"עדיין לא נשארנו בליגה, צריך להמשיך לעבוד למען המטרה"

כך אמר שלומי משה, מאמנה של קריית גת, שמונה בסך הכל לפני חודשיים לתפקיד, נמצא במערכת לא מעט שנים ויודע שכל משחק קריטי בתקופה הנוכחית. אחרי שהביסה את מחנה יהודה, תארח בשישי את נורדיה ירושלים

  • על ידי: יונתן גינזבורג
  • 23-03-2018
  • 08:49

עירוני קריית גת, המשחקת בליגה א' דרום, נמצאת במקום ה-13 בטבלה, שישה מחזורים לפני תם הליגה הסדירה. לזכותה, 29 נקודות ונדמה כי על פניו הקבוצה נשארה בליגה. העונה, מבחינתה, החלה ברגל שמאל. משה, שנמצא לא מעט שנים במועדון, קיבל החלטה, יחד עם הנהלת המועדון, להיכנס לנעליים הגדולות ולאמן תחתיו את הקבוצה. עד כה, יכול להיות מרוצה מהתוצאות. אחרי שניצחה את מחנה יהודה בתוצאה 4:0, הקבוצה תצטרך לעבוד קשה בכדי לנצח את נורדיה ירושלים ביום שישי הקרוב (14:00), וזאת לאור העובדה שהשנייה מתמודדת חזק על מקום בפליאוף העליון. המאמן הצעיר, שלומי משה, מקבל תשבוחות ודי בצדק.

 

שלומי משה מקבל הרבה תשבוחות בתור מאמנה של קרית גת (דן יידוב)

 

אז קודם כל, ברכות. מאמן המחזור באתר ״גולר״, בחסות המותג ״Run״. בהחלט מגיע לך. "תודה רבה לכם. זה כיף שיש תוצאות טובות לעבודה שהקבוצה עושה".

 

כבר חודשיים אתה במועדון, הגעת כשהכל היה נראה שחור. מאז, הקבוצה פורחת. רוח חדשה הכנסת. מה הסוד שלך?

"למען האמת המצב של הקבוצה היה באמת לא טוב. אבל חשוב לי לציין שזה לא בגלל המאמן חיים לוי שהיה פה, כי חיים מאמן מצוין. אחד הטובים שיש, אבל היו הרבה בעיות. שחקנים עזבו והסגל היה קצר. כולם ייעצו לי ואמרו לי שיש לי רק מה להפסיד חוץ מדודו בן לולו היושב ראש שישבנו ביחד והוא הציע לי להיות מאמן וביחד לשחק ומגיע לו שאפו. הרוח החדשה הזו תמיד היית בקבוצה פשוט בגלל המצב שלנו שחקנים איבדו ביטחון. ליאור בן שמחון ואני עבדו קשה גם להחזיר ביטחון לשחקנים ועשינו שינוי, דברים שחשבנו שמתאימים לנו. אני שמח, שברוך השם, זה עובד בצורה טובה עד עכשיו, גם החיזוק שהגיע בינואר עוזר ואני שמח שרואים את זה בתוצאות".

 

במשחק הליגה האחרון, הבסתם את מחנה יהודה בתוצאה 4:0. אפשר לומר שנשארתם בליגה. מה הלאה?

"האמת עשינו ניצחון גדול וצעד משמעותי לעבר ההישארות שלנו בליגה, אבל עדיין לא נשארנו בליגה. לדעתי נצטרך עוד 5  נק' כדי להבטיח את ההישארות באופן סופי, אנחנו יודעים שעדיין לא סימנו את המלאכה שלנו העונה".
 

קרית גת חוגגת בניצחון מול מחנה יהודה (איתן ידגר)

 

היום, יום שישי, מצפה לכם משחק לא פשוט. נורדיה ירושלים מגיעה למשחק מהמקום השישי אחרי זוג תוצאות תיקו וניצחון מטורף. איך ההכנות? "ההכנות שלנו כמו תמיד לפני משחקים אנחנו עושים וידיאו על המשחק שלנו ומנסים לשפר אותו. נורדיה קבוצה מצוינת ויש לנו המון כבוד אליהם, אבל בבית שלנו אנחנו באים לנצח. בסיבוב השני יש לנו מאזן של קבוצת צמרת אז אנחנו לא באים נחותים נצטרך לעבוד קשה ולנסות לנצל את הדברים הטובים שלנו כדי להוציא תוצאה טובה בעזרת השם".

(איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כדורגל (דיויד 23-03-2018, 12:48)
    היום בטוח מנצחים בצלחה