אוהד רון מארח את אלירן מגול: תחזית ליגה א' דרום מחזור 26

לקראת מחזור אמצע השבוע, החלטתי לארח את אלירן מגול. מגול הוא חלוץ בכיר בליגות הנמוכות, ומי שבילה המון שנים בליגה א' ואף מספר עליות מליגה ב׳ ל-א׳. מגול חושב שנס ציונה קבוצה מגובשת ושמחה ומגיע לה לעלות לליגה א', בקשר לעולות לפלייאוף הוא נותן את כל הקרדיט לחולון, אך גם בטוח שכפר שלם תגיע לשם בזכות המסורת... שווה לקרוא!

  • על ידי: אוהד רון
  • 27-03-2018
  • 11:12

אלירן מה אתה חושב על ליגה א' של העונה?

"העונה זו עונה של קבוצה אחת - נס ציונה! קבוצה מאומנת, טקטית, מגובשת ובעיקר שמחה. ליגה א' תמיד מספקת עניין, והשנה המלחמה על הפלייאוף מטורפת שיש 4-5 קבוצות שנלחמות על המקום החמישי".

על העולות לפלייאוף אומר מגול: "לדעתי השנה תגענה לפלייאוף חולון, שעשתה עונה מטורפת לקבוצה שעלתה ליגה רק בעונה האחרונה, יבנה שעכשיו קצת מדשדשת אבל היא קבוצה טובה שנחלשה קצת לאחרונה, יפו שאחרי שנים של דשדוש באמצע הטבלה, עשתה קפיצת מדרגה יחד עם המאמן קרגולה ועוזרו יניב אמזל, וכפר שלם שלהם אני נותן את הקרדיט כי אני יודע ומכיר את המועדון הזה מספיק שנים. מועדון עם מסורת ששנה שעברה עשה דרך קסומה בפלייאוף והשנה הם יתפסו את המקום האחרון בפלייאוף".

 

ונעבור למשחקים:

מ.ס. דימונה – מ.ס. כפר קאסם, דימונה, שלישי 16:30

אוהד: דימונה עשו ניצחון גדול ובלתי הגיוני על מכבי יבנה ומגיע להם כל הכבוד. מצד שני כפר קאסם נראים מעולה לאחרונה ועושים תוצאות טובות. חבל שלא החליפו מאמן לפני כמה מחזורים, אבל גם עכשיו הכל עדיין פתוח. הימור שלי: כפר קאסם עדיפים וינצחו את דימונה.

אלירן: שתי קבוצות שעברו טלטלות לא קטנות עם החלפת מאמנים לא פעם אחת ולא פעמיים. כפר קאסם התייצבה מהגעתו של איסמעיל עאמר, לעומת זאת דימונה עם ניצחון ענק מול מכבי יבנה. שתי הקבוצות לא רוצות להפסיד. הימור שלי: תיקו.

 

כפר קאסם נראים טוב מאז הגעתו של עאמר (צילום באדיבות אתר קאסמוואי: לוטפי עיסא)

 

מכבי יפו – עירוני קרית גת, שכונת התקווה, שלישי 16:30

אוהד: משחק אש! אולי המשחק הכי מעניין של המחזור. מצד אחד יפו עם הקבוצה הצעירה רוצים מקום שלישי, ומצד שני שלומי משה וקרית גת רוצים לברוח מהתחתית הבוערת. יפו בבית עדיפים, אבל החלק ההתקפי המהיר של קרית גת יכול להפתיע כל קבוצה. הימור שלי: יפו בבית עדיפה ותנצח.

אלירן: דו קרב מעניין על הקווים לא פחות משעל הדשא. קרגולה בעונת שיא מוביל חבורה שבצלמו ובדמותו עושים את הדרך לפלייאוף, ממול תתייצב קרית גת עם שלומי משה שמהרגע שלקח את הקבוצה, בנה קבוצה לוחמת שרוצה להישאר בליגה. לדעתי המומנטום של קרית גת ייעצר בשכונת התקווה. הימור שלי: ניצחון ליפו.

 

קרגולה רוצה מקום שלישי! (ארז נעמן)

 

בית"ר נורדיה י-ם – מכבי שעריים, י-ם – הר חומה, שלישי 19:00

אוהד: שעריים עשו בושות שבוע שעבר וחטפו רביעייה בבית ממחנה. לא ברור מה היה ואיך זה קרה, אבל עוד הפסד או שניים והם חוזרים למאבקי התחתית. נורדיה בעונה טובה רוצה פלייאוף ושווה מקום בפלייאוף ולכן ינצחו את שעריים. הימור שלי: ניצחון לנורדיה.

