נס ציונה שוב מגדילה את הפער, אום אל פאחם לא מוותרת

משחקי המחזור ה-24 של ליגה א' בשני המחוזות שוחקו כשנס ציונה מנצחת את דימונה שממשיכה להתפרק, והיא מגדילה את הפער בפסגה לאחר תוצאת תיקו של יבנה. כפר קאסם משיגה תיקו מול נורדיה וקריית גת מביסה את מחנה יהודה במשחק התחתית החשוב. בצפון איכסל ואום אל פאחם ממשיכות לנצח, הרצליה מאבדת נקודות יקרות ומגדל משיגה ניצחון חשוב מול טבריה בבכורה של אלי מזרחי...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 16-03-2018
  • 16:55

משחקי הדרום:

סקציה נס ציונה – מ.ס. דימונה  0-4

מוליכת הטבלה אירחה את דימונה שלא מצליחה להתרומם. משחק ענק של יוסי אסייג שסיים את המשחק עם צמד ובישול, הוביל את נס ציונה לניצחון ענק והגדלת הפער בפסגה ל-10 נקודות. נאור סבג וגיא עובדיה כבשו גם הם וחתמו את התוצאה. דימונה רושמת משחק עשירי ברציפות ללא ניצחון! סהר לוי ואור עלוא הורחקו.

 

יוסי אסייג ורונן זייגרמן יכולים לחגוג! (אבייתר ברק)

 

מכבי יפו – מכבי יבנה  1-1

קבוצתו של אורי קרגולה ממשיכה להשיג תוצאות גדולות, לאחר לפני שבועיים ניצחה את סקציה נס ציונה, היום אירחה יפו את השנייה בטבלה. נבו מזרחי העלה את יבנה ליתרון בדקה ה-70, אך פנדל מדויק בדקה ה-90 של סאן טוריאל קבע שוויון דרמטי! יבנה מתרחקת מהליגה הלאומית כשהיא כבר במרחק של 10 נקודות מנס ציונה כשנותרו שישה מחזורים בלבד. אור אלקבץ הורחק במדי יבנה. יפו עשתה צעד נוסף לעבר הפלייאוף.

 

שוויון דרמטי של סאן טוריאל (מני בן ארי)

 

הפועל אזור – 'ירמיהו' חולון  0-0

הפועל אזור אירחה את ירמיהו חולון, כשבמחצית הראשונה אזור משחקת טוב ולוחצת אבל לא מצליחה להגיע למצבים מסוכנים, חולון במתפרצות מסוכנות כמעט וכובשים. מחצית שניה חלשה של שתי הקבוצות ושוב ללא מצבים מסוכנים. שני השוערים לא התאמצו יותר מבעיטות חמש... בסיום 0-0.

 

יוסי חכים משיג נקודה מול חולון (איתן ידגר)

 

בית"ר 'נורדיה' ירושלים – מ.ס. כפר קאסם  2-2

נורדיה י-ם כבר ראתה את עצמה עושה צעד גדול לעבר הפלייאוף לאחר שהובילה 0-2 במחצית הראשונה משערים של אסף גובזה ואופיר עמרם, אך כנראה שאיסמעיל עאמר השפיע נהדר על כפר קאסם שחזרה למשחק והצליחה לסיים את המשחק בתיקו לאחר שערים של פאדי זיאדה ועומרי עאמר.

 

נורדיה מאבדת שתי נקודות יקרות (מני בן ארי)

 

הפועל בקעת הירדן – מכבי שעריים  0-2

מכבי שעריים ושלומי עמר יצאו למשחק חוץ במושב תומר מול בקעת הירדן. הבקעה שיכולה לחלום על פלייאוף השיגה ניצחון חשוב במאבק על הכרטיס לפלייאוף לאחר שני שערים של שחר בלילטי ואליח צברי בדקות ה-70 וה-72. שעריים אמנם הפסידה אך היא רחוקה 10 נקודות מהתחתית והיא יכולה לראות עצמה בחוף מבטחים.

 

הכח ר"ג – הפועל הוד השרון  0-2

מה עוד אפשר לומר על הוד השרון, משחק נוסף שהקבוצה לא מצליחה להשיג נקודה, הפעם הייתה זו הכח ר"ג שלקחה ממנה 3 נקודות ונושמת אוויר חשוב מאוד כשהיא מתרחקת מרחק של 9 נקודות ממחנה שנמצאת במקום שהולך למבחנים. אילן שאולסקי וליעד ברקוביץ (פנדל) כבשו והעניקו לחיים סירוטקין ניצחון חשוב.

 

הפועל מחנה יהודה – עירוני קריית גת  4-0

במשחק תחתית לוהט הביסה עירוני קריית גת את הפועל מחנה יהודה ועשתה צעד ענק להבטחת עונה נוספת בליגה א'. עמית ביטון, שי ביטון, אדי אדרי ויניב מזרחי כבשו עבור קריית גת ונתנו לשלומי משה לצאת לשבת נפלאה. מחנה יהודה רחוקה 7 נקודות מחוף מבטחים.

 

שחקני קריית גת חוגגים ניצחון ענק במשחק תחתית קריטי!

 

במשחק שפתח את משחקי המחזור ה-24, ניצחה אתמול הפועל כפר שלם את בית"ר כפ"ס. לירן כהן כבש צמד עבור כפר שלם, אלנתן סלמי הצליח רק לצמק.

 

משחקי הצפון:

הפועל בית שאן – הפועל איכסל  3-1

מוליכת הטבלה יצאה למשחק חוץ מול בית שאן שנמצאת בדרך הבטוחה לליגה ב'. איכסל לא התקשתה כשבן מלכה, ניר אבקג'ל ומועמר קראקה כבשו עבור איכסל והעניקו להם את הניצחון. משה דבורה הצליח לכבוש שער מצמק אך בית שאן ממשיכה בצלילה לעבר ליגה ב'.

 

אוהדי איכסל חוגגים במגרשה של בית שאן

 

מ.ס. טירה – הפועל אום אל פאחם  3-0

השנייה בטבלה, אום אל פאחם לא מוותרת על הכרטיס לליגה הלאומית. היום היא יצאה למשחק חוץ בטירה וחזרה עם 3 נקודות חשובות מאוד. תימור אביטן, אחמד נהיה ופיראס עקל כבשו לאום אל פאחם, מיכאל קירטבה הורחק במדי טירה.

 

הפועל בקה אל גרבייה – הפועל הרצליה  1-1

הפועל הרצליה התרחקה היום מהמקום הראשון, לאחר שיצאה למשחק חוץ לא פשוט מול באקה. הרצליה כלתה ליתרון מהיר של יואל אבוחצירא, אך סארי חאג' יחיא הצליח לאזן את התוצאה עוד במחצית הראשונה. עידן יוגה ואיסלאם מואסי הורחקו בשני הצדדים.

 

הפועל שפרעם – 'רובי שפירא' חיפה  0-1

מה יהיה עם 'רובי' שלא מצליחה להתאושש מהתקופה הרעה בה היא נמצאת. שפרעם כבשה בדקה ה-50 מרגלי חאלד מונדאה כשעוד לפני כן, 'רובי' לא מצלחה לכבוש לאחר החמצה מהנקודה הלבנה של אור הרשקוביץ. יש לזכור שעד לפני מספר שבועות 'רובי' הוליכה את הטבלה, וכעת היא מרוחקת מהפסגה מרחק של 12 נקודות!

 

הפועל כפר כנא – מכבי צור שלם  1-3

הפועל כפר כנא מנצחת את מכבי צור שלום משערים של ג'ורג' דיבה, חסיב אבו רוקון ומוטי מלכה. בין לבין שחר בן ארי הצליח רק לצמק אך זה לא הספיק לצור שלום.

 

הפועל מגדל העמק – עירוני טבריה  1-2

במשחק הבכורה של אלי מזרחי על הקווים במגדל העמק, טבריה לחצה על מגדל העמק לכל אורך המשחק אבל מגדל העמק עם עמידה טקטית נכונה, כבשה פעמיים משערים של לידור כהן ואסף מלול והשיגה ניצחון גדול וחשוב במאבקי התחתית. חילוף המאמנים הוכיח את עצמו. שאפו לאנשי מגדל העמק! לירון אלימלך הצליח רק לצמק עבור טבריה.

 

שחקני מגדל העמק חוגגים שער יקר בדרך לניצחון נול טבריה (חגאג רחאל)

 

הפועל אסי גלבוע – הפועל ירושלים  0-0

אסי גלבוע והפועל ירושלים נפרדו בתיקו ללא שערים, כשחמש דקות לסיום המשחק הירושלמים קיבלו הזדמנות גדולה לנצח, אך עבד ג'אברין החמיץ מהנקודה הלבנה והשתיים נפרדות בתיקו ללא שערים.

 

מכבי דליה אל כרמל – עירוני קריית אתא  4-1

מכבי דליה שכבר השלימה עם הירידה לליגה ב' אירחה את עירוני קריית אתא, בר שם טוב, מתן נחמני (צמד) וליאור דהן כבשו לקריית אתא והובילו אותה לניצחון חשוב במאבקי התחתית. תאמר אטרש רק צימק עבור דליה שצריכה להתחיל להתכונן לליגה ב'.

הוסף תגובה
תגובות
  1. אום לפחם תעלה ליגה (טיראוי 16-03-2018, 17:07)
    מאחל לקבוצה המדהימה הפועל אום לפחם לעלות ליגה איכסאל מחכים לכם במחזור האחרון
  2. תתפטר פורטל ?????? (אחד שיודע 16-03-2018, 17:12)
    הרסת את הספורט בעיר תתפטר !!!!!!!!!
  3. המחבק (רונן 16-03-2018, 19:03)
    העוקץ יגיע
  4. שעריים (שולם 16-03-2018, 20:14)
    העיקר ששעריים בחוף מבטחים הפסידו בכוונה למלא את היציעים שבוע הבא
  5. למספר 1 (טיראוי אחר 16-03-2018, 23:49)
    אם בכל זאת אום אלפחם מתעקשת לעלות אז אני ממליץ להם לעלות על פח זבל כי זה הכי מתאים לפיות המסריחים שלהם אני ראיתי את המשחק שלהם וצפיתי במשחק של אכסאל פחם לא חגגו בסוף המשחק היה שם קללות וביטויים מגעילים אנשים מבוגרים שרו צהלו והללו כשהם אומרים אכסאל זונה בעת שצפיתי במשחק וראיתי איך אוהדי אכסאל מעודדים את קבוצתם ושרים בהנאה בלי קללות לשום קבוצה ואפילו לא הוזכרה אום אלפחם אני לא מבין איך באום אלפחם רוצים לעלות עם ריח הפה המסריח אני פונה לעירוצי הטלויזיה לערוך כתבה על קהל אום אלפחם הקהל המסריח ביותר בכל הליגות גועל נפש של אנשים
  6. קרית גת תגיעו לנס ציונה וגם אם עלינו כבר נוריד אותכם (כתום 17-03-2018, 06:55)
    לא נשכח את המכירה למרמורק שנה שעברה
  7. נס ציונה אלופה (כתום לעד 17-03-2018, 09:34)
    משחק ענק של השחקנים נלחמו וזה החשוב
  8. למתחזה מספר 6 (קריית גתי 17-03-2018, 09:41)
    אנחנו מכרנו למרמורק? מתי מכרנו ואיך? הובלנו עליהם והם הקיזו דם נגדנו עד שהצליחו להפוך תתוצאה .כל משחק אנחנו נותנים הכל וככה נעשה בכל משחק גם נגדכם וגם נגד יבנה המועדון הכי ספורטיבי בליגה זה קריית גת.
  9. לא מתחזה ולא נעליים לא נשכח לא נסלח מכרתם תמשחק כנראה הובלם חחחחח (נס ציונה 17-03-2018, 13:10)
    לא ניתן לכם כלום ליגה ג
  10. כן כן הקיזו דם .... (הובלתם 1 והם עם 10 שחקנים וקיבלתם 3 ב20 דקות אחרונות 17-03-2018, 13:10)
    אתם חושבים עשו אותנו באצבע קריית גת? מכרתם!!!! ואתם לא היחידים בעונה שעברה חלק מהמוכרות משלמות העונה
  11. לאוהד נס ציונה (קריית גתי 17-03-2018, 18:29)
    אתה דביל כי נאבקנו בתחתית שנה שעברה אז איך פתחנו רגליים? מרמורק הייתה הקבוצה הטובה ביותר והגיע לה לעלות שנה שעברה כמו שהשנה מגיע לכם לעלות אז תפסיק להתבכיין ולהתעסק בשטויות תהנה מהקבוצה שלך ותחגוג עלייה שמגיע לכם. ולא משנה אם נישאר עד אז או לא גם למגרש שלכם נבוא בשביל לנצח כי בזה המועדון שלנו דוגל תמיד- לנצח כל קבוצה בכל מקום ובכל זמן !!! יש יחסים טובים בין המועדונים וליצן / מתחזה כמוך לא ישנה את זה.