״עשינו צעד חשוב לעבר הפלייאוף״

כך אמר כפיר בן דוד, שחקנה של עירוני טבריה שעשתה צעד משמעותי לעבר השגת הכרטיס לפלייאוף העליון, כאשר ניצחה את הפועל בית שאן 2-0 משערים של אושרי טוויל ולירון אלימלך. למרות שהשביתו את האימון המסכם השבוע, הציגו שחקניו של אילן סוויסה כדורגל משובח

  • על ידי: רועי סימוני
  • 28-03-2018
  • 17:32

עירוני טבריה עשתה צעד משמעותי לעבר השגת הכרטיס לפלייאוף העליון, כאשר ניצחה את הפועל בית שאן 2-0 משערים של אושרי טוויל ולירון אלימלך, למרות שהשביתו את האימון המסכם השבוע הציגו שחקניו של אילן סוויסה כדורגל משובח.

 

עידן ויצמן ומאיר כהן לפני שריקת הפתיחה (חגאג רחאל)


המשחק נפתח בלחץ של האורחים מעיר הכנרת וכבר מהדקה הראשונה ראינו מספר החמצות של לירון אלימלך ואושרי טוויל, שמנעו מטבריה לעלות ליתרון מוקדם. בדקה ה-19 אושרי טוויל השתלט על כדור בתוך הרחבה, ושחרר פצצה לבין חיבורי הקורות של השוער גבריאל כהן שלא יכל להושיע, 1-0 לטבריה! הלחץ של טבריה נמשך ובדקה ה-26 כדור רוחב נהדר של אושרי טוויל מצא את לירון אלימלך חופשי שקבע 2-0!

 

אבו ריא וטבריה עם ניצחון חשוב (חגאג רחאל)

 

במשך כל המשחק רק קבוצה אחת הייתה על המגרש וזאת האורחת מטבריה, שאילולא החמצות של לירון אלימלך יכולה הייתה להבקיע עוד 3-4 שערים. טבריה משיגה ניצחון חשוב שמעלה אותם זמנית עד למקום הרביעי בטבלה והם במרחק נגיעה מהפלייאוף העליון.

 

מאיר כהן לא מצליח להושיע את בית שאן (חגאג רחאל)

 

כפיר בן דוד אמר בסיום המשחק: ״השגנו היום ניצחון חשוב מאוד שמקרב אותנו לעבר הפלייאוף העליון. נותרו עוד ארבעה משחקים ונעשה הכל כדי לנצח אותם כדי להגיע מוכנים״.

לירון אלימלך הוסיף: ״הניצחון הזה ייתן לנו הרבה ביטחון להמשך. אנחנו רוצים להגיע לפלייאוף העליון והמשחק הזה קירב אותנו מאוד ואנחנו שמחים על כך״.

 

שחקני שתי הקבוצות על כר הדשא כמחאה על בעיות השכר בשתי הקבוצות (חגאג רחאל)

עירוני טבריה מנצחת את בית שרן ועושה צעד חשוב לעבר הפלייאוף (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. עונה שהיא פיספוסים גדול (טברייני 29-03-2018, 08:25)
    יש כוכבים אין שיטה
  2. אושרי טויל (ערן 29-03-2018, 13:34)
    רואים איך שחקן שמקבל דקות משחק צובר ביטחון והתוצאות בשטח ...אושרי שחקן עם הרבה כישרון ומעבר לכל "ילד" מדהים ....יכל לכבוש גול שני אבל בחר לפרגן ללירון אלימלך מראה על אישיות של בן אדם
  3. תגובה ל-1 (מוטי - טברייני לשעבר 29-03-2018, 21:08)
  4. תגובה ל-1 (מוטי - טברייני לשעבר 29-03-2018, 21:16)
    אין ספק שטבריה העונה פיספסה בגדול. לולי רצף ההפסדים הלא מובן יכלה להתברג בביטחה בפלייאוף בלי לחץ. ישנו סיכוי ריאלי שתגיע למשחקי המבחן אבל לא יותר מזה. נקווה שהעונה הבאה בעזרת ספונסר(כפי שציינתי הרבה פעמים) תהיה יותר מוצלחת!