איכסל עם עשירייה בדרך ללאומית, דימונה הובסה והיא בדרך לליגה ב'

מחזור אמצע השבוע של ליגה א' יצא לדרך... בליגה א' צפון העולה ככל הנראה כבר ידועה, כמו גם שתי היורדות, למבחנים ככל הנראה תלך מגדל העמק וכעת כל מה שנותר עד לסיום העונה... בדרום המצב דומה כשנס ציונה תרצה להבטיח מחר עלייה, הוד השרון כבר ירדה ודימונה ככל הנראה תצטרף אליה, המאבק על משחקי המבחן נפתח כשגם המאבק על הפלייאוף פתוח לגמרי

  • על ידי: מערכת גולר
  • 27-03-2018
  • 20:51

משחקי הדרום:

הפועל בקעת הירדן – 'ירמיהו' חולון  1-1

קבוצתו של מוסא בן חיים יצא למשחק חוץ קשה במושב תומר, בדקה ה-25 בקעת הירדן קיבלה זריקת עידוד ענקית, כשאיציק בן סלומון הורחק בשורות חולון, ושחר בלילטי העלה את הבקעה ליתרון, אך חולון לא ויתרה והצליחה לכבוש שער שוויון של שחף הלמן שחילק את הנקודות.

 

איצק בן סלומון הורחק, אך חולון הצליחה לקבוע שוויון מול הבקעה (מני בן ארי)

 

מכבי יפו – עירוני קריית גת  2-2

מכבי יפו שעושה עונה אדירה עד כה אירחה את עירוני קריית גת שרוצה להבטיח את ההישארות שלה. זה היה נראה מבטיח עבור קריית גת שעלתה ליתרון כפול משערים של שי מושל ומאי מזל, וכבר נראה היה שהם יחזור הביתה עם שלוש הנקודות, אך ברבע השעה האחרונה יפו כבשה פעמיים משערים של נתי ארז'ואן ועומר כהן שכפו שוויון. מתן בן יעקב הורחק ביפו. בעקבות התיקו קריית גת מסתבכת כשהיא כעת רחוקה 3 נקודות בלבד ממחנה יהודה שנמצאת במקום המוביל למבחנים.

 

הכח ר"ג – הפועל כפר שלם  3-1

שרון ברנשטיין וכפר שלם ממשיכים במסע לעבר הפלייאוף. היום יצאה הכפר למשחק מול הכח שמחפשת להבטיח הישארות. דווקא הכח עלתה ליתרון מוקדם משער של מוטי אוחיון, אך אדיר רחמים וסתיו זלאייט ביצעו מהפך עבור כפר שלם שתפסה את המקום החמישי. הכח עדיין נמצאת בסכנה כשהיא רחוקה 4 נקודות ממחנה יהודה.

 

שרון ברנשטיין יוביל את כפר שלם לפלייאוף? (איתן ידגר)

 

מ.ס. דימונה – מ.ס. כפר קאסם  4-1

לאחר הניצחון הגדול מול יבנה בשבוע שעבר, דימונה אירחה את כפר קאסם אולי להזדמנות האחרונה להשאיר לעצמה סיכוי להישאר בליגה, אך לכפר קאסם של איסמעיל עאמר היו תוכניות אחרות. שער עצמי של יוני נחום, אוהד אדלשטיין, אלון סולטן ופאדי זיאדה כבשו עבור כפר קאסם, עאטף אבובילאל כבש עבור דימונה שככל הנראה תרד לליגה ב'.

 

הפועל מחנה יהודה – הפועל הוד השרון  0-3

הפועל מחנה יהודה שרוצה לברוח מהמקום המוביל למשחקי המבחן בסיום העונה, אירחה את הפועל הוד השרון. אורן שלום ושרון לוי (צמד) כבשו עבור מחנה יהודה שתנסה לסגור פער של 3 נקודות בארבעת המחזורים שנותרו

 

בית"ר נורדיה ירושלים – מכבי שעריים  1-1 (תוצאות ביניים)

 

מחר נס ציונה תפגוש את מכבי יבנה, כשכל תוצאה מלבד ניצחון של יבנה, יבטיח עלייה לנס ציונה. הפועל אזור תארח את בית"ר כפ"ס שאולי עדיין חולמת להגיע לפלייאוף...

 

משחקי הצפון: 

מכבי דליית אל כרמל - הפועל איכסל  10-0

שחקניו של מוריס אוזן הביסו את דליה ונתנו לה 10 מכות! מועמר קראקה וניר אברג'ל כובשים צמדים והליגה הלאומית קרובה מתמיד.

 

צמד נוסף של מועמר קראקה (חגאג רחאל)

 

הפועל בית שאן - עירוני טבריה  2-0

עוד משחק לפרוטוקול עבור בית שאן שמתחילה לאבד אפילו את הסיכוי התיאורטי להישאר... בטבריה אין משכורות אבל ניצחונות יש והם מטפסים למקום הרביעי שמוביל לפלייאוף. אושרי טוויל שממשיך בכושר הנהדר ולירון אלימלך כבשו לטבריה.

 

אושרי טוויל בכושר נהדר

 

הפועל כפר כנא - הפועל ירושלים  0-0

קבוצתו של אופיר עזו פספסה הזדמנות לטפס למקום הרביעי, ובמקום זאת ירדה עד למקום השישי, בכפר כנא מחכים לסיום העונה.

 

מ.ס טירה - עירוני קרית אתא  5-2

הקבוצה הלוהטת של חיים לוי, בניצוחו של יוחאי כהן, ממשיכה במסע הקסום שלה. היום קרית אתא הביסה את טירה בביתה והיא ממשיכה להציג סיבוב שני נהדר. נור ביסאן, דן בן נעים, מתן נחמני, יוחאי כהן ואוסאמה שעבאן כבשו עברו קרית אתא. עאמר מנסור איזן זמנית ומחאנג'ה כבשו עבור טירה. עיסאם מרעי הורחק בטירה.

 

יוחאי כהן מוביל את קריית אתא לניצחון יקר (מאור אלקסלסי)

 

הפועל עירוני באקה אל גרבייה – מכבי צור שלום  0-2

צחי טיאר ביצעה מהפכה בהרכב, וגם השכיל לנצח, אומנם לפלייאוף הוא כבר לא יגיע אבל יכול להתכונן לשנה הבאה. איסלם מואסי וטרס שלקובסקי כבשו לבאקה.

 

הפועל אסי גלבוע - הפועל שפרעם  0-3

רז משולם עושה פלאים בקבוצה מהגלבוע שהייתה אחת המועמדות לירידה, והגיעה לחוף מבטחים. בשפרעם שומרים על חוסר היציבות. פאיק מחאמיד מוחמד פודי ודן כהן כבשו עבור אסי.

 

מחר אום אל פאחם תפגוש את הפועל הרצליה למפגש בין שתיים שטרם ויתרו על חלום העלייה, ורובי תארח את מגדל העמק כשהיא חייבת ניצחון אחרת גם הפלייאוף יילך לה לאיבוד...

איכסל בדרך הבטוחה לליגה הלאומית (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מגיע לכם דימונה (כתום ניצחי 28-03-2018, 07:26)
    מכרתם שנה שעברה למרמורק תרדו מגיע לכם
  2. בושה וחרפה סגל כזה יורד ליגה ...... (מגדל העמק מבחנים ?????? 28-03-2018, 15:11)
    ראש העיר זה היה צפויי!!!!!!!!!!