"אם וינשטיין היה מאמן מתחילת העונה, הקבוצה היתה נשארת בליגה"

כך הגיב נאור אבליאב בלמה של הוד השרון שכבש את השער שכמעט והבטיח ניצחון ושלוש נקודות ראשונות להוד השרון העונה. אך שער של שחר בלילטי איזן את התוצאה. ערן זגר עם שער שני בחודש האחרון מוכיח שמקומו בליגה א'.

  • על ידי: יונתן גינזבורג
  • 25-03-2018
  • 13:38

לא מעט נאמר מתחילת השנה על ההתנהלות הבזויה בהפועל הוד השרון, הקבוצה המתינה 25 מחזורים לנקודה הראשונה שלה העונה. נכון, זה נתון עגום, אך כשאין מזל, כנראה שהכל לא הולך. לא מעט מאמנים הגיעו והלכו, אך במועדון האמינו כי זה עניין של זמן עד שיבואו הנקודות היקרות. אז נכון שהפועל הוד השרון ירדה ליגה ובשנה הבאה יצטרכו לעשות בדק בית ולהתחיל הכל מההתחלה. הקבוצה נמצאת במקום השישה עשר, עם ארבעה עשר שערי זכות ונקודה אחת בלבד, שהושגה בשישי האחרון במשחק הביתי מול הפועל בקעת הירדן.

 

ערן זגר, מוכיח שהוא חלוץ טוב גם בליגה א', עם שער שני בחודש האחרון (צילום: אורי גבאי)  

 

ערן זגר היה הראשון לכבוש למארחת, כבר בדקה הרביעית. זהו שערו השני של זגר בחודש האחרון מאז שרונן וינשטיין על הקווים של הוד השרון.

בקעת הירדן התעוררה רק במחצית השנייה. בדקה ה-54 למשחק, עידן גמליאל כבש את שערו השלישי העונה והשווה את התוצאה ל-1:1. רוח הלחימה של הוד השרון לא פסק וזה השתלם לה בזכות שערו הראשון העונה של בלם הקבוצה – נאור אבליאב. היה נדמה כי הניצחון הראשון בדרך אך מי אם לא שחר בלילטי, עם שערו התשיעי העונה, קבע את תוצאת המשחק. 2:2 בסיום, סנסציה לא פחות מרשימה, לאור העובדה שזאת הנקודה הראשונה העונה של הפועל הוד השרון.

 

נאור, המושאל ממכבי יבנה, יודע שהעונה הבאה תתחיל בליגה ב'. כרגע, טוען, כי הוא אינו חושב על העונה הבאה ומתמקד בקבוצה הנוכחית, ועליו לתת הכל על מנת להמשיך במומנטום. "שער חשוב. זה כל כך כייף. לא אשקר, אבל תמיד האמנו. הנקודות היו צריכות להגיע מזמן. במשחקים האחרונים היינו עדיפים על לא מעט קבוצות שהגיעו לשחק נגדנו. אבל המזל היה עם הצד השני, לצערינו. במוקדם או במאוחר ידענו שזה יגיע".

 

רונן וינשטיין, "היה צריך מישהו שיחבר אותנו", "אם היה מתחילת העונה הקבוצה היתה נשארת בליגה" (מני בן ארי)

 

"המצב בטבלה משקר", הוא אומר, למרות העובדה שבמשך עשרים וחמישה משחקים, הקבוצה אספה לחיקה רק נקודה אחת. "יש בהוד השרון קבוצה מאד טובה ומאמן נהדר בדמותו של רונן וינשטיין שנותן ביטחון וגיבוי לשחקנים ויודע להוציא את הכי טוב מהשחקנים. אני חושב שאם וינשטיין היה מאמן מתחילת העונה הקבוצה היתה נשארת בליגה. אנחנו קבוצה של צעירים והיה צריך מישהו שיחבר אותנו לפי דרך מסוימת ומאמן כמו רונן יודע לעשות את זה על הצד הטוב ביותר ואני בטוח שבהמשך תראו שיהיה עוד כמה הפתעות".

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה בהמשך (יוסי 25-03-2018, 17:07)
    אתם קבוצה נחמדה אתה צודק בכול אני מאכל לכם לנצח עד סוף העונה
  2. הוד השרון כבר לא 3 נקודות בטוחות ליריב משהו השתנה..חבל שמאוחר כול כך (שי 25-03-2018, 17:17)
    כול הכבוד לוינשטיין שגם העמיד את בקה אל גרביה על הרגליים 2 קבוצות זה כבר לא מקרה...רואים את השינוי שלו בתוצאות..למרות ששנה הבאה הכול יתחיל מחדש...ולעלות מליגה ב' דרום א' כמעט בלתי אפשרי בלי תקציב גבוה כמו שיש לצמרת שם.
  3. יפו אנחנו נתקע לכם מסמר ונדפוק לכם את הפלייאוף (יפו עוד שבועיים ניצחון ראשון עליכםםם 25-03-2018, 18:17)
  4. יבנה ( אוהד יבנה 26-03-2018, 07:03)
    אני אוהד יבנה שנים רבות אם זה הקבוצה הבוגרת ואם זה הנוער אני ראתי את הבלם נאור אבליאב בנוער בלם טוב