ליגה א' דרום: נבחרת המחזור ה-24 בחסות "RUN" - מותג הכדורגל של ישראל

מחזור 24 בליגה א' דרום הסתיים, מחזור בו נס ציונה מגדילה את הפער מיבנה לאחר ניצחון על דימונה החלשה. יבנה מסיימת בתיקו עם יפו. ורק מחנה ודימונה מובסות ולא מתקדמות בטבלה. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? מי בנבחרת הכי טובה של הדרום שווה לראות... פרסים מתנת מותג הכדורגל "RUN"

  • על ידי: אוהד רון
  • 19-03-2018
  • 16:44

שוער:

עמית שמש (סקציה נס ציונה)

הרבה עבודה מול דימונה לא הייתה לו, אך שמש בעונה גדולה יחד עם הגנת נס ציונה כשהוא סופג 14 שערים בלבד מאז פתיחת העונה. יש לציין שכבר מספר שבועות עולה לשחק עם פציעה, והוא מחכה לסיום העונה (ולעלייה של קבוצתו) כדי שיוכל לעשות ניתוח ב'ראש שקט'.

 

הגנה:

מייקל צילאקה (מכבי יפו)

מגנה הימני של מכבי יפו רק בן 18 ועדיין עם גיל נוער, מגן מצוין מתפתח ביפו, סוגר את הקו של יפו ויוצא להתקפות מעבר מצוין. ללא ספק גדל כוכב ביפו בצד ימין ורק נקווה שימשיך להתקדם ולהגיע לרמות הגבוהות.

 

 

 

עומרי עאמר, היה מצויין מול נורדיה וכבש את שער השיוויון. (רמי גרידיש)

 

עומרי עאמר (כפר קאסם)

בלמה של כפר קאסם היה מצוין מול נורדיה. היה חזק בהגנה ותמך בהתקפה וכבש את שער השוויון שהביא נקודה לקבוצתו. בלם צעיר שככל  שצובר יותר ניסיון נראה יותר טוב. 

 

עמית ביטון (קרית גת)

הבלם הצעיר והמוכשר ירד לספסל במשחקים האחרונים אבל חזרתו להרכב הייתה בינגו של שלומי משה גם שער נהדר וגם משחק מצוין בלי טעויות . ביטון ללא ספק אחד הבלמים הצעירים והמבטיחים והציוות שלו ושל אבי צבאג המנוסה ייצבו את ההגנה של קריית גת שנראית נהדר במשחקים האחרונים.

 

קישור:

מאי מזל (קרית גת)

כמה שבקריית גת חיכו למשחק טוב של מאי מזל המוכשר, שלמרות כל הכישרון שלו, לא בא לידי ביטוי העונה במספרים ודווקא במשחק העונה מאי במשחק נהדר, בישל שני שערים חשובים שעזרו לקריית גת לעשות ניצחון חשוב בדרך שלה להישארות.

 

מאי מזל, שחקן מהיר, טכני עם הרבה פוטנציאל. (גיא צמח)

 

אדי אדרי (קרית גת)

השחקן של קריית גת העונה, וכמה שהוא היה חסר לה במשחקים האחרונים אדי חזר מפציעה לא קלה והוכיח כמה הוא חשוב וכמה התרומה שלו חשובה. השילוב שלו ושל יניב מזרחי בהתקפה הוא תאווה לעיניים.

 

לירן כהן (הפועל כפר שלם)

קשרה של כפר שלם, כבש צמד שערים מאד חשוב לקבוצתו בדרך לניצחון על כפ"ס. לירן שיחק ברמות הכי גבוהות בארץ, והראה מול כפ"ס את הכישרון והיכולת שיש לו. 

 

דניאל תרועה (סקציה נס ציונה)

קשרה הצעיר של נס ציונה הציג יכולת נהדרת מול דימונה החלשה, היה בכל מקום על המגרש, חילץ הרבה כדורים והיווה סכנה גדולה להגנת דימונה. נס ציונה בדרך הבטוחה לליגה הלאומית ודניאל מוכיח שהוא בהחלט ראוי להזדמנות.

 

 

דניאל תרועה, קשרה של נס ציונה. היה מצויין מול דימונה. (מני בן ארי)

 

התקפה:

אסף גובזה (מכבי יבנה)

חלוצה המצוין של נורדיה, היה פעיל מאד נגד כפר קאסם, אסף נראה מצוין תחת מאמנו ויקטור גניש, ומול כפר קאסם הוא כבש שער ובישל אחד נוסף לאופיר עמרם.

 

יוסי אסייג (סקציה נס ציונה) - כוכב המחזור!

מה עוד אפשר לומר על יוסי אסייג?! חלוצה של נס ציונה סיים עוד משחק בצורה מושלמת עם צמד נהדר ובישול! יוסי כבר עם 22 שערי ליגה והוא מוביל את נס ציונה לליגה הלאומית. שאפו ענק לחלוץ גדול!

 

יוסי אסייג, כוכב המחזור של מותג RUN. (מני בן ארי)

 

מאמן המחזור:  שלומי משה (קרית גת)

איסמעיל עאמר הצליח לייצב את קבוצתו מכפר קאסם והוציא תיקו מכובד מול נורדיה. אבל מעל כולם הרשים שלומי משה, מאמנה קרית גת. שלומי הציג משחק ענק מול מחנה יהודה, קבוצה מהירה, שעובדת על כל המגרש, כייף לראות מאמן צעיר בתחילת דרכו, מעמיד קבוצה כל כך תוססת שתוקפת את היריב מהאגפים הסופר מהירים שלה. שאפו ענק לשלומי!

 

שלומי משה, מאמנה של קרית גת נבחר ע"י אתר גולר והמותג RUN. (דן יידוב)

ליגה א' דרום: נבחרת המחזור ה-24 בחסות "RUN" - מותג הכדורגל של ישראל

הוסף תגובה
תגובות
  1. יאלללה סקציה (אבי 20-03-2018, 06:59)
    בשנה הבאה בוואן ולא רוצה יותר את גולר
  2. נס ציונה (עידו 21-03-2018, 11:53)
    ליגה לאומית מחכה לנס ציונה