השמפניות בקירור!

נס ציונה יצאה אתמול למשחק חוץ בכפ"ס להתארח אצל בית"ר המקומית, כבשה לרשתה חמישייה וכעת הכל מוכן ל'משחק העונה' ביום רביעי מול מכבי יבנה. הסקציה יודעת שכל תוצאה מלבד הפסד, והיא תעלה כבר ביום רביעי הקרוב לליגה הלאומית בצורה רשמית, ארבעה מחזורים לסיום העונה! טסלפפה: "יש התרגשות, אבל אנחנו יודעים שצריכים להמשיך בדרך שלנו". יוסי אסייג: "רוצים לסגור את הסיפור ביום רביעי"

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 25-03-2018
  • 16:05

אמש יצאה סקציה נס ציונה למשחק שינעל את המחזור ה-25 מול בית"ר כפ"ס, כשלפניה משחק העונה ביום רביעי הקרוב. נס ציונה ידעה שלא משנה איזו תוצאה היא תשיג בכפ"ס, כבר ביום רביעי היא תוכל להבטיח את העלייה לליגה הלאומית אם תנצח את מכבי יבנה. החבורה של עופר טסלפפה הגיעה לכפ"ס, התפוצצה עם חמישייה לרשת של כפ"ס וכבר מחכה למשחק ביום רביעי, כמה שככל הנראה יהיה משחק ההכתרה של הסקציה!

 

הסקציה הגיעה למשחק מול כפ"ס שנדחה לשבת ללא הקפטן סהר לוי שכזכור הורחק במחזור הקודם מול דימונה, אך זה לא הפריע לה לטייל לקראת משחק העונה. כבר בסיום המחצית הראשונה ירדה הסקציה להפסקה עם יתרון של 3-0 משערים של גיא עובדיה ויוסי אסייג (צמד). במחצית השנייה הצליחה נס ציונה להגדיל את הפרש השערים עוד יותר וכבשה פעמיים נוספות משערים של דניאל בלומנפלד ואמנון טדלה שכבש את שערו הראשון בליגה.

 

"חזרנו לשחק כדורגל איכותי", עופר טסלפפה (מני בן ארי)

 

לאחר הניצחון שמענו את מאמנה של נס ציונה: "מאוד מרוצה מהניצחון! אני חושב שמעבר לתוצאה חזרנו לשחק כדורגל איכותי, והיינו מאוד מרוכזים ומחויבים".

לקראת המשחק הצפוי מול יבנה אמר עופר: "מצפה לנו משחק קשה נגד קבוצה שעושה גם עונה מדהימה, אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו בדרך שלנו. יש התרגשות לקראת המשחק, אבל כולם מבינים שאנחנו צריכים להמשיך לעשות את העבודה שלנו בדרך שלנו".

 

"אני תמיד רעב לשערים", יוסי אסייג מציב לעצמנו מטרות (מני בן ארי)

 

יוסי אסייג שכבש אתמול צמד מוסף במשחק מול כפר סבא אמר לאחר המשחק: "באנו למשחק הזה בידיעה שיבנה הפסידו, וידענו שאנחנו יכולים להגדיל את הפער. אני שמח על כך שבאנו נחושים וראו את זה מהדקה הראשונה, אנחנו לא מורידים רגל מהגז עד הסוף ומגיע שאפו ענק לכולם".

על הצמד הנוסף שכבש אתמול אמר יוסי: "אני שמח שכבשתי, אני אמרתי כמה וכמה פעמים יש לי עם עצמי יעדים אישיים שהם המטרות שלי שנותנות לי את הדרייב להיות תמיד רעב לשערים. ואני שמח על כך שהגולים שלי עוזרים לקבוצה, אני שמח מאוד ומודה לקדוש ברוך הוא תמיד".
לקראת משחק העונה ביום רביעי מול יבנה: "משחק עונה?האמת שזה משחק רגיל מבחינתי,  זאת קבוצה שהתחרתה בנו מהתחלה לעלייה ולכן אתם קוראים לזה משחק עונה. אני וחבריי לקבוצה רואים את זה כמשחק רגיל שצריכים לבוא ולעשות את העבודה כמו תמיד ואם ננצח נסגור את הסיפור בע"ה".

 

שחקני נס ציונה בדרך לעלות ליגה בצורה רשמית! (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. נס ציונה אלופה (כתום בנשמה 25-03-2018, 17:12)
    הלאה כולם לבוא בכתום
  2. מזל טוב לנס ציונה (שי 25-03-2018, 17:13)
    מועדון שראוי להיות בליגה השנייה ללא ספק רק חבל שאין קהל אבל גם לרעננה אין קהל והם בליגת העל כבר שנים. לדעתי נס ציונה לא צריכים להשתגע ברכש לעונה הבאה, קשר אחורי טוב חובה ובלמים ( בלם טוב לליגה א לא יתאים לליגה לאומית) בכל מקרה שיהיה בהצלחה!
  3. ישששששש עלינו תודה רבה לכם אהבת חייי (סקציה לעד 25-03-2018, 17:20)
    תנו את הדם על המגרש נחזיר לכם ביציע
  4. שחקני רכש (הבורר 25-03-2018, 18:19)
    לקברניטי הקבוצה! ראשית מזל טוב והחשוב מכל תתחילו להחתים את כל שחקני הקבוצה הקיימים וחיזוק קטן וזהו
  5. מכבי שעריים (אבי 25-03-2018, 19:03)
    יאללה נס ציונה בהצלחה יום רביע במשחק רק לא לשכוח להזמין למשחק את ראש העיר הגבר שבגברים יוסי שבו
  6. צריך גם שוער (אלי 25-03-2018, 20:17)
    וחלוץ טוב כמו יוסי אסייג
  7. לא לטעות (הוגה דעות 25-03-2018, 22:29)
    לשמור על הסגל הקיים רצוי מאוד לצרף 3 זרים טובים ואפשר להתמודד על עליה לליגת העל.
  8. העוקץ (עופר 25-03-2018, 22:42)
    רונן
  9. אימפריה בכתום (אבי 25-03-2018, 23:41)
    לא לדאוג יותר מידי יש אנשים טובים מאוד שמנהלים את הקבוצה סומכים אליהם שיעשו את הטוב ביותר לקבוצה