חלוקת נקודות: כפר קאסם ומכבי יפו מסיימות בתיקו 1-1 .

כפר קאסם מהמקום התשיעי אירחה בוינטר את מכבי יפו מהמקום הרביעי למשחק שהתעלה לרמה גבוהה עם מצבים ליד שני השערים, מחצית ראשונה שקולה בסיומה כפר קאסם משיגה יתרון אבל מחצית שניה בשליטה של יפו שמשיגה את השיוויון ויכלה אף לנצח אבל בסופו של דבר הקבוצות מחלקות בנקודות.

  • על ידי: גיא צמח
  • 24-03-2018
  • 15:18

כפר קאסם הגיעה אחרי 4 נקודות משני המשחקים האחרונים ורצתה להשיג ניצחון על מנת לצמק את פער 4 הנקודות מהמקום החמישי המוליך לפלייאוף מנגד מכבי יפו הגיעה למשחק עם רצף של תשעה משחקים ללא הפסד, מכבי יפו פתחה טוב יותר את המשחק ותקפה בעיקר מהצד השמאלי שלה ובדקה ה-15 כמעט ועלתה ליתרון עוד התקפה מצד שמאל בסיומה סאן טוריאל מוריד לעומר כהן שמ-10 מטרים מפציץ למשקוף, כנראה שזה הספיק לאיסמעיל עאמר וכבר בדקה ה-22 ביצע חילוף כשהוציא את המגן הימני בן בוטבול ובמקומו נכנס אחמד עאמר המצוין שאיזן את משחק ההגנה של כפר קאסם ומאותה נקודה כפר קאסם התחילה להשתלט על המשחק.

 

איסמעיל עמאר מאמנה של כפר קאסם הגיב מהר וביצע חילוף כבר בדקה ה-22 (גיא צמח)

 

בדקה ה-41 אוהד אדלשטיין פותח מבערים ורץ כמעט חמישים מטרים על קו שמאל ומוציא רוחב חד , הגנת יפו מסתבכת בהרחקת הכדור והכדור מגיע לרגליו של סאמח מרעב שמחמישה מטרים מגלגל פנימה וקובע 1-0 מוצדק לכפר קאסם.

 

סאמח מרעאב כובש וחוגג עם החברים (גיא צמח)

 

כפר קאסם המשיכה ללחוץ על הדוושה ועד למחצית הגיעה לעוד הזדמנות אבל המחצית הראשונה מסתיימת ביתרון 1-0 לכפר קאסם.

 

אורי קרגולה מבצע שני שינויים במחצית שבאים מהר לידי ביטוי בכר הדשא (גיא צמח)

 

במחצית אורי קרגולה ביצע שני חילופים כשהוציא את איתמר אופמן ודור מושקוביץ והכניס את שקד בנישו ויוסי סולליך ובעקבות החילופים הללו, מכבי יפו שלטה לאורך כל המחצית השניה ללא עוררין במגרש בהנהגתו של המאסטרו שלה מתן בית יעקב שעשה כל העולה רוחו ומנגד כפר קאסם ניסתה לעקוץ על ידי התקפות מתפרצות קטלניות עם שחקני הכנף המהירים שלה.

 

גיא סלם עם משחק טוב מאד, עצר את התקפות יפו המסוכנות (גיא צמח)

 

6 דקות מפתיחת המחצית השניה סאן טוריאל במספרת מעשרה מטרים אבל לא מוצא את המסגרת. בדקה ה-55 מתן בית יעקב עובר 3 שחקנים ובועט חזק מה-16 אבל הכדור מורחק לקרן, כדור הקרן מוגבה ואולירי הבלם עולה גבוה אבל נוגח מחוץ למסגרת.

בדקה ה-62 נתי ארז'ואן דוהר 30 מטרים עם הכדור ובועט מחוץ למסגרת, מהנקודה הזו כפר קאסם מתחילים לבזבז זמן על מנת לצאת עם הנקודות היקרות.

