בדרך ללאומית: איכסל מביסה 1-5 את באקה

בצל כל השמועות בשבוע האחרון, אירחה הפועל איכסל את הפועל באקה אל גרבייה למשחק חשוב להמשך הדרך לכיוון הליגה הלאומית. בפועל המשחק לא היה כוחות ואיכסל ניצחה את באקה בקלות ואף הגדילה את הפער בפסגה ל-7 נקודות (5 מחזורים לסיום העונה) לאחר הפסדה של אום אל פאחם

  • על ידי: מערכת גולר
  • 24-03-2018
  • 11:28

אוהדי איכסל עם תפאורה יפה ביציע (חגאג רחאל)

 

על אף כל השמועות באמצע השבוע, איכסל פתחו את המשחק מצוין, והוכיחו שהם לא צריכים עזרה מאף אחד, כמו שאמר היו"ר בהאא חליל כל השבוע: "יש לנו את הקבוצה הכי טובה בליגה. לא צריך טובות מאף אחד", והוא אכן ידע למה הוא מתכוון כששחקניו עלו בטירוף למן שריקת הפתיחה.

 

בהאא חליל יודע על מה הוא מדבר (חגאג רחאל)

 

כבר לאחר 4 דקות מוסא טארבין עם מבצע אישי נהדר, בועט מתוך הרחבה וקובע 0-1 מהיר לאיכסל.

 

מוסא טראבין חוגג שער מהיר (חגאג רחאל)

 

איכסל המשיכו לתקוף והגיעו לעוד מספר מצבים טובים, אך רק בדקה ה-11 חוסאם אבו סאלח נתן פס ברחבה לניר אברגיל שבבעיטה לפינה כבש את השני, 0-2 מוצדק לאיכסל.

 

ניר אברגיל מכפיל את היתרון (חגאג רחאל)

 

איכסל הורידה הילוך ובאקה ניסתה לצמק את התוצאה, בדקה ה-22 דלה ימפולסקי המסוכן בעט מזווית קשה, אך אוהד דוד הודף לקרן. בדקה ה-24 איכסל יוצאת להתקפה, בן מלכה הרים כדור יפה ומדויק לעברו של מועמר קראקה שנוגח למשקוף ופנימה. 0-3 חד וחלק לאיכסל.

 

מועמר קראקה כובש את השלישי (חגאג רחאל)

 

6 דקות עוברות, מועמר קראקה בעט לשער והכדור שינה כיוון לאחר שפגע בשחקן הגנה של באקה ונכנס. 0-4 מוצדק לאיכסל, ואנחנו רק בדקה ה-30!

 

ולא מפסיק לכבוש וכובש גם את הרביעי (חגאג רחאל)

 

חמש דקות לסיום המחצית, באקה מראה סימני חיים. דלה ימפלסקי מגיע למצב של אחד על אחד מול אוהד דויד, מגלגל פנימה וקובע את תוצאת המחצית הראשונה, 4-1.

 

דלה ימפולסקי מצליח לכבוש שער כבוד עבור באקה (חגאג רחאל)

 

במחצית, בחר מאמנה של באקה צחי טיאר לא לדבר בפני השחקנים עקב האכזבה העמוקה מהם, ובחר לתת לעוזר המאמן לתת את 'נאום המחצית' ולנהל את המשחק במחצית השנייה.

 

צחי טיאר היה מאוד מאוכזב מהיכולת של שחקניו (חגאג רחאל)

 

במחצית השנייה הפועל איכסל הורידה הילוך ולמעשה אפשרה לבאקה לאזן את מאזני הכוחות ובכך לא ראינו יותר מדי מצבי כיבוש בשני הצדדים. 10 דקות לסיום המשחק, ניר אברגיל כובש לאחר בישול של עומר בוארון, 1-5 להפועל איכסל!