אלירן: משחק מעניין מאוד שמצד אחד נורדיה שהייתה במומנטום מצוין קצת נעצרה, תרצה להבטיח מקום בפלייאוף. מולה תגיע שעריים הצעירה והמאומנת עם מאמן שרואים את תביעת היד שלו בקבוצה, קבוצה שעושה חיים קשים לכל קבוצה ואני מאמין שהמשחק יסתיים ללא הכרעה. הימור שלי: תיקו.

 

הפועל מחנה יהודה – הפועל הוד השרון, מושבה סינטטי, שלישי 16:00

אוהד: סוף סוף הוד השרון צברו נקודה. זה קרה לאחר 25 משחקים, אבל שאפו לראשי הקבוצה על ההישג....במילה אחת בושה! מחנה יהודה בכושר מצוין, וכדורגל זה מומנטום. הימור שלי: מחנה עדיפים וינצחו ללא בעיה את הוד השרון.

אלירן: על הנייר משחק קל לניחוש אבל העונה שעוברת על מחנה יהודה עם כל רכבת ההרים שמאמנים באים, הולכים ומפוטרים אחרי משחק אחד, ואז עושים ניצחון ענק ומנסים לצאת מהמקום של המבחנים. מולה תגיע הקבוצה החלשה בהיסטוריה של ליגה א', שרק השבוע עשתה נקודה ראשונה אחרי 25 משחקים. מחנה חייבת ניצחון והיא תביא אותו. הימור שלי: ניצחון למחנה יהודה.

 

הפועל בקעת הירדן – 'ירמיהו' חולון, מושב תומר, שלישי 16:00

אוהד: חולון יצאו לבית מלון לפני המשחק, וכל הכבוד על הרצינות של הקבוצה. הם מבינים שזה משחק מאד קשה ולכן מתכוננים אליו בהתאם. בקעת הירדן עשו טובה לליגה ונתנו להוד השרון תיקו. אני חושב שחולון עם הרצינות מגיע להם ניצחון בבקעה. הימור שלי: ניצחון לחולון.

אלירן: חולון תגיע למגרש הכי קשה בליגה, מגרש ביתי שקבוצות הפלייאוף העליון השאירו שם נקודות כמעט כולן. חולון קבוצה מצוינת ומאומנת ע״י מוסא ועוזרו שי סמורי, עם שחקנים מצוינים, אך היא תתקשה מול הבקעה. הימור שלי: תיקו.

 

כל הכבוד לחולון על הרצינות, מוסא בן חיים (מני בן ארי)

 

הכח ר"ג – הפועל כפר שלם, וינטר, שלישי 16:00

אוהד: שאפו לשרון ברנשטיין על שני ניצחונות שהביאו את קבוצתו מכפר שלם למצב של כמעט פלייאוף. הכח כבר היו שמחים לסיים את העונה, אבל סירוטקין כמו שמכירים, אותו עדיין חולם על ניצחונות ורוצה לסיים כמה שיותר גבוה. הימור שלי: הכח ינצחו בבית.

אלירן: משחק מעניין מאוד עם קבוצה שרוצה להגיע לפלייאוף, מול קבוצה שעד לא מזמן ברחה מהתחתית. הכח של סירוטקין לא הצליחה להתחבר מספיק ולשחק בשיטה והדרך שאפיינה את חיים בשנים האחרונות. מולה תגיע כפר שלם ששם פתחתי את העונה. קבוצה מאומנת של שחקנים מלוכדים עם הנהלה מהטובות בליגה, והם ירצו להבטיח את הפלייאוף. הימור שלי: ניצחון חוץ לכפר שלם.

 

סירוטקין רוצה לסיים כמה שיותר גבוה (מני בן ארי)

 

הפועל אזור – בית"ר כפ״ס, אזור, רביעי 16:30

אוהד: כפ"ס לא מתפקדת לאחרונה. אומנם שחקנים רבים עזבו וחלק פצוע, אבל עדיין קבוצה שהייתה מהטובות בליגה, חייבת לסיים עם מקום בפלייאוף, ואם הם לא ינצחו את אזור אז את מי כן? מנגד אזור משחקת מצוין. ראיתי את המשחק האחרון שלהם, חבל שאין להם חלוץ וההחמצות של רפי עמוס זה כבר לא הגיוני. אזור בבית ינצחו את כפ"ס. השאלה מי יבקיע את הגול? מקווה שימצאו מישהו שמסוגל לכבוש...אחרת גם פה יסתיים תיקו. הימור שלי: מקווה ומאמין שאזור ינצחו.

