אוהד רון מארח את אבי לודריק: תחזית ליגה א' דרום מחזור 25

השבוע החלטתי לארח את חברי אבי לודריק מי שהיה יו"ר מכבי שעריים שנים רבות, ולמעשה הוביל אותה לעונה אולי הכי יפה שלהם בשנים האחרונות. אבי שמכיר את ליגה א' מצוין חושב שנס ציונה תנצח את כפ"ס, יבנה תסיים בתיקו וקבוצתו האהובה משעריים תנצח את מחנה יהודה. שווה לראות מה אבי חושב על כל המחזור הקרוב...

  • על ידי: אוהד רון
  • 22-03-2018
  • 14:43

אבי, מה אתה חושב ליגה א' העונה ביחס לעבר? 

"ליגה א העונה היא ליגה יותר חלשה משנים עברו. השנה כמה קבוצות שהיו אמורות לרוץ ולהתמודד על העליה, דברים שם לא התחברו כפי שתכננו.. קבוצות שהשקיעו כספים גדולים כמו כפר קאסם והכח ר"ג, עם סגל שחקנים מבטיח, אבל זה לא התחבר וחבל. נס ציונה ויבנה מתמודדות חזק למעלה, לדעתי נס ציונה עושה עונה מדהימה עם תוצאות מדהימות, בעיקר בסיבוב הראשון. השקט שנותנים שם בעיקר אלי ורונן והצוות המקצועי בראשותו של המאמן עופר טסלפפה, שרואים שהשחקנים מחוברים שם. נס ציונה לדעתי כבר עלתה. לפלייאוף תגענה יבנה, חולון, יפו ונורדיה". 

 

הנהלת נס ציונה עושה שקט מופתי במועדון (מני בן ארי)

 

מי תרד ליגה? "הוד השרון למרות המאמצים הכבירים של יוסי ועזרא חבריי הקרובים, אבל דברים לא התחברו. נעשו שם טעויות בתחילת העונה ורואים את התוצאות הרעות עכשיו. דימונה תרד יחד איתם ומחנה תלך למבחנים". 

 

נעבור למשחקים:

הפועל כפר שלם-הפועל אזור, חמישי, 15:00 שכונת התקווה

אוהד: ימי חמישי עושים טוב לכפר שלם. שבוע שעבר ניצחה את כפ"ס והשבוע הם רוצים לנצח את אזור... ראיתי את אזור ואת כפר שלם שבוע שעבר, לדעתי אזור יותר טובים. נראים יותר טוב כקבוצה על המגרש, אבל לאזור חסרה רגל מסיימת. בכפר שלם שרון ברנשטיין עושה עבודה טובה וירצה לנצח. הימור שלי: ניצחון לאזור.

לודריק: צפוי משחק שקול, אבל הכפר ינצחו וייקחו 3 נקודות. הם נכנסו למומנטום חיובי בשבועות האחרונים. הימור שלי: ניצחון לכפר שלם.

 

הפועל הוד השרון-הפועל בקעת הירדן, שישי, הוד השרון, 12:30

אוהד: הוד השרון 24 משחקים ללא נקודה. שיא עולם וצריך לבדוק אם לא שיא גינס... אבל ככה זה כשהבעלים של הקבוצה הם משפחה, אולי אחים חורגים... כי לא ברור איך מועדון עם תקציב גדול נמצא במקום שלו למרות שרונן ויינשטיין עושה עבודה טובה. בקעת הירדן זאת הקבוצה הכי נחמדה בליגה. אני בטוח שהם יתנו להם לנצח רק כדי להוציא אותם מהשיא הבלתי יאומן. הימור שלי: ניצחון להוד השרון ופרחים לבקעה.

לודריק: חנן אזולאי עושה עבודה מצוינת בבקעה, הם נמצאים בתקופה אדירה. למרות האהדה והסימפטיה שיש לי להוד השרון, הם לא יצליחו לקחת נקודות. הימור שלי: הבקעה תיקח את מלוא הנקודות ותתמודד חזק על מקום בפלייאוף.

 

ויינשטיין עושה עבודה טוב אך זה לא מספיק להוד השרון... (מני בן ארי)

 

מכבי שעריים-הפועל מחנה יהודה, שישי, שעריים, 14:00

אוהד: מחנה יהודה שוב החליפה מאמן והחזירה את צורי עטר לקווים. האם הם עשו צעד טוב? הכל תלוי בתוצאות. אם ינצחו ויישארו בליגה נגיד מהלך ענק, אם ירדו ליגה בסוף העונה..לא נחסוך בביקורת. שעריים בבית עדיפה ואין מצב לפחות מניצחון כחול. הימור שלי: ניצחון לשעריים.