5 דקות חולפות ושוב בית יעקב מהתל בשלושה שחקני כפר קאסם ומוכשל 20 מטרים מהשער, בית יעקב מסובב את הכדור באומנות מעל החומה אבל הכדור פוגע רק בקורה והחוצה.

 

בן וולובסקי עם משחק יציב לאורך המשחק למעט האירוע בדקה ה-75 (גיא צמח)

 

בדקה ה-75 רגע של מחלוקת , הכדור נשלח לסאמח מרעב יציאה לא טובה של בן וולובסקי שלא אומד את הכדור נכון והכדור קופץ מעליו ברחבת ה-16 וסאמח מרעב דוהר לעבר הכדור ומשיג את השוער על סף תיבת החמש ובועט אבל וולובסקי מכשיל אותו וגורם לו לאבד שיווי משקל ולבסוף להחמיץ ממצב קורץ, משום מה השופט העדיף להתעלם ולא הורה על כדור מהנקודה הלבנה.

בדקה ה-77 מתן לוטטי המחליף מהטל במגן שלו ומגיע למצב קורץ ומחמישה מטרים בועט החוצה.

בדקה ה-80 הגיע השיוויון התקפה מצויינת של יפו והכדור מוגבה לרחבה וסולליך מתרומם ונוגח משבעה מטרים נהדר אבל גיא סלם שוערה של כפר קאסם עם עצירה אדירה אבל הכדור החוזר מגיע למצטיין במגרש מתן בית יעקב שמשני מטרים לא מתבלבל ומגלגל את הכדור לרשת וקובע שיוויון 1-1 מוצדק.

 

מתן בית יעקב המצטיין במגרש משווה וחוגג עםמ החברים (גיא צמח)

 

עד לסיום שתי הקבוצות עוד ניסו להכריע את המשחק אבל לא הגיעו למצבים מיוחדים והמשחק מסתיים בתוצאה 1-1 ובחלוקת נקודות .

 

שחקני יפו מודים לקהל בסיום המשחק (גיא צמח)

משחק אגרסיבי ללא פשרות התפתח בוינטר (גיא צמח)

הוסף תגובה
תגובות
  1. קביליו יפו (יפואי 24-03-2018, 16:07)
    מתן בית יעקב מיספר 1 במיגרש עשה בית ספר לכפר קאסם
  2. גולר (כדורגלן 24-03-2018, 16:23)
    פרשנות מדוייקת
  3. קבוצות השקיעו הרבה ונראים כמו סמרטוטים (ליגה חלשה מאוד מ2 עד 5 פחי זבל 24-03-2018, 19:52)
    חולון יפו כס ויבנה איכסה יכולת עלובה רק תיקו
  4. לא הכול כסך (אוהד 25-03-2018, 18:01)
    היתי במשחק ראיתי קבוצה עם 3 מליון שקל זה כולל המאמנים והשחקנים שהלכו וקבוצה עם 400 אלף שקל שבנו ביפו בניגוד לשנים עברו שהשקיעו ים של כסף ונכשלו היני ראיתי קבוצה לוחמת משחקת כדורגל חומר למחשבה כפר קאסם אכי קל לשפוך כל שנה ים של כסף כחו שנה שנתיים של בנייה לא יקרה אסון גם כך כול שנה אנחנו משחקים בליגה א תודה אוהד שרוף יאללה מ ס בלב שלי
  5. לא הכול כסך (אוהד 25-03-2018, 18:01)
    היתי במשחק ראיתי קבוצה עם 3 מליון שקל זה כולל המאמנים והשחקנים שהלכו וקבוצה עם 400 אלף שקל שבנו ביפו בניגוד לשנים עברו שהשקיעו ים של כסף ונכשלו היני ראיתי קבוצה לוחמת משחקת כדורגל חומר למחשבה כפר קאסם אכי קל לשפוך כל שנה ים של כסף כחו שנה שנתיים של בנייה לא יקרה אסון גם כך כול שנה אנחנו משחקים בליגה א תודה אוהד שרוף יאללה מ ס בלב שלי