אלירן: משחק לא קל לניחוש. אזור שרוצה לברוח מהאזור המסוכן תארח את כפר סבא עם שוקי סדיס שתרצה להתגנב לפלייאוף העליון. הימור שלי: תיקו.

 

עופר טסלפפה, בהחלט מגיע לו לחייך אחרי עונה גדולה! (מני בן ארי)

 

סקציה נס ציונה – מכבי יבנה, נס ציונה, רביעי 19:00

אוהד: שמח ביבנה! קבוצה שמושקעת בכל כך הרבה כסף ופשוט מאכזבת. אלי כהן מאמן צעיר שהצליח בתחילת העונה וגם בעונה שעברה, אבל כנראה שההצלחה עלתה לו לראש והחליט להראות שהוא הכוכב. אז יכול להיות שהוא הכוכב, אבל שיחפש קבוצה אחרת כי ביבנה הוא לא יחזיק עוד הרבה זמן. לא ברור איך קבוצה חוטפת שלישייה מקבוצה במקום לפני אחרון, ולא עושה שינוי על הקווים. נס ציונה האלופה, שהרשימה לאורך כל העונה, עשתה עונה גדולה ומגיע לה גם לנצח את יבנה ולשלוח אותם לבדק בית רציני. הימור שלי: נס ציונה תנצח ותחגוג אליפות באופן רשמי. שאפו!!

אלירן: משחק שעד לפני כמה מחזורים היה צריך להיות משחק העונה, אבל יקבל את תואר משחק העלייה של נס ציונה שעשתה עונה מוצלחת מאוד, מול יבנה שעשתה עונה טובה אבל קרסה ברגע האמת. הימור שלי: ניצחון וחגיגות לנס ציונה שלא תתאכזב גם בתוצאת תיקו.

 

 

בהצלחה לכולם!

אוהד רון מארח את אלירן מגול: תחזית ליגה א' דרום מחזור 26

הוסף תגובה
תגובות
  1. אלירן אוהבים אותך במחנה (מחנה אימפריה 27-03-2018, 14:29)
    ולא נשכח את הגול!!!
  2. אדום אוהד רון (יבנה 27-03-2018, 15:36)
    למה אתה מבקר את המאמן בזמן שאתה יודע ומוזן היטב משחקנים בקבוצה, אתה יודע את האמת אבל קל לך להפיל הכל על המאמן . אולי תגלה מקצועיות ותתקוף את השחקנים הבעייתיים שחלקם מהווים מקורות מידע עבורך
  3. צהוב עולה (אלי כהן אוהבים אותך 27-03-2018, 16:39)
  4. אזולאי (יבנה 27-03-2018, 17:25)
    הפכתם את יבנה לבדיחה
  5. מיקו (אוהד רון 27-03-2018, 17:40)
    כתבה מעניינת ונכונה
  6. רק יבנה לליגה לאומית (מנשה 27-03-2018, 18:26)
  7. תמשיך ככה (אבי ש 27-03-2018, 19:25)
    אוהד רון כל שבוע תתן תחזית שכפר שלם מפסידים וקורה ההפך מקצוען אמיתי
  8. תמשיך ככה (אבי ש 27-03-2018, 19:27)
    אוהד רון אוהבים בכפר שלם שאתה נותן את התחזית תמשיך זה מביא לנו מזל
  9. תמשיך ככה (אבי ש 27-03-2018, 19:29)
    אוהד רון אנחנו משחקים נגד בקעת הירדן בבקשה תמשיך לתת את אותו התחזית זה עוזר אוהד כפר שלם
  10. לכבוד אוהד רון (יבנה שלי 28-03-2018, 00:08)
    תמשיך לעשות כתבות שקריות שאתה ניזון משחקנים שאתה מקורב אליהם אתה והשחקנים האלה תאכלו את הכובע בסוף כי אתה עושה לחברים השחקנים שלך האלה נזק !!!!!
  11. התמונה של אלירן במדי אזור (חתול שחור 29-03-2018, 01:42)
    התקופה הכי טובה ויפה שלך רזה וחטוב