משנה מאמן משנה מזל: 1-2 למגדל העמק מול עירוני טבריה

אלי מזרחי, מאמנה החדש של הפועל מגדל העמק מונה לתפקיד מאמן הקבוצה בשביל לנסות ולהציל את מגדל העמק ממשחקי המבחן בסיום העונה. זה התחיל נהדר עבורו שכבר במשחקו הראשון מול עירוני טבריה הוא משיג 3 נקודות יקרות. הפער מחוף מבטחים - 4 נקודות בלבד, כשנותרו 6 מחזורים. אלי מזרחי: "שאפו לשחקנים", מאור סיסו: "מקדיש את הניצחון לאשתי", אילן סוויסה: "השחקנים מאוד רצו"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 18-03-2018
  • 08:42

טבריה פתחה את המשחק בלחץ ברבע גדול שעה הראשונה והגיעה למספר מצבים ברחבה של טריקו גטהון ואושרי טוויל, אבל השניים לא הצליחו לכבוש עבור טבריה.

 

טריקו גטהון מקדים את עידן גרארד. צילום: חגאג רחאל.

 

עידן וייצמן מרים ידיים? צילום: חגאג רחאל.

 

מגדל העמק ניצלו את ההחמצות של טבריה ועלו ליתרון ממצב נייח שמצא את לידור כהן חופשי במרכז הרחבה, שעצר את הכדור ובעט לרשת, 0-1 למגדל.

 

לידור כהן עם שער  חוגג את השער הראשון. ..צילום: חגאג רחאל.

 

טבריה אומנם שלטה במשחק אבל היא חסרה מעט ריכוז בהתקפה ובמסירה האחרונה. עם הכניסה לתוספת הזמן של המחצית, מגדל מנצלת טעות בהגנת טבריה, אביב כהן חוטף את הכדור, עובר מספר שחקנים ומוציא כדור לאסף מלול שבבעיטה לפינה עושה 0-2 למגדל שיורדת למחצית עם זריקת עידוד ענקית לקראת המחצית השנייה.

 

אסף מלול חוגג את השער השני..צילום: חגאג רחאל.

למחצית השנייה טבריה יצאה הרבה יותר טוב וגם ביצעה 2 חילופים, אורי צעדון ושלום עקיבא נכנסו במקום שלומי ברגיק וכפיר בן דוד. בדקה ה-55 שלום עקיבא מאבד כדור שמשאיר את לידור כהן לבד מול השוער שבבעיטה חזקה מוצא את ידו של השוער, הדיפה גדולה של שוערה של טבריה!

 

 

עשר דקות מאוחר יותר, נירן רוטשטיין מרים גדול מהאגף שמוצא את לירון אלימלך לבד, אך החלוץ נוגח מעל המשקוף. בדקה ה-70 כדור קרן מדויק של שלום עקיבא מוצא את ראשו אושרי טויל שנוגח אך מגדל ניצלת מספיגה בזכות הדיפה גדולה של שוער מגדל. טבריה ממשיכה לנסות למצוא את הרשת, הפעם הרמה מצד שמאל מגיעה לטריקו שמהחמש מנסה לכבוש ושוב פעם השוער הודף לקרן.

 

שלום עקיבא, הכין מצבים טובים לחבריו. צילום: חגאג רחאל.

 

עשר דקות לסיום, שלום עקיבא מרים ואורי צעדון מחמיץ שער בטוח מתוך תיבת החמש. לאחר מספר דקות עקיבא שוב מרים כדור נהדר, ואהוד מערבי נוגח ושוב פעם השוער בהדיפה גדולה מציל גול בטוח.

 

בדקה ה-90 אורי צעדון עובר את המגן ומוציא רוחב שעובר את כולם והגנת מגדל מרחיקה ישר לרגליו של אביאל גבאי שנכנס והאחרון בועט ושוב פעם השוער במקום והודף לקרן. בתוך תוספת הזמן אורי צעדון מקבל כדור מעל הגנת מגדל, מתקדם ובועט לעבר השער, הכדור מטייל על קו השער ולירון אלימלך דוחק פנימה, וקובע 1-2. אך זה היה מאוחר מדי עבור טבריה שלא מצליחה לנצל את המצבים הרבים שלה, ויורדת מנוצחת. מגדל משיגה 3 נקודות יקרות בניסיון לברוח מהמקום המוביל למבחנים.

