תיקו מאופס בין 'ירמיהו' חולון להכח ר"ג

'ירמיהו' חולון והכח ר"ג נפגשו למשחק בחום כבד בצהרי יום שישי. הרבה מצבים לא ראינו משני הצדדים, אך בתוך הדקה ה-90 רועי דיין צריך היה להעניק את הניצחון לחולון, אך הוא החמיץ מהנקודה הלבנה וקבע חלוקת נקודות צודקת בין השתיים

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 25-03-2018
  • 07:56

הרבה קהל לא הגיע למשחק בחולון (מני בן ארי)

 

עשר דקות מפתיחת המשחק, מגנה השמאלי של חולון, אלעד חלימי עם הגבהה ענקית לרחבה, רועי דיין עם קפיצה נהדרת בועט לשער, ולמזלה של הכח נעצר במשקוף. מזל גדול להכח שניצלת מספיגה. ארבע דקות עוברות והפעם הכח קרובה לכיבוש, הכנסת כדור נפלאה מוצאת את שלומי דיזאני לבד מול אברבאנל שיורד נפלא, מונע שער בטוח והודף לקרן.

 

אלדר פשכצקי עולה ובולם את התקפת חולון (מני בן ארי)

 

החל מהדקה ה-11, המשחק נרדם והחל להיות שבלוני ומשעמם, עד לדקה ה-35 בה ראול גרשומוב עם מבצע נהדר עובר 3 שחקנים, בועט לפינה הרחוקה ומפספס את המסגרת במעט ולא מצליח להכניע את אברבאנל.

 

מבצע נהדר של ראול גרשומוב (מני בן ארי)

 

שתי דקות לסיום המחצית, מאור אסור נשלח לבדו מול פשכצקי, אך אסור במקום להתקדם בועט חלש מקו ה-16 ומפספס הזדמנות גדולה להעלות את חולון ליתרון על סף השריקה לסיום המחצית שמסתיימת בתיקו מאופס.

 

מוסא בן חיים וחיים סירוטקין צריכים להעיר את השחקנים (מני בן ארי)

 

המחצית השנייה נפתחת כמו שהסתיימה הראשונה, אך לאחר כעשר דקות של כדורגל, הגבהה טובה של מוטי עלפי למרכז הרחבה, מוצאת לבד את רועי דיין לבד מול פשכצקי, אך החלוץ נוגח חלש ולא מצליח להכניע את פשכצקי.

 

רועי דיין מנסה הכניע את פשכצקי אך נוגח חלש... (מני בן ארי)

עוברות 14 דקות נוספות וקיבלנו העתק מדויק של המצב הקודם של חולון, עלפי עם הגבהה מדויקת לרועי דיין, שהפעם נוגח טוב יותר, פשכצקי הודף חזרה לחלוץ שמגלגל פנימה, אך הקוון פוסל את השער בטענה לנגיעת יד מוצדקת.

 

הפעם הוא כבר נגח טוב יותר (מני בן ארי)

 

3 דקות לסיום, הגבהה אדירה של פיני מתנה מוצאת את אסף מדר שלפחות היה חייב למצוא את המסגרת, אך מדר נוגח רע והחוצה. עם הכניסה לתוספת הזמן, מבצע נהדר של גמליאל פרץ שעובר בקלות שני שחקני הגנה של הכח ונופל על סף הרחבה, השופט לא משתהה ומסמן מיד על הנקודה הלבנה אך ספק אם העבירה אכן הייתה בתוך הרחבה. רועי דיין ניגש לכדור, בועט אך פשכצקי מזנק יפה ומשאיר את הנקודה אצל הכח. למרות האכזבה של חולון, המשחק מסתיים בחלוקת נקודות צודקת.

 

פשכצקי הודף את בעיטת הפמדל של רועי דיין לאכזבת הסוספל של חולון. שי סמורי לא מאמין. מוסא מתכונן לרוץ.. (מני בן ארי)

 

בשבוע הבא חולון תצא למשחק חוץ מול בקעת הירדן ותקווה לחזור עם 3 נקודות שיקרבו אותה להבטחת הפלייאוף. מנגד הכח תארח את כפר שלם כשרק 4 נקודות מפרידות בין השתיים. הכח יודעת שניצחון שלה, יכול בסיטואציה מסוימת להוביל אותה לפלייאוף בסיום העונה, למרות עונה חלשה.

 

רועי דיין יורד מאוכזב בסיום (מני בן ארי)

הכח חוגגים לאחר עצירת הפנדל של פשכצקי (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. הכל טוב קבוצה אמיצה וטובה (סבלנות הכל יתחבר ברגע הנכון 25-03-2018, 08:30)
    צוות הנהלה ושחקנים והכי חשוב שקט מופתי