לודריק: שעריים נמצאת בתקופה יפה והם עושים תוצאות טובות. שלומי עמר ייצב את הקבוצה והשחקנים באמת מחויבים ורואים את זה על המגרש ובתוצאות. מחנה לאחר החלפת המאמן יבואו כשהחבל על הצוואר וזה משחק מאד חשוב מבחינתם. משחק שקול אבל אני הולך עם הקבוצה שלי והם ינצחו את המשחק הזה. הימור שלי: ניצחון לשעריים.

 

שלומי עמר ייצב את מכבי שעריים (מני בן ארי)

 

מכבי יבנה-מ.ס. דימונה, שישי, יבנה, 14:00

אוהד: במכבי יבנה לא רגוע מאז הנתק לכאורה שיש בין הכוכב הגדול של יבנה העונה, תומר בן חיים למאמנו אלי כהן. וחבל כי זה עולה לקבוצה בנקודות. המאמן צריך להבין שיש כוכב אחד, לא יבין יאבד נקודות. דימונה החליפו מאמן אבל אני לא רואה סיכוי מול יבנה. הימור שלי: ניצחון ליבנה.

לודריק: משחק מאד חשוב ליבנה, הזדמנות אחרונה של יבנה לנצח ולהשאיר סיכוי מול נס ציונה. שבוע הבא יש מפגש בין השתיים ויהיה מעניין. דימונה לדעתי תפתיע, הם עשו שינוי בעמדת המאמן והם יצאו עם נקודות מיבנה. הימור שלי: תהיה פה הפתעה והמשחק יסתיים בתיקו.

 

תומר בן חיים הכוכב היחיד של מכבי יבנה (מני בן ארי)

 

ירמיהו חולון-הכח ר"ג, שישי, חולון, 15:00

אוהד: חולון קבוצה עדיפה על הכח בכל עמדה במגרש. הכח היו רוצים לסיים אתה העונה ולצאת לקיץ. מוסא וקבוצתו מחולון עדיין לא סיימו את המטרות ולמרות ההצלחה הענקית העונה, הם מכוונים לפלייאוף ולהתקדם שם. מאור אסור ורועי דיין ירצו להוכיח לקבוצתם לשעבר שאסור היה לוותר עליהם. הימור שלי: ניצחון קל לחולון. 

לודריק: אחת ההפתעות הנעימות של הליגה זו חולון. מוסא בן חיים עושה עונה מדהימה! עשה חיזוקים במקומות שהיה צריך, קבוצה מאוזנת ומצוינת ולא בכדי היא נמצאת בצמרת הגבוהה ועל כך מגיע למוסא שאפו ענק. המשחק יהיה שקול והכח ירצו לקחת נקודות ולמרות שאני מאמין בחיים סירוטקין, הרצון של חולון להיות בפלייאוף הוא חזק והם ינצחו את המשחק הזה. הימור שלי: ניצחון לחולון.

 

מוסא בן חיים עושה עונה מדהימה! (מני בן ארי)

 

עירוני קרית גת-ביתר נורדיה, שישי, קרית גת, 14:00

אוהד: קרית גת היא הלהיט של המחזור האחרון. קבוצה צעירה ותוססת, קבוצה שכייף לראות אותה משחקת. שני שחקני כנף מהירים עם שליטה כמו מאי מזל ואדי אדרי הביאו את הניצחון שבוע שעבר. אבל מול נורדיה זה סיפור אחר לגמרי. נורדיה קבוצה חזקה מאד שחייבת לנצח כדי להגיע לפלייאוף. הימור שלי: ניצחון לנורדיה.

לודריק: בקרית גת שלומי משה המאמן עושה עבודה יפייפה אחרי ניצחון גדול על מחנה, הם יבואו עם הרבה מומנטום למשחק הזה וירצו להמשיך את התקופה ולמנף את הניצחון למשחק בית מול נורדיה. נורדיה מגיעה לאחר איבוד נקודות עם יתרון על כפר קאסם. ויקטור גניש עושה עבודה נהדרת והוא אחד מהשינויים הגדולים של העונה והוא הצליח. הימור שלי: יהיה משחק שקול. יש לי תחושה שעם כל הסימפטיה לקרית גת נורדיה תנצח. 

 

מ.ס. כפר קאסם-מכבי יפו, שישי, וינטר, 15:00

אוהד: כפר קאסם נראית מצוין תחת הדרכתו של איסמעיל עאמר, וכל הכבוד לראשי הקבוצה שנתנו צ'אנס למאמן צעיר ומקומי שמבין כדורגל, ורוצה להצליח בכדורגל יותר מכל אחד אחר. והכי חשוב מתעסק יום ולילה בקבוצה ולא חולם על תוכניות טלוויזיה. מכבי יפו בעונה גדולה, שילבה צעירים רבים שרוצים לנצח. יש להם הגנה שספגה אולי 2 שערים בעשרה משחקים אחרונים. הימור שלי: משחק שקול שלדעתי יסתיים בתיקו. רק נקווה שיהיו שערים.

לודריק: כפר קאסם מאז שעשו שינוי בעמדת המאמן הם מציגים  כדורגל יפה ותוצאות טובות יותר. חזרו מפיגור כפול בנורדיה וזה מראה על אופי. יש להם סגל מצוין והיו אמורים להתמודד על העליה, אך נעשו שם טעויות מקצועיות בתחילת העונה. לגבי יפו, אורי קרגולה מוציא מקבוצתו מעל למצופה עם תקציב קטן, שחקנים צעירים ומוכשרים ואופי של קרגולה שמביא את זה למגרש. גם יפו רוצה פלייאוף והם ינצחו את המשחק הזה. הימור שלי: יפו ינצחו.

 

אורי קרגולה מביא את האופי שלו למגרש (ארז נעמן)

 

ביתר כפ"ס-סנקציה נס ציונה, שבת, כפ"ס, לויטה.

אוהד: יום שבת משחק לעיני תאורה זה כבר טוב. נס ציונה חייבת לנצח כדי לסיים את הסיפור של האליפות. כפ"ס לא נראית טוב לאחרונה והשבוע לא היה שקט בקבוצה, עם השעייתו של עידן סרור ועוד כמה שחקנים שקיבלו התראה לפני השעיה. את נס ציונה זה לא מעניין, הם יבואו, ינצחו ויסמנו וי. הימור שלי: ניצחון לנס ציונה.

לודריק: כפ"ס נחלשה ביחס לחצי הראשון של העונה. שוחררו שחקנים והתוצאות בהתאם. חברים שלי כמו מקסים, דני ואלברט עושים שקט ועבודה יפה אבל זה לא יספיק להם מול הקטר של נס ציונה, שניצחון נוסף יקרב אותם בצורה וודאית לעליה. אני בטוח שהם ינצחו וירצו להוכיח שהאיבוד נקודות בסיבוב הראשון לאותה כפ"ס היה מקרי. הימור שלי: נס ציונה ינצחו ויבואו למשחק העונה מול יבנה עם ניצחון בכיס.

 

לסיום: "מאחל המשך עונה מעניינת ופלייאוף מעניין. ומאחל לכל בית ישראל חג פסח שמח וכשר".

אוהד רון מארח את אבי לודריק: תחזית ליגה א' דרום מחזור 25

הוסף תגובה
תגובות
  1. אבי תבוא למשחק נקווה בעזרת השם לניצחון (אוהד שעריים 22-03-2018, 16:37)
  2. השערוקים בנשמה שלא הסתנוורו מהשחצן אלדד פרי והבטחותיו מתגעגעים לזמנים של לודריק (אחלה לודריק 22-03-2018, 17:28)
  3. בא מאהבה (הוגה דעות 22-03-2018, 19:52)
    וטוב שעדיין יש אהבה.יישר כח על כל פועלו למען הקבוצה
  4. אבי תחזור לשעריים (שערוקי 22-03-2018, 20:58)
    אוהדי שעריים אוהבים אותך
  5. תחזור אבי לשעריים (שערוקי 22-03-2018, 21:29)
    למרות שהנהלת שעריים עשתה דבר גדול העונה וצריך להודות להם אבל לא יהיה להם כוח להמשיך ככה גם העונה הבאה הנהלה שלא מסוגלת להביא ספונסרים וכסף בספו של יום נופלת ורק אבי לודריק מסוגל להחיר את שעריים לימיה היפים !
  6. לודריק הגדול (איציק בוקרה 22-03-2018, 22:10)
    לודריק הביא את שעריים לפיסגה בתקציב נמוך עם קהל אוהב ויציעים מלאים מתגעגע אליך לודריק
  7. שעריים (מבקר 23-03-2018, 00:15)
    לודריק מה עם הגרעון שהשארת
  8. תמשיך ככה (אבי ש 23-03-2018, 10:28)
    אוהד איזה כיף שאתה טועה בתחזית של כפר שלם תמשיך לרשום שאנחנו מפסידים וקורה ההיפך
  9. אוהד (אבי ש 23-03-2018, 10:30)
    כפר שלם קבוצה עם אופי ונשמה אוהד תפרגן
  10. אוהד (אבי ש 23-03-2018, 10:32)
    תמשיך לבוא למשחקים של כפר שלם אוהד רון ואנחנו ננצח
  11. אוהד רון (יבנאי 23-03-2018, 11:54)
    כל הכבוד סוף סוף מישהו אומר את האמת... תומר בכוכב של יבנה ואלי כהן צריך לעשות לו כבוד. הבעיה ביבנה שמחסירים הכל. היום הכל יצא החוצה
  12. יאללה שעריים!!!מלחמה!!! (אוהד שעריים 23-03-2018, 15:35)
  13. לפי התוצאות: משחקים ביבנה ובשעריים-מכורים? (ללי 23-03-2018, 17:18)