טבריה מנצחת את אסי גלבוע 0-2

עירוני טבריה שרוצה להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון, אירחה את הפועל אסי גלבוע לדרבי צפוני. אושרי טוויל כבש צמד בדקות ה-45 וה-90, וקבע את תוצאת המשחק. אילן סוויסה רושם ניצחון שלישי ברציפות ומתקרב לפלייאוף העליון. רז לוי ואימרי זייד הורחקו בשורות האורחים, שי כנפי פונה לקבלת טיפול בבית החולים

  • על ידי: רועי סימוני
  • 10-03-2018
  • 17:05

עירוני טבריה אירחה את אבי גלבוע במסגרת המחזור ה-23 בליגה א׳ צפון, עירוני טבריה שרושמת כבר 4 משחקים ללא הפסד ו-2 ניצחונות רצופים, רצתה להמשיך את המומנטום החיובי. אילן סוויסה בחר להמשיך עם אותו הרכב מהשבועות אחרונים, מלבד הקשר תום דן שנפצע וגמר את העונה. בגלבוע הגיעו מעודדים מהניצחון בשבוע שעבר שהבריח אותם מהתחתית הבוערת.

 

אילן סוויסה השיג את הניצחון השלישי ברציפות

 

השופט בן שוחט (טוב) הוציא את המשחק לעיני כ-500 צופים. המשחק שנפתח בשליטה קלה של האורחים מהגלבוע שלא יצרה מצב מסוכן, ובדקה ה-7 לירון אלימלך בכדור גאוני משאיר את טריקו גטהון לבד מול איתי שאול, אך האחרון בהצלה גדולה הודף לקרן. חולפת דקה וכדור קרן שמוגבה לרחבה מוצא את לירון אלימלך שנוגח מצוין אך שוב הדיפה גדולה של איתי שאול מונעת שער. חולפות להן 3 דקות וכדור חופשי נשרק לזכות טבריה בתוך הרחבה, עידן וייצמן מוציא ללירון אלימלך שבועט אך פוגע בשחקן אסי ויוצא החוצה.

הלחץ של שחקני טבריה המשיך ובדקה ה-17 אהוד מערבי מוסר נהדר לאלימלך שמגיע מול השוער, אך האחרון מקדים אותו ומרחיק את הכדור החוצה. חולפת דקה בלבד והתקפה מתפרצת של אסי מוצאת את שי כנפי באגף השמאלי שבכדור רוחב מוצא את מוחמד קנאוטי שבועט מ-5 מטרים, אך הגנת טבריה מרחיקה היטב.

 

בדקה ה-23 נירן רוטשטיין מתקדם באין מפריע ומשחרר פצצה מ-30 מטרים, הכדור פוגע במשקוף ויוצא החוצה. הלחץ של המקומיים נמשך ושוב לירון אלימלך המצוין משאיר את כפיר בן דוד לבד מול איתי שאול שבעוד הצלה גדולה מונע שער בטוח.

על סף השריקה למחצית, פריצה נהדרת של טריקו באגף השמאלי מצאה את אושרי טוויל חופשי מול השוער שקובע 0-1 מוצדק!

 

המחצית מסתיימת ביתרון של שחקניו של אילן סוויסה שמציגים את אחד המשחקים הטובים שלהם העונה. שחקניו של רז משולם לא הופיעו למחצית הראשונה ומלבד הזדמנות ממשית אחת הם ניראים כבויים למדי.

 

קבוצתו של רז משולם נראתה כבויה מאוד (חגאג רחאל)

 

שתי דקות למן פתיחת המחצית השנייה, בלבול בהגנת אסי גלבוע והכדור מגיע ללירון אלימלך שנותר לבד מול השוער, אך הוא בועט ואיתי שאול הודף נהדר. בחלוף דקה בלבד לירון אלימלך מוציא כדור רוחב אך אושרי טוייל מפספס מקרוב.

בדקה ה-60 טריקו גטהון ושי כנפי נכנסו האחד בשני אך האחרון ככל הנראה פרק את הכתף ופונה לטיפול בבית החולים. המשחק שקצת נרגע, התעורר בדקה ה-68, פאיק מחמיד הוציא כדור רוחב נהדר אך מוחמד מודי פספס מקרוב ומחמיץ הזדמנות נהדרת. שבע דקות מאוחר יותר, האורחים מהגלבוע נותרים ב-10 שחקנים לאחר שנירן רוטשטיין פורץ מצוין ורז לוי פוגע בו ורואה את הכרטיס האדום.

 

בדקה ה-78 כפיר בן דוד מקבל כדור בתוך הרחבה מסתובב היטב ובועט מעל השער. בדקה ה-84 עפיף נזאל בוחן את ערנותו של עדי תדמור ומשחרר פצצה מ-30 מטר, אך השוער הודף נהדר החוצה. שחקניו של אילן סויסה המשיכו לתקוף ללא הפסקה ושוב כדור נהדר מוצא את המחליף אורי צעדון, שבועט הישר לגופו של השוער.

 

עמוק בתוך תוספת הזמן כדור רוחב של אורי צעדון מוצא את אושרי טוויל שכובש מקרוב, משלים צמד וקובע 0-2.

 

אימרי זייד הורחק לאחר שריקת הסיום (מאור אלקסלסי)

 

בסיום המשחק אימרי זייד שחקנה של הגלבוע הורחק בכרטיס אדום ע״י השופט בן שוחט בטענה שלחץ לו את היד בחוזקה.

 

טבריה מנצחת ומשיגה ניצחון שלישי ברציפות כאשר היא מציגה את אחד המשחקים הטובים שלה העונה, ועושה צעד גדול לעבר השגת הכרטיס לפלייאוף העליון, בגלבוע חזרו שוב להסתבך בתחתית הבוערת.

 

כובש הצמד אושרי טוויל אמר בסיום: ״משחק נהדר של כל הקבוצה היום. שלטנו מההתחלה והגענו להמון מצבים, אני שמח שכבשתי צמד שעזר לקבוצה לנצח. בשבועות האחרונים אנחנו משחקים טוב וגם מנצחים ואני מקווה שנצליח להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון״.

כובש הצמד אושרי טוויל בסיום המשחק. צילום: רועי סימוני

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן ברמה (חבר יקר 11-03-2018, 04:32)
    אילן אתה תותח יסודי אמין מקצועי והכי חשוב בן אדם אל דאגה בפלייאוף אתה תהיה