ממשיכה להתרחק: 0-0 בין 'רובי' לטירה

למרות חילופי המאמנים, 'רובי' לא הצליחה להשיג ניצחון מול טירה והיא ממשיכה להתרחק מהפסגה, וכעת היא מרוחקת 9 נקודות מהמוליכה, איכסל. פטריסיו סייג: "יש לנו סגל מצוין שייקח אותנו קדימה". עבד תיתי: "חייבים להבטיח את ההישארות כמה שיותר מהר"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 11-03-2018
  • 11:49

'רובי' הגיעה למשחק לאחר חילופי המאמנים, כשפטריסיו סייג תופס את מקומו של עודד קוטר על הקווים, והוא מחפש בכורה. מנגד הגיעה טירה שממש לא הגיעה לעשות חיים קלים ל'רובי'.

 

אור הרשקוביץ מנסה לבלום התקפה של טירה (מאור אלקסלסי)

 

17 דקות מהפתיחה, סעיד דיאב במבצע יחיד מ-25 מטר, עובר את רביד גזל, בועט נהדר אך נעצר רק במשקוף ולא מצליח להעלות את קבוצתו ליתרון.

 

יוני אוחיון מול שלום אדרי (מאור אלקסלסי)

 

בדקה ה-38 כדור עומק של רביד גזל לעאמר מנצור ששיחק כחלוץ במשחק למרות שתפקידו בלם,  מנצור עם צ'יפ נהדר כמעט ומכניע את חיים זיסקינד אך הגנת 'רובי' הצילה שער.

 

כדור נהדר של רביד גזל למנצור (מאור אלקסלסי)

 

20 דקות לסיום המשחק, מיכאל קירטבה הוריד כדור לשלום אדרי שהתקדם והגיע למצב של אחד על אחד מול זיסקינד שעצר אותו מצוין ומנע ספיגה.

 

התקפה נהדרת של קירטבה ואדרי שנעצרת אצל זיסקינד (מאור אלקסלסי)

 

שש דקות בתוך תוספת הזמן, כדור קרן של 'רובי' עם ספק עבירה על אלון בוזורגי, הכדור הגיע לאור הרשקוביץ שבעט נהדר אך שוערה של טירה הציל מהקו וקבע את תוצאת המשחק, 0-0.

 

ספק עבירה על אלון בוזורגי (מאור אלקסלסי)

 

בסיום המשחק, נרשם אירוע מכוער מאוד כשהחלו עימותים בין שני הקהלים שהמשיכו גם מחוץ למגרש, כשאוהדי טירה יידו אבנים לעבר הקהל של 'רובי' שהיו בדרכם לרכביהם. הסדרנים ניסו להרגיע את הרוחות ואף החזירו את האוהדים לתוך היציעים כדי שלא ייפגעו, ביניהם היו נשים וילדים קטנים. 

 

אירוע מכוער מאוד בסיום המשחק (מאור אלקסלסי)

 

פטריסיו סייג, מאמנה החדש של 'רובי' בתגובה לאחר תוצאת התיקו: "משחק עם המון לחימה והמון רצון שלנו. היינו צריכים לנצח אותו אבל צריך יותר רוגע במחזורים האלה שהם מחזורי הסיום. אם נדע להיות יותר רגועים ננצח הרבה משחקים. יש לנו סגל מצוין שאני בטוח שייקח אותנו קדימה. הפנים למשחק הבא מול שפרעם, מדובר במשחק קשה, הם קבוצה טובה שתבוא עם ביטחון אחרי ניצחון על ירושלים בחוץ. אבל לנו יש סגל טוב ונבוא מוכנים כדי לנצח".

 

פטריסיו סייג נשמע אופטימי (מאור אלקסלסי)

 

מוחמד סאמרה מאמנה של טירה בתגובה: "הגענו למשחק מוכנים, הכנתי את השחקנים בצורה טקטית נכונה וזה גם עבד ועזר לנו במשחק. ביטלנו את רובי בחצי המגרש, הם לא הגיעו למצבים כמעט. יכולנו לעקוץ מספר פעמים אבל לא היה לנו מזל לכבוש. רובי קבוצה איכותית מאד והם היו עדיפים עלינו בסגל שחקנים וזה מה שמנע מאיתנו לנצח אותם. אני מרוצה מהתיקו במשחק קשה מאד בחוץ. לא נהיה חזירים והפנים לשבוע הבא נגד אום אל פאחם בבית. צפוי משחק קשה מאד, הם קבוצה ששייכת לליגה לאומית, יגיע הרבה קהל משני הצדדים אבל אנחנו נילחם מול כל קבוצה ולא נוותר. עדיין לא הבטחנו הישארות ואנחנו לא יכולים לוותר לאף קבוצה".

 

מוחמד סמארה מרוצה מהנקודה (מאור אלקסלסי)

 

עבד תיתי בעל הבית של טירה אמר: "משחק חוץ מאד קשה מאוד מול קבוצה שהחליפה מאמן ורצינו להשיג לפחות נקודה אחת ולנסות לעקוץ ולקחת אפילו שלוש נקודות. הצלחנו בסה"כ להוציא את הנקודה ולמרות שיש לנו הרבה שחקנים פצועים ומורחקים, עמדנו טוב מול רובי והפנים קדימה. אנחנו מנסים לברוח מהתחתית כמה שיותר מהר, וגם מהמבחנים ובשלושת הקרובים להבטיח את ההישארות שלנו בליגה ולנסות להתחיל לשלב שחקני בית צעירים. אנחנו חייבים להבטיח את ההישארות במשחקים הקרובים, כי בסוף העונה יש לנו משחקים מאד קשים מול קבוצות שמועמדות לעליה. ולכן חשוב לקחת נקודות במשחקים הקרובים".

'רובי' שפירא לא מצליחה להתרומם ושוב לא מנצחת (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שנה הבאה נדאג שטירה ירדו ליגה רק בגלל הקללות שמקלל אדרי (רובי 11-03-2018, 17:44)
    מלך הפרובוקציות והקללות של הליגה
  2. רובי נקבות ובכיינים (אחמד 12-03-2018, 10:17)
    תגידו אתם אמיתיים .עם אדרי היה מקלל השופט לא היה שןמע הקוונים לא היו שומעים.היו מרחיקים אותו
  3. שנה הבאה אתם מתפרקים יא כלבים בכיינים (מחמוד 12-03-2018, 10:22)
    נגמר העזרא מהשופטים אין נקודות אז בוכים מקללים שחקנים מאשימים את כל העולם.בטח רובי מתהפך בקבר .
  4. שנה הבאה אתם מתפרקים יא כלבים בכיינים (מחמוד 12-03-2018, 10:22)
    נגמר העזרא מהשופטים אין נקודות אז בוכים מקללים שחקנים מאשימים את כל העולם.בטח רובי מתהפך בקבר .
  5. ברובי כדורגל זה שולי (מחסל האגדות 12-03-2018, 15:03)
    בתכלס כולם באים כדי לשמש תפאורה לאמיר סביון וקרין כהן בסלפי המשותף.