 

לירון אלימלך, כבש שער שלא הספיק אפילו לתיקו. צילום: חגאג רחאל.

 

שחקני טבריה יורדים מאוכזבים. צילום: חגאג רחאל.

 

אלי מזרחי יכול לחייך בסיום המשחק (חגאג רחאל)

 

אלי מזרחי מאמן מגדל העמק בתגובה: "משחק קשה מאוד, נגד קבוצה מצוינת. עשינו ניצחון חשוב מאוד שאני מקווה שייתן ביטחון לשחקנים להמשך הדרך. מגיע שאפו לשחקנים שנתנו את כל כולם במשחק. יש לנו עוד דרך ארוכה להמשך המטרה ואני מקווה שנצליח במטרה בע"ה".

 

מאור סיסו אמר בסיום המשחק: "אנחנו לא טעמנו הרבה זמן טעם של ניצחון. אנחנו מאושרים מאוד וכל עוד יש סיכוי אנחנו נעשה הכל ונאמין. אני רוצה להקדיש את הניצחון הזה לאשתי שעברה השבוע ניתוח וביקשה ממני לנצח בשבילה".

 

מזל טוב לאילן סוויסה שחוגג יום הולדת שלמרות ההפסד מפרגן לשחקניו ולקהל של טבריה (חגאג רחאל)

 

תגובתו של אילן סוויסה, מאמנה של טבריה לאחר ההפסד: "הגענו למשחק כשמראש ידענו שיהיה קשה. רציתי להמשיך את רצף הניצחונות שהשגנו במשחקים האחרונים וגם השחקנים רצו מאוד להעניק לי ניצחון כמתנה ליום הולדתי. נקלענו לפיגור די מוקדם שפתח את המשחק, ודקה למחצית ספגנו שוב. השחקנים שלי לא נשברו והמחצית השניה בה תקפנו שוב ושוב התנהלה ברובה בחצי המגרש של מגדל העמק, אך לצערי הצלחנו לכבוש שער אחד ורק יכולת טובה של שוער מגדל העמק, והחמצות רבות שלנו מנעו מאיתנו לכבוש שערים נוספים. לאחר המשחק ראיתי את האכזבה על פני השחקנים שלי שאני מאוד אוהב ומעריך אותם. אני חייב לציין ולהודות לאוהדים הרבים שהגיעו למשחק ולמרות ההפסד מחאו כפיים לשחקנים על המאמץ ושרו לי לכבוד יום הולדתי. זה מחמם את הלב שיש לקבוצה גרעין אוהדים מסור ותומך, ומגיע להם על כך שאפו ענק. אני מאמין שכבר בשבוע הבא מול כפר קנא נגרום להם לשמוח עם ניצחון״.

שחקני מגדל העמק חוגגים ניצחון חשוב (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה למגדל העמק (דראושה סאמר 18-03-2018, 09:10)
    כל הכבוד למאמן ולשחקנים אנחנו באכסל מאחלים לכם ולמאמן הצלחה והישארות בליגה א כי מגיע לשכנים טובים רק הצלחה
  2. טברייני בנשמה (rl 18-03-2018, 10:54)
    אילן הרבה מזל טוב עד 120 ובאשר למשחק נתתם הצגה יפה ורו לחימה ,אין מה לעשות השוער תפס יום
  3. בוסקילה הלך מגדל מנצחים (אוהד 18-03-2018, 11:40)
    אתה לא מאמן ????
  4. מגדל העמק אתם לא קבוצה (מרדכי הדייג 18-03-2018, 12:18)
    תרדו ליגה חלשים מאוד היה לכם ים של מזל
  5. בוסקילה היה צריך לעזוב מזמן (חיים ממגדל 18-03-2018, 15:49)
  6. אלי (חיים 18-03-2018, 16:06)
    אם תאמינו אפשר להימנע גם ממבחנים אלי שאפו גדול
  7. אוי רפי רפי (כהן 18-03-2018, 16:21)
  8. ל4 (אא 18-03-2018, 20:20)
    לפחות אצלינו משלמים לשחקנים משכורות, ומכבדים אותם, כמה זמן תשרדו ככה???
  9. היידה טבריה (טברייני רציני 19-03-2018, 07:16)
    בכלל היה נראה שמי שנותן יותר הוראות זה היה מידהו מהספסל איש הכושר לדעתי או שזה אחר בכל זאת המאמן היה רגוע נראה