"באים לנצח כדי להגיע לפלייאוף"

כך אמר אהוד מערבי, שחקנה של עירוני טבריה שיוצאת למשחק חוץ נגד הפועל מגדל העמק שנלחמת על חייה בתחתית, עם מאמן חדש על הקווים אלי - מזרחי, שינסה לחלץ את הקבוצה מהמצב בו היא נמצאת. מנגד אילן סוויסה רושם כבר 3 ניצחונות רצופים וירצה להמשיך במומנטום החיובי

  • על ידי: רועי סימוני
  • 15-03-2018
  • 17:24

עירוני טבריה תצא למשחק חוץ נגד הפועל מגדל העמק שנלחמת על חייה בליגה, והשבוע מינתה את אלי מזרחי למאמנה של הקבוצה, כאשר האחרון יערוך בשישי את הופעת הבכורה שלו על הקווים. במגדל העמק מבינים שהמשחק בשישי הוא אחד החשובים של הקבוצה העונה, והם ירצו לנצח, בסיבוב הקודם מגדל העמק ניצחה בתוצאה 1-0 כאשר רפי בוסקילה מאמנה לשעבר של הקבוצה ערך את הופעת הבכורה.

 

מנגד תגיע עירוני טבריה שרושמת שלושה ניצחונות רצופים וחמישה משחקים ללא הפסד, טבריה תרצה להמשיך במומנטום החיובי בו היא נמצאת בכדי להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון, אילן סויסה יודע שהמשחק בשישי הוא מול חיה פצועה שמסוכנת מאוד במיוחד בביתה, והוא יעשה הכל בכדי לחזור עם 3 הנקודות.

 

אהוד מערבי שחקנה של טבריה אמר לקראת המשחק: ״מחכה לנו משחק לא קל מול קבוצה מצוינת שהמקום שלה בטבלה משקר, אבל אנחנו מגיעים לכל משחק בכדי לנצח ולחזור עם 3 נקודות. אנחנו נמצאים בתקופה טובה בחודש וחצי האחרונים, ונרצה להמשיך את המומנטום החיובי בכדי שנשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון״.

אהוד מערבי וטבריה ירצו לרשום ניצחון רביעי ברציפות

הוסף תגובה
תגובות
  1. רועי יחתיכת אפס אתה מת שמגדל ירדו (דודו 15-03-2018, 18:47)
  2. ההפסד הקודם בבית למגדל,נבע מחוסר מזל. החמצות של 100% לא נכנסו. (אוהד עירוני טבריה 15-03-2018, 19:17)
    בהצלחה ביום שישי רק ניצחון ב"ה.