נבחרת המחזור ה-26 בליגה א דרום: בחסות "RUN" - מותג הכדורגל של ישראל

המחזור ה-26 הסתיים בליגה א', מחזור בו נס ציונה שהוכיחה עליונות לאורך כל העונה הוכיחה במשחק מול יבנה שהיא טובה ממנה כשגברה עליה. כפר קאסם מביסה את דימונה וכנראה מורידה אותה לליגה ב' חזרה, יפו, חולון, בקעת הירדן וכפ"ס מסיימות בתיקו ומשאירות מאבק פתוח על מקום בפלייאוף. אבל מי היה מצטיין המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 31-03-2018
  • 17:03

מצטייני הדרום:

שוער:

רז רחמים (מכבי שעריים)

שוערה הצעיר והמצוין של מכבי שעריים, הביא נקודה סופר חשובה לקבוצתו מול נורדיה החזקה. רז במספר הצלות יפות השאיר את קבוצתו במשחק ואפשר לקבוצתו לחזור עם נקודה מירושלים. 

 

רז רחמים הבטיח לקבוצתו נקודה יקרה מול נורדיה

 

הגנה:

איתן אהרון (הפועל כפר שלם)

בלמה הוותיק של כפר שלם, היה מצוין מול הכח ר"ג. שחקן וותיק עם נסיון רב, מנהל את המשחק ההגנה בצורה יוצאת מהכלל, ולמעשה מתפקד כמו מאמן על המגרש. מול הכח הוא היה הכי טוב על המגרש והוא הגורם לניצחון הגדול של קבוצתו בוינטר על הכו ר"ג.

 

תומר אלבז (מ.ס. כפר קאסם)

כבר מספר משחקים שתומר מרשים במשחקים שלו, כל כדור ראשון, לוקח את החלוץ של היריבה קרוב וחזק, משחק עם הרבה לב ונשמה. ומצדיק את האמון שהמאמן איסמעיל עאמר נותן לו.

 

שחף הלמן ('ירמיהו' חולון)

בלמה של חולון, היה מצוין בהגנה ולמרות שקבוצתו שיחקה ב-10 שחקנים כבר מהמחצית הראשונה, הוא עשה עבודת הגנה ועזר לקבוצתו בהתקפה וכבונוס כבש שער חשוב לקבוצתו במאבק על המקום השלישי.

 

משחק הגנה מצוין לשחף הלמן שאף קינח בשער (איתן ידגר)

 

אבי מסיקה (בית"ר כפ"ס)

מגנה השמאלי הצעיר של כפ"ס עשה עבודת הגנה נפלאה מול אזור וכבש שער ענק לטובת קבוצתו, לאחר שעבר שני שחקני אזור ועם הפאלש בעט לחיבור. שער גדול למגן עם עתיד וורוד.

 

קישור:

שי מושל (עירוני קרית גת)

קשרה המצוין של קרית גת, חטף כדורים במרכז המגרש, והוציא את חבריו להתקפות מסוכנות ביותר. יש לציין את חברו לקבוצה שי ביטון שיחד הביאו נקודה מכובדת לקרית גת. שי מושל כבש שער אדיר ונדיר ביופיו ממרכז המגרש!!

 

סהר לוי (סקציה נס ציונה)- כוכב המחזור!!

הקפטן המצוין של הסקציה, הגיע למשחק ההכתרה של קבוצתו וכמו שחקן גדול סיים את המשחק עם צמד נהדר והוביל את קבוצתו לניצחון ששווה עלייה לליגה הלאומית!!! כמה כיף לראות את המנהיגות של סהר לוי!

 

הקפטן של נס ציונה הוביל את קבוצתו לניצחון במשחק ההכתרה... סהר לוי - כוכב המחזור (אלעד ירקון)

 

מישל רוס (בית"ר נורדיה)

קשרה המצוין של נורדיה, השחקן אולי הכי מוכשר בנורדיה עם שליטה בכדור, ומי שהיה מאוד פעיל מול שעריים והכין לחבריו מספר מצבי כיבוש. מישל שחקן מהמובילים בנורדיה והרבה מההצלחה של קבוצתו זה בזכותו.

 

השחקן הכי מוכשר בנורדיה! מישל רוס (איתן ידגר)

 

שרון לוי (מחנה יהודה)

קשרה של מחנה יהודה, כבש צמד מול הוד השרון תוך כדי שהוא מנהל את האמצע של קבוצתו, פעיל מאד גם בהגנה וגם בהתקפה והוא הגורם להצלחה הגדולה הגדולה שנקראת מחנה יהודה בשבועיים האחרונים.

 

אוהד אדלשטיין (מ.ס. כפר קאסם)

היה פעיל מאד במשחק גם הגנתית וגם התקפית, היה מעורב בכל השערים של קבוצתו וכבש שער אחד. אדלשטיין מוכיח במשחקים האחרונים את כישוריו ויכולתו הגבוהה. שחקן מוכשר מאד שיכול להביא את כפר קאסם לפלייאוף.

 

התקפה:

יוסי אסייג (סקציה נס ציונה)

מה עוד אפשר לומר על יוסי אסייג שