בדרום הפער בפסגה שוב גדל, בצפון איכסל ממשיכה לנצח ו'רובי' ממשיכה לאכזב

ליגה א' מגיעה לישורת האחרונה והמתח בשיאו, בדרום נס ציונה חוזרת לנצח ומנצלת מעידה של יבנה, דימונה לא מצליחה להתרומם לאחר עוד הפסד - הפעם מול יפו, אזור ושעריים מנצחות, קריית גם משיגה ניצחון חשוב אך היא עדיין באיזור המסוכן... בצפון איכסל ממשיכה לטייל, הרצליה לא מוותרת ודולקת אחריה, רובי ממשיכה לצנוח, ורפי בוסקילה? צפוי לסיים את תפקידו....

  • על ידי: מערכת גולר
  • 09-03-2018
  • 17:33

משחקי הדרום:

הפועל כפר שלם - סקציה נס ציונה  2-0

הסקציה יצאה למשחק חוץ וקיוותה לחזור למסלול הניצחונות לאחר שהפסידה בשבוע שעבר ליפו, מנגד כפר שלם הגיעה לאחר שחטפה חמישייה בשבוע שעבר. כפר שלם לא הצליחה להתאושש אך נס ציונה דווקא כן שגמרה את המשחק עוד במחצית הראשונה לאחר שערים של צליל נחמיה וסהר לוי. עופר טסלפפה (שראה את המשחק מהיציע) ואייל ברוך יכולים לנשום אוויר לאחר שהגדילו את הפער בפסגה ל-8 נקודות.

 

נס ציונה חוגגת את שער היתרון הראשון של נחמיה (דן יידוב)

 

מכבי יבנה - בית"ר נורדיה י-ם  2-2

במשחק אולי הכי טוב בליגה א' היום, ואולי גם העונה סיימו מכבי יבנה ונורדיה ירושלים בתיקו 2-2. משחק שהיה שקול ושטף באירועים, היה קצבי והאוהדים הרבים שהגיעו נהנו ממשחק טוב עם 4 שערים. ליבנה כבש תומר בן חיים שחזר להרכב עם סרט הקפטן על היד,  לאחר פנדל שנוי במחלוקת ושרון גורמזנו. לנורדיה כבשו אלי זיזוב ודיוויד גומז שנתנצו לנורדיה את היתרון פעמיים, במהלכי כדורגל יפים. שתי קבוצות טובות ששוות את מקומן הגבוה בטבלה אך יבנה מאבדת 2 נקודות יקרות במירוץ העלייה.

 

מישל רוס מנורדיה. נועם כהן מיבנה. יבנה ונורדיה מסיימות בתיקו שמשרת בעיקר את נס ציונה (איתן ידגר)

 

'ירמיהו' חולון - בית"ר כפ"ס  1-1

בקרב ישיר על הכרטיס לפלייאוף העליון, נפרדו חולון וכפ"ס בתיקו 1-1. רועי דיין העלה את חולון ליתרון, אך 5 דקות לסיום אלנתן סלמי כובש וקובע חלוקת נקודות בין השתיים. מעניין יהיה לראות את המאבק על מקום בפלייאוף עד לסיום העונה...

 

תיקו 1-1 במאבק הישיר על הכרטיס לפלייאוף (מני בן ארי)

 

מ.ס. דימונה - מכבי יפו  3-0

דימונה שהחליפה מאמנים לפני מספר שבועות, במטרה ליצור זעזוע שיגרום בקבוצה לא מצליחה להתרומם וממשיכה להפסיד. הפעם היה זה למכבי יפו שנמצאת בכושר מצוין. סאן טוריאל כבש צמד ודור מוסקוביץ קבעו את תוצאת המשחק. דימונה ממשיכה להיות מתחת לקו האדום ולראות את ליגה ב' קרובה מאוד! 

 

צמד של סאן טוריאל העניק ליפו ניצחון נהדר (מני בן ארי)

 

מכבי שעריים - הכח ר"ג  1-2

במשחק בין שתיים שרק רוצות להבטיח את ההישארות שלהן וכמה שיותר מהר, גברה קבוצתו של שלומי עמר על קבוצתו של חיים סירוטקין 1-2. הכח עלתה ליתרון מהיר משער של אלי ביבאשוויל, אך צמד של תום מדהלה עוד במחצית הראשונה קבע את תוצאת המשחק.

 

כובש שער הניצחון עבור קריית גת!

 

עירוני קריית גת - הפועל בקעת הירדן  0-1

עירוני קריית גת השיגה ניצחון יקר מאוד מול בקעת הירדן, נדב כידר כבש לטובת קריית גת שמצליחה לברוח מעט מהתחתית כשהיא מתרחקת מדימונה מרחק של 8 נקודות ו-4 נקודות ממחנה יהודה שכרגע נמצאת במקום המוביל למבחנים.

