צעד חשוב בדרך לפלייאוף: כפר שלם מנצחת 0-1 את אזור

במשחק שפתח את המחזור ה-25 בליגה א' דרום, ניצחה הפועל כפר שלם את הפועל אזור משער בודד של מישל מרזייב , בעקבות הניצחון, נצמדה כפר שלם לחבורת הצמרת והיא בעמדת זינוק טובה לקראת הישורת האחרונה של הליגה. ברנשטיין: "מסתכלים ממשחק למשחק", יונתן שאבי: "המטרה היא פלייאוף", יוסי חכים: "יש לנו 'מנחוס' נגד כפר שלם"

  • על ידי: אוהד רון
  • 24-03-2018
  • 08:34

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק

 

הפועל כפר שלם אירחה כבר ביום חמישי את הפועל אזור למשחק בין שתי קבוצות שמבחינתן הן סיימו את העונה וברחו יפה מהתחתית. כפר שלם יודעת שניצחון שלה והיא חוזרת למאבק הפלייאוף העליון. 

 

שחקני כפר שלם לפני השריקה לפתיחת המשחק

 

המשחק נפתח בקצב טוב מצד הפועל אזור שהגיעה למספר מצבי כיבוש כבר בפתיחה. 4 דקות מהפתיחה ליאור אסמרה מכניס כדור קופץ לדניאל רז שמקפיץ אחד, ובועט מהאוויר בעיטה יפה ליד הקורה. בדקה ה-13 קארלוס צאקנה מקבל כדור ברחבה לאחר ערבוביה, אך צאקנה בועט מעל המשקוף ומחמיץ מצב להעלות את כפר שלם ליתרון. חמש דקות מאוחר יותר, אזור יוצאת להתקפה כשדניאל רז  במבצע יחיד עובר 2 שחקנים ומגיע מול שוער הכפר יונתן שאבי, אך רז בועט החוצה. החמצה גדולה לאזור!

 

בדקה ה-24 דניאל רז מוריד כדור עם הראש לרפי עמוס, שמ-10 מטר לבד מול שאבי בועט החוצה. עוד החמצה ענקית לאזור, שלא ברור איך עמוס החמיץ כך! שלוש דקות עוברות וטל משען הוציא רוחב לציקו מרזייב שעוצר בחזה ובועט חצי גובה פנימה. 0-1 נהדר לכפר שלם.

 

מאותה דקה כפר שלם השתלטו על המשחק ואזור ניסתה להפתיע, אבל היא נראתה קצת שבורה, כי למרות שהגיעו לשלל מצבים טובים, כפר שלם במצב הראשון המסוכן שלה כבשו.

 

12 דקות לסיום המחצית הראשונה, אייל שן מכניס כדור ענק לרפי עמוס שמקפיץ מעל השוער החוצה. עוד החמצה גדולה לעמוס ולאזור. בדקה ה-43 קרן לכפר שלם, צאקנה מרים את הקרן ומישל ערביד נוגח מעל המשקוף. המחצית מסתיימת ביתרון 0-1 לכפר שלם, למרות שאזור היו הרבה יותר טובים והגיעו למצבים מצוינים אבל החמיצו, וכפר שלם ניצלו מצב ראשון טוב וכבשו. לאחר השער הכפר השתלטו על המשחק ושלטו יותר.

 

המחצית השנייה החלה בצורה יותר מאוזנת ביחסי הכוחות. בדקה ה-53 מאור עידה מאזור שנכנס כמחליף, פורץ לרחבה ומזווית קשה בועט החוצה.


המשחק ללא ספק נחלש במחצית השנייה ובקושי ראינו מצבים לשתי הקבוצות. אולי בגלל החום הכבד. בדקה ה-70 המשחק החל להתעורר מעט כשלירן כהן שנכנס כמחליף, מוצא נהדר את מאור לובין שמגיע מול איתי כהן ובועט על השוער. הצלה גדולה של איתי כהן!

15 דקות לסיום המשחק קיבלנו החמצה אדירה של מאור עידה חלוצה של אזור, ליאור ראובן מכניס כדור גדול ומאור עידה בועט לגופו של יונתן שאבי. הצלה גדולה של שוער הכפר שממש זורק את עצמו על הכדור.

 

5 דקות לסיום ואזור שוב מחמיצה, רונן פרץ מוצא את דניאל רז שמ-5 מטר מזווית קשה בועט והשוער של הכפר הודף שוב וטוב. אזור מנסה לאזן את התוצאה והם טובים יותר בדקות הסיום. מנגד כפר שלם עם עמידה נכונה מאחור, וסגירה טובה של ההגנה כשהם שומרים על שער היתרון והביאו ניצחון שני רצוף לכפר שלם שיכולים להתמודד על מקום בפלייאוף העליון. 

 

לגבי אזור, הם ללא ספק החמיצו ניצחון והיו שווים ניצחון, אבל בשביל לנצח חייבים לכבוש, ושחקני אזור החמיצו המון...

 

שרון ברנשטיין מאמנה של כפר שלם אמר בסיום המשחק: "אני שמח מאד על הניצחון. אומנם לא משחק גדול שלנו, אבל החבר'ה נתנו והשקיעו ומגיע להם כל הכבוד. כבר ביום שלישי מצפה לנו משחק מאוד קשה נגד הכח ר"ג. החזרנו את הנקודות שאיבדנו בתקופה האחרונה ואנחנו מסתכלים ממשחק למשחק".

 

יונתן שאבי המצטיין במשחק


יונתן שאבי שוערה של כפר שלם והמצטיין במשחק: "אני שמח מאד על הניצחון. ניצחון חשוב שמדביק אותנו לכיוון הפלייאוף. אני מקווה שמפה נמשיך ונתקדם אל עבר המטרה שזה הפלייאוף".

 

יוסי חכים מתוסכל מההחמצות הרבות של שחקניו

יוסי חכים מאמנה של המפסידה אזור: "מי שלא מבקיע מקבל, כמה אפשר להחמיץ... כל הכבוד לכפר על הניצחון, בחיים לא ניצחנו פה, יש לנו 'מנחוס' נגדם".

שרון ברנשטיין יכול לחייך יחד עם איתן אהרון ויהודה חוטא

הוסף תגובה
תגובות
  1. לנצח. במשחק. ביום שלישי (משה 24-03-2018, 12:40)
    יהודה. חוטה. מצוין. בליגה מחזיק. את. כל. ההגנה
  2. רוצים פליאוף איתן! (אוהד מהשכונה 24-03-2018, 13:16)
    בהצלחה בהמשך
  3. אזור (אוהד מהטריבונה 24-03-2018, 14:35)
    אך אך יוסי בונקר עם קבוצה פח והשוער של הכפר שחקן מצטיין עלילת המזל למה לא תגיעי לאזור
  4. איזה פליי אוף (טוליפ 24-03-2018, 15:01)
    תגידו תודה שנשארתם בליגה יש לכם מזל שייש דימונה והוד השרון שהם ברמה שלכם היידה יפו
  5. כמה אפשר להחמיץ??? (אזורי 24-03-2018, 19:49)
    מה עובר על השחקנים שלנו? זה היה הזוי כבר