1-1 בין באקה להפועל הרצליה

במשחק הצמרת שנערך בין באקה אל גרבייה להפועל הרצליה, נפרדו שתי הקבוצות בתיקו 1-1 שלא משרת אף אחת מהקבוצות הרצליה ככל הנראה איבדה סיכוי לעלות מהמקום הראשון ותנסה לעשות זאת דרך הפלייאוף, באקה תמשיך להיאבק על הפלייאוף עד לסיום העונה בכדי להיות שם יחד עם הרצליה

  • על ידי: מערכת גולר
  • 17-03-2018
  • 17:49

אחרי הניצחון בקריית אתא בשבוע שעבר, באקה אל גרביה חזרה הביתה למשחק צמרת חשוב נגד הפועל הרצליה שעד המשחק הזה עוד חלמה להיאבק על הכרטיס לעלייה. אבל חלומות לחוד ומציאות לחוד.

שתי הקבוצות פתחו את המשחק במשחק לחץ, ודווקא הרצליה השתלטה על המשחק ב-25 דקות הראשונות והביכה שוב ושוב את הגנת באקה, שהייתה די הססנית בתחילת המשחק. שחקני הרצליה בראשות אבוחצירה, סתיו אהרון ואושר טפירו הטרידו, בעטו ואיימו מספר פעמים על שערו של מייקל חכים.

 

מספר החמצות של ימפולסקי וחבריו מנעו מבאקה את הניצחון

 

בדקה ה-20 עמידה לא נכונה של שני בלמי באקה, טרס שולקובסקי וחמודי סאמר מצאה את אבוחצירה בכדור עומק נהדר שחדר לתוך הרחבה ובעט משמאל לימין, כדור חזק ושטוח לפינה וסידר לאורחת מהרצליה יתרון של 1-0 מוצדק!

 

החל מהדקה ה-25 שחקני באקה השתלטו על המשחק והביכו את הגנת הרצליה שוב ושוב, דרך שני המגנים יוסוף עוודה ואופק ברזני משמאל, שבאחת ההתקפות בדקה ה-32 בכדור עומק ניסה בלם הרצליה סאלם להרחיק את הכדור והטעה את שוערו דורון רוזנקוביץ וכבש לשערו, שוויון 1:1 בירידה למחצית.

בחצי השני השליטה של באקה הייתה ברורה עם כניסתו של עשאהל בן שבת שחזר מפציעה, שחקני באקה הניעו את הכדור, יצאו למתפרצות ואלמלא החמצות של סארי, יפוסלקי ואריאל לזמי שגרמו לשוער הרצליה רוזנקוביץ להתעלות ולהשאיר את קבוצתו במשחק. בדקה ה-70 יאיר שופנגין הורחק בכרטיס צהוב שני אחרי הכשלה ברורה על אופק יפרח והשאיר את הרצליה ב-10 שחקנים. למרות היתרון המספרי, באקה לא הצליחה להכריע את המשחק ושתי הקבוצות נפרדות בתיקו 1-1.

 

באקה יכולים להיות מאוכזבים לאור המחצית השנייה והמצבים לזכותם, והיא תצטרך להמשיך את המאבק על המקום ה-5. הרצליה כעת נמצאת במקום השלישי והיא תנסה לעלות לליגה הלאומית דרך הפלייאוף.

 

צחי טיאר כבר חושב על המשחק הבא

 

צחי טיאר מאמנה של באקה אמר בסיום התיקו: "היום לא פתחנו טוב את המשחק וזה קורה לנו דווקא נגד קבוצות צמרת לא פעם ראשונה. הצלחנו לחזור מהר ומשם רוב המשחק היה בשליטה שלנו אם מספיק מצבים להבקיע שלא ניצלנו. נמשיך לעבוד קשה לקראת המשחק הבא".

אופק יפרח ואיסלם מואסי בסיום המשחק מול הרצליה

הוסף תגובה
תגובות