נבחרת המחזור ה-25 בליגה א' דרום: בחסות "RUN" - מותג הכדורגל של ישראל

המחזור ה-25 הסתיים בליגה א' דרום, מחזור בו נס ציונה מביסה את כפ"ס וכנראה סוגרת את סיפור האליפות, לאחר שיבנה מופתעת בבית ע"י דימונה. מחנה יהודה מפתיעה ומנצחת את שעריים. אבל מי היה מצטיין המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 26-03-2018
  • 15:20

מצטייני הדרום:

שוער: יונתן שאבי (כפר שלם)

שוערה הצעיר של כפר שלם, עצר את התקפת אזור מלכבוש. היו מספר פעמים שהציל בגופו ושמר על הניצחון הכל כך חשוב שקירב את הכפר לפלייאוף. יש לציין שגם פשכצקי מהכח היה מעולה, כשהציל פנדל ואוהד סיידוף מנורדיה ראויים לציון. ויש לציין את שוערה של דימונה אלדד אלמקייס שהציג יכולת מרשימה מול יבנה. 

 

שאבי הציל בגופו מספר שערים (גיא צמח)

 

הגנה:

פרדי ציון (נורדיה ירושלים)

בלמה המצויין של נורדיה, במשחק מול קרית גת פרדי היה במיטבו, עצר את התקפת קרית גת ומנע הרבה שערים. קרית גת הייתה עדיפה במשחק ולא כבשה הרבה בזכות משחק ההגנה המשובח של פרדי. 

 

דור אלברמן (מחנה יהודה)

בלמה המצוין של מחנה יהודה, דור אלברמן, במשחק ענק שלו שמר על קבוצתו חזק בהגנה, שיחק חזק היה פיזי וכל כדור לקח ראשון. התקפת שעריים הייתה חסרת אונים מול דור, שממש לא הצליחו לעבור אותו כשהוא משחק חכם. משחק מושלם לבלם שכבש שער מקרן עם הראש. 

 

אלברמן עם משחק הגנה נהדא וכבונוס כבש שער (איתן ידגר)

 

שקד יפרח (מחנה יהודה)

מגנה המצוין של מחנה יהודה, במשחק ענק שלו, חרש את הקו, עשה הגנה והתקפה בצד ימין, בישל שני שערים ויצר מצבים מסוכנים לחבריו. . 

 

קישור:

יוני רביבו (מ.ס. דימונה)

המאסטרו של דימונה! כל כדור וכל התקפה עוברת אצלו, שחקן מסוכן מאד, שמול יבנה הוכיח שהוא שייך לרמות הגבוהות לפחות בליגה א'. מסכן את השער מכל טווח, ובעיקר מנהל את משחק קבוצתו. יש לציין את שי בוזנח הקשר האחורי של דימונה שהיה בכל מקום על המגרש וחילץ כדורחים רבים. 

 

יוני רביבו שייך לרמות הגבוהות של ליגה א'... (רמי גרידיש)

 

ליאל זגורי (מ.ס. דימונה)

הקשרכנף של דימונה, היה מספר אחד על המגרש, כבש צמד שערים סופר חשובים לקבוצתו והטריד רבות את שערה של יבנה. ליאל נחשב לשחקן מהטובים בליגה, ואם הוא יתעורר יחד עם חבריו לקישור, עתיד וורוד צפוי לדימונה.

 

מתן בית יעקב (מכבי יפו)

קשרה של מכבי  יפו, עשה ככול העולה על רוחו בעיקר במחצית השנייה, שבה אף כבש את שער השוויון והביא נקודה יקרה לקבוצתו, במאבק על מקום בפלייאוף. 

 

שלומי לוי (מחנה יהודה)

קשרה המצוין של מחנה יהודה, עשה עבודה טובה בקישור של קבוצתו. שחקן שלראשונה פותח בהרכב, החזיק את כל הקישור הניע נכון, יצר מצבים וכבש שער מדהים עם העקב. 

 

ערן זגר, מוכיח שהוא כובש שערים גם בליגה א' (אורי גבאי)

 

ערן זגר (הוד השרון)

הקשרחלוץ של הוד השרון, כבש שער והיה פעיל מאוד במשחק מול הבקעה. הטריד רבות את הגנת הבקעה והיה קרוב לכבוש עוד מספר שערים. זגר מי שנחשב לסקורר גדול בליגה ב' מוכיח שגם בליגה א' הוא יכול להרשית. 

 

התקפה:

יוסי אסייג (סקציה נס ציונה) - שחקן המחזור!!!

חלוצה של נס ציונה ומלך שערי הליגה, כבש צמד והוכיח שהוא גדול על הליגה בכמה דרגות... חלוץ שהרבה שנים הוביל קבוצות ועלה הרבה ליגות, אבל העונה הוא ממש סוחב את נס ציונה על הגב בדרך ללאומית. שחקן העונה ללא ספק! 

 

יוסי אסייג, שבוע שני ברציפות הוא שחקן המחזור! (מני בן ארי)

 

דניאל בלומנפלד (סקציה נס ציונה)

חלוצה של נס ציונה, ללא ספק עשה קפיצת מדרגה העונה, ומול כפ"ס הוכיח את כישוריו, הטריד רבות את הגנת כפ"ס, כבש שער ובישל שער נוסף. 

 

דניאל בלומנפלד סיים את המשחק בכפ"ס עם שער ובישול (מני בן ארי)

 

מאמן המחזור: אבי בוחבוט (מ.ס. דימונה)

שרון ברנשטיין עושה עבודה נהדרת בכפר שלם בשבועיים האחורנים והשבוע ניצח את אזור, צורי עטר ממחנה יהודה הביא ניצחון גדול עם קבוצתו על שעריים חסרת האופי, אבל אבי בוחבוט מאמנה של דימונה עשה ביה"ס לכל מכבי יבנה, והביא נקודות ממשחק שכמעט והיה סגור בהפסד מראש. שאפו ענק!

הוסף תגובה
תגובות
  1. נס ציונה אלופה (כתום בנשמה 27-03-2018, 07:05)
    מעל הליגה