 

שחקני קריית גת חוגגים ניצחון יקר!

 

מ.ס. כפר קאסם - הפועל מחנה יהודה  0-3

במשחקו הראשון של איסמעיל עאמר על הקווים של כפר קאסם, הצליחה קבוצתו לגבור 0-3 על מחנה יהודה שמסובכת מאוד בתחתית. אלון סולטן, מוחמד בדיר ואוהד אדלשטיין כבשו והעניקו לכפר קאסם את הניצחון החשוב, ואולי את התקווה להשיג את הכרטיס לפלייאוף. 

 

הפועל הוד השרון - הפועל אזור  1-0

הפועל הוד השרון האחרונה הטבלה, עדיין לא מצליחה להשיג את נקודתה הראשונה העונה. במשחק מול הפועל אזור הצליחה האורחת לחזור עם 3 נקודות חשובות במאבקי התחתית לאחר שער של עוז ברנדווין 13 דקות לסיום המשחק.

 

משחקי הצפון:

הפועל הרצליה - הפועל בית שאן  0-1 
שחקניו של ארז בנודיס חוזרים לנצח משער של גל פורת, בבית שאן אין חדש תחת השמש ואחר ההתפטרות של צמד המאמנים הבוקר, ליגה ב׳ קרובה מתמיד.

 

שחקני איכסל חוגגים ניצחון ענק (חגאג רחאל)

 

הפועל איכסל - הפועל כפר כנא  0-4
שחקניו של מוריס אוזן הציגו משחק נהדר בדרבי המגזר, עומר בוארון (צמד), מוסא טראבין וניר אברגל כבשו וקירבו את הקבוצה לליגה הלאומית.

 

אוהדי איכסל חוגגים בדרך לליגה הלאומית (חגאג רחאל)


מכבי צור שלום- הפועל מגדל העמק  0-1 
עוד הפסד לרפי בוסקילה שממשיך להסתבך יחד עם קבוצתו בתחתית, ניראה כי זהו משחקו האחרון בקבוצה של המאמן. צור שלום השיגה ניצחון חשוב שמרחיק אותה מהתחתית הבוערת.


״רובי שפירא״ חיפה- מ.ס טירה  0-0
עם פטריסיו סייג על הקווים המשיכה הקבוצה להציג את היכולת החלשה מהחודש האחרון, מנגד בטירה יצאו מרוצים מהשגת הנקודה.

 

'רובי' ממשיכה לאכזב גם במשחקו הראשון של פטריסיו סייג (מאור אלקסלסי)
עירוני טבריה - אסי גלבוע  0-2
שחקניו של אילן סוויסה רושמים ניצחון שלישי ברציפות. אושרי טוויל כבש בדקה ה-45 וה-90 כשהוא משלים צמד ומקרב את קבוצתו לעבר השגת הכרטיס לפלייאוף העליון.

 

במשחק שפתח את המחזור, הפועל שפרכם ניצחה אתמול את הפועל ירושלים 3-1. המחזור יושלם ביום שני. 

שחקני נס ציונה חוגגים את הגדלת הפער בפסגה! (דן יידוב)

הוסף תגובה
תגובות
  1. נס ציונה אלופה (כתום בנשמה 09-03-2018, 17:53)
    הלאה מלחמה רק ככה עולים ליגה
  2. יבנה זה מה שקורה שמדברים הרבה השבוע (אבי 09-03-2018, 17:58)
    כתום עולהההההה
  3. יבנה/ נורדיה (יבנה 09-03-2018, 18:14)
    משחק מאכזב מכל הבחינות, ליבנה אין קהל לא מורגש כאילו והמשחק שוחק בבית של נורדיה, הקהל של נורדיה מצויין אך הגיע במספרים קטנים! כדורגל... לא היה שתי קבוצות ללא דרך רק יכולת אישית... יבנה היה עדיף בלי תומר שעושה שביתה במגרש.. נורדיה אכזבה מגוזבה סובל מע
  4. רק יבנה למקום הראשון. (מנשה 09-03-2018, 19:18)
  5. כובש השער (חולון 10-03-2018, 09:00)
    כובש השער במשחק של חולון נגד כ״ס היה אורן אסיף בנגיחה מצוינת ,ולא רועי דיין .
  6. שלום אדרי (גברי לוי 10-03-2018, 22:54)
    שלום אדרי שחקנה של טירה שחקן פרובוקטור, שסימן תנועות מגונות אל עבר הקהל כל המשחק, ירק אל עבר האוהדים וחימם את האווירה עם קללות בעצמו וחימום שאר שחקני היריבה כולל רביד גזל אשר ניסה לתקוף שחקן של רובי שפירא בסוף המשחק.