"רק בגלל השער היפה של חאלד מגיע לנו שלוש נקודות"

כך אמר איברהים אבו רקיק בשיחה לאחר המשחק בו ניצחה קבוצתו, הפועל שפרעם את רובי חיפה שבעבר הלא רחוק חלמה על עליית ליגה. שפרעם ניצחה 0-1 משער של חאלד מונדיה המחליף בעוד אור הרשקוביץ מחמיץ מהנקודה הלבנה

  • על ידי: אוהד רון
  • 17-03-2018
  • 10:16

איברהים אבו רקיק מאמנה של הפועל שפרעם אמר לאחר הניצחון מול 'רובי': "ניצחון משמעותי מאד שלנו מול קבוצה טובה מאד, רק רואים שהם בתקופה לא טובה וירד להם הביטחון. גם הם הגיעו להרבה מצבים וגם אנחנו הגענו להרבה מצבים אבל, חאלד מונדיה ששבוע שני נכנס מחליף ומביא שלוש נקודות. שער גדול של חאלד לאחר קרוס של המגן של מוראד חאג המגן הצעיר, וחאלד נגח עם כל הלב לחיבורים. שער גדול ורק בגללו מגיע לנו שלוש נקודות". 

 

כעת לאחר הניצחון, הפנים לפלייאוף? זו המטרה שלכם?
"המטרה שלנו לעשות כמה שיותר נקודות. לא נתאבד על הפלייאוף כי סה"כ אנחנו לא בנינו על פלייאוף העונה. אנחנו עושים עונה יפה וכמובן לא נתנגד אם נגיע לפלייאוף, אבל מה שחשוב זה להמשיך לשחק כדורגל חיובי ולהמשיך לייצג את המועדון בכבוד".
 

מה אתה חושב על העונה?
"אנחנו עושים עונה גדולה לדעתי, ומגיע לנו קצת נחת על כל העניינים שהיו לנו בפתיחת עונה. שמח שהביחד החזיק אותנו לאורך כל הדרך. וזה הזמן שלנו ליהנות מזה".

אבו רקיק מאושר לאחר הניצחון מול 'רובי' (אביחי חיים)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מקווים שתישאר (אוהד 18-03-2018, 10:20)
    אבו רקיק מקווים שתמשיך איתנו שנה הבאה אתה וחליל שמה כצוות מאמנים, ועבד, יחיא, סאמח, קאסם, נמיר, אוהד אלביליה ואחמד דיאב כשחקנים, עם עוד כמה חיזוקים בכמה עמדות ואנחנו נרוץ טוב בליגה.