טיאר: "נהיה חייבים לנצח את קבוצות הצמרת אם נרצה להיות בפלייאוף"

קבוצתו של צחי טיאר חזרה למסלול הניצחונות לאחר ניצחון חוץ יקר על קרית אתא. בישול ענק של אופק יפרח לימפולסקי, העניק לבאקה שלוש נקודות יקרות במאבק על מקום בפלייאוף העליון.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 12-03-2018
  • 14:01

קרית אתא הגיעה למשחק בית נגד באקה עם ארבעה משחקים ללא הפסד ועם 27 נקודות, כאשר ניצחון בייתי ישווה את מספר הנקודות לאורחת מבאקה.
אבל על המגרש היתה קבוצה אחת במשחק שהתקיים בנשר וזו היתה האורחת מבאקה, שהגיעה למשחק אחריי הפסד ראשון בסיבוב השני לאום אל פאחם ארבעה ימים לפני כן.


מן פתיחת המשחק שחקני באקה שטפו את המגרש, הניעו כדור בצורה מסודרת והגיעו למספר מצבים קורצים עם בעיטה של דלה יפולסקי למשקוף ושתי הזדמנויות נהדרות של יואל צ'חנוביץ שלא צלחו.


קרית אתא מנגד בהתקפה מתפרצת בודדת במהלך המחצית, הגיעה להזדמנות לאחר בעיטה מסוכנת של בר שם טוב, אשר נהדפה על ידי מייקל חכים שוער באקה, אחריי שהכדור קיבל תאוצה על הדשא הרטוב.


במחצית השנייה השליטה של באקה נמשכה ואיתה גם הגיע שער הניצחון. בדקה ה-65 אחריי מבצע אישי נהדר של אופק יפרח באגף ימין, יפרח חלף על פני שלושה שחקני קרית אתא והוציא כדור רוחב מצויין לימפולסקי הפנוי שסיים בפס מדוייק לשערו של זלמנוביץ. שער מס שלישי לימפולסקי בשמונה משחקים מאז שהצטרף לבאקה.

 

אופק יפרח, עם מבצע אישי נהדר, בישל את שער הניצחון לימפולסקי (צילום: אתר יאללה ספורט)


עד לסיום באקה החמיצו עוד מספר הזדמנויות להגדיל את התוצאה, כאשר קרית אתא מנסה במתפרצות לאזן את התוצאה ללא הצלחה. באקה ממשיכה במאבק לעבר הפלייאוף העליון, קרית אתא תקווה לסיים במקום טוב במרכז הטבלה.
 

צחי טיאר, מאמנה המנצח של באקה הגיב בתום המשחק: "היה לנו חשוב לחזור לנצח אחרי הפנצ'ר בבית נגד פאחם. זה היה המשחק הכי טוב שלנו בחודשיים האחרונים, למדנו מהמשחק הקודם והמשכנו את ההתקדמות שלנו בהבנת המשחק. השגנו 17 מתוך 21 נקודות, נהיה חייבים לנצח את קבוצות הצמרת אם נרצה להיות בפלייאוף".

צחי טיאר: "נהיה חייבים לנצח את קבוצות הצמרת אם נרצה להיות בפלייאוף" (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. טיאר (לנדו 12-03-2018, 16:40)
    נפט בשטחים הכבושים