים. עצוב לראות את בית שאן נמצאים במצב הזה וכנראה זה אחד הסיכויים האחרונים שלהם ללכת על כל הקופה. הימור שלי: 3-1 להרצליה.

 

עירוני קרית אתא - באקה אל גרבייה:

עידו: צחי טאיר במבחן האמיתי הראשון שלו, נכשל ועוד בבית מול הקהל הביתי. יש לו הזדמנות לתקן בקריית אתא. לצערו בקריית אתא יש את בר שם טוב שנמצא בכושר שיא. קריית אתא טובה יותר גם על הקווים וגם על המגרש. הימור שלי: 3-1 קרית אתא.

מוסא: שתי קבוצות אמצע טבלה שכנראה ויישארו בליגה, באקה למרות ההפסד בשבוע שעבר צברו מאז ההצטרפות של המאמן צחי טיאר הרבה נקודות והגיעו למרכז הטבלה. ההימור שלי: תיקו שמשרת את שתי הקבוצות, 1-1.

 

צחי טיאר, קבוצתו תנסה לתקן אחרי ההפסד שבוע שעבר (מאור אלקסלסי)

 

מכבי צור שלום - הפועל מגדל העמק:

עידו: איזה משחק אש! מגדל העמק כבר מריחים את המבחנים ואולי אף למטה מזה. צור שלום יודעת שאסור לה להפסיד פה. הימור שלי: 1-1 קשה לצפייה.

מוסא: משחק תחתית בוער בין שתי קבוצות שחייבות את הנקודות. צור שלום בבית ויש להם יתרון קל, אבל לפי דעתי משחקים מהסוג הזה מסתיימים ב-0-0. הימור שלי: תיקו.

 

'רובי שפירא' חיפה - מ.ס. טירה:

עידו: ברובי עשו שינוי ואין זמן לאבד חצי נקודה. פטריסיו סייג יקווה לפתוח ברגל ימין. הימור שלי: 3-1 רובי.

מוסא: רובי שפירא אחרי פיטורי המאמן ועם פטריסיו סייג, חייבים לנצח לאחר תקופה באמת לא טובה. מצד שני טירה שיש לי אליה ולקהל המדהים שלה פינה חמה בלב, בתקופתי כשחקן עליתי איתם ליגה וזאת הייתה שנה מדהימה. למרות זאת הקבוצה נלחמת להישאר בליגה א'. ההימור שלי: 1-0 לטירה.

 

הפועל ירושלים - הפועל שפרעם:

עידו: ירושלים בכושר מצוין. שפרעם ממש לא. טיול קליל בפארק? הימור שלי: 3-0 ירושלים.

מוסא: הפועל ירושלים עושים עונה מצוינת וממוקמים כרגע במקום שמוביל לפלייאוף. שפרעם גם קבוצה שנלחמת להישאר בליגה, אף פעם לא פשוט לשחק נגד קבוצה שנלחמת על החיים שלה וגם פה אני רואה סוג של הפתעה. הימור שלי: תיקו 1-1.

 

הפועל ירושלים נמצאת בתקופה נהדרת

 

הפועל איכסל - הפועל כפר קנא

עידו: זהירות מוקש! כפר קנא קבוצה טובה. סגל השחקנים טוב ויכולה להפתיע גם באיכסל, הבעיה שאיכסל בכושר מצוין ואבירן תורג’מן הוכיח השנה שהוא הקשר 50/50 הטוב בליגה, כל שבוע בישולים ומנהיגות. הימור שלי: 2-0 לאיכסל אבל לא נופתע אם תהיה הפתעה. 

מוסא: איכסל ללא ספק הקבוצה הכי טובה בליגה, עם תקציב הכי גבוה, עם מטרות ברורות מתחילת העונה לעלות ליגה, עד עכשיו עושים את זה מצוין, אבל אום אל פאחם צמודים אליהם בטבלה ויהיו שם בכל מעידה שלהם. ההימור שלי: 2-1 דחוק לאיכסל.

 

הפועל אום אל פאחם - מכבי דליית אל כרמל:

עידו: בדליה אין כסף, אין נקודות, אבל יש חבורה של גברים שבאים כל שבוע לתת את המקסימום. מול אום אל פאחם זה עלול להיות כואב מאוד. הימור שלי: 4-1 לאום אל פאחם שרוצים ויכולים ללכת עד הסוף. 

מוסא: אום אל פאחם קבוצה מצוינת עם קהל מדהים שדוחף אותם להצלחות, לפי דעתי אום אל פאחם ואיכסל ירוצו ראש בראש עד המחזור האחרון. ההימור שלי: 4-0 קל לאום אל פאחם.

 

לסיכום: "אני מאחל הצלחה לכל הקבוצות ושהטובה ביותר תנצח"

 

זהו חברים שיהיה לכולם בהצלחה ושבת שלום

עידו קרן

עידו קרן מארח את מוסא בן חיים: תחזית ליגה א' צפון מחזור 23

הוסף תגובה
תגובות
  1. אין דברים כאלה (תחזית מעולה 08-03-2018, 16:32)
    מדויקת
  2. מוסה בן חיים . תודה לך אחלה גבר (סמארה עבד 08-03-2018, 19:07)
  3. הפועל טירה תנצח את חיפה בבית (עבד סמארה 08-03-2018, 19:10)
  4. דרך חדשה (תם עידן בוסקילה 09-03-2018, 10:06)
    היום יסתיים עידן בוסקילה במגדל העמק נכשלתה בגדול אין תירוצים קח אחריות יפחדן גונב דעת
  5. אום אל פאחם (גלזר א . 09-03-2018, 11:11)
    כאשר צור שלום אולצה ע"י המשטרה להעביר את הבתיות נגד אום אל פאחם לקרית אתא כתבכם כתב כי יש לפתוח בחקירה ורמז לשחיתות מצד צור שלום . עתה כאשר המשטרה מבקשת להעביר את הבתיות של אום אל פאחם כתבכם החכמולוג שותק . עלובי נפש .