 

ניר אברג'יל משלים גם הוא צמד (חגאג רחאל)

 

שבע דקות מאוחר יותר קיבלנו התקפה של באקה, אופק ברזני הרים כדור יפה ומדויק לאריאל לזמי שבועט חזק מהאוויר, אך אוהד דויד הודף טוב וקולט את הכדור גם בפעם השנייה יפה. הצלה יפה לשוער המצוין של איכסל, ששומר על התוצאה עד לסיום, 1-5 לאיכסל שמגדילה את הפער בפסגה ל-7 נקודות לאחר שהפועל אום אל פאחם הפסידה לעירוני קריית אתא. הפועל איכסל בדרך הבטוחה לליגה הלאומית!

 

שחקני איכסל חוגגים ניצחון ענק

 

תגובתו של מוריס אוזן לאחר הניצחון: "ניצחון חשוב מאוד מול קבוצה טובה. ידענו שבאקה זה מוקש ואני שמח שעברנו אותם בצורה חלקה, ואנחנו עם הפנים למשחק הבא מול דליה".

 

מוריס אוזן מוביל את איכסל לליגה הלאומית (חגאג רחאל)

 

תגובתו של קפטן איכסל, אלירן חודדה: "אני שמח שהצלחנו לנטרל את כל רעשי הרקע שהיו לפני המשחק, והצלחנו לעשות ניצחון גדול ומשמעותי בדרך להשגת המטרה שקרובה מתמיד, אבל יש עוד משימה לפנינו שאנחנו חייבים להשלים, לכן נתרכז רק באיך לנצח במשחק הקרוב מול דליה".

 

אלירן חודדה בדרך לרשום עלייה שנייה ברציפות (חגאג רחאל)

 

אוהד דויד שוערה של איכסל אמר לאחר המשחק: "באנו למשחק מוכנים ומרוכזים, כדי לסיים את המשחק בניצחון כמה שיותר מהר. מוריס הכין אותנו בצורה הטובה ביותר. שמח שניצחנו והפנים שלנו למשחק מול מכבי דליה ביום שלישי". אוהד דויד מוסיף: מילה טובה מגיעה לקהל שבא בהמוניו ועודד אותנו לאורך כל המשחק".

 

הפועל איכסל בדרך לליגה הלאומית (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל הכבוד לקבוצה ואין ולא יהיה כמו הקשר המוצלח שלהם חן ידען (איכסל 24-03-2018, 11:32)
  2. באקה (דוד 24-03-2018, 11:45)
    אתם בושה מכרתם את עצמכם לפאחם ואיכסל
  3. כל הכבוד לאיכסל מגיע להם אליפות (שחקן אום אל פאחם 24-03-2018, 13:32)
  4. לחקור בקה ואיכסל ואום אלפחם (אחד מבין 24-03-2018, 15:22)
    בושה לכדורגל הישראלי מוכרים משחקים אשקרה צריך לעצור הליגה ולחקור לעומק המשחקים של איכסל ואום אלפחם.
  5. אין מה לעשות מגיע לאיכסאל לעלות (פאחם 24-03-2018, 16:16)
  6. לא נשכח ולא נסלח! (הפועל הרצליה 24-03-2018, 16:43)
    צחי אתה אפס!!!! לא נשכח ולא נסלח לך על המכירות שלך! אם אתה גבר שים את המפתחות הבעיה שאתה לא ! יצאת על כולם בכתבה ואתה עשית הכי הרבה כסף! הפועל הרצליה שמה עליך אלף זין ומחכים לך שתבוא לשחק נגדנו ביום מן הימים
  7. אכסאל (אשרף 24-03-2018, 18:05)
    לכל אלה שמדברים על קניית ומכירת משחקים תתביישו יש לנו את הסגל הכי טוב בליגה
  8. לצחי יש כלבת (הפועל הרצליה 24-03-2018, 21:03)
    איזה ביס הכלב הביא לך צחייי יא ווארדי והכלב קיבל כלבת צריך לחסן את שחקני בקה שלא ידבקו ממך ימאמן שמוכר משחקים מכרת את הפועל הרצליה גם התנצלות לא תעזור לך יותר בחיים!! כבוד של סמרטוט רצפה
  9. א (אלי 25-03-2018, 03:24)
    כמה שילמתם?
  10. סיבוב בליגה הלאומית ניתראה (בית שאני 26-03-2018, 18:07)
    יורדים בחזרה לליגה א אחרי עונה חבל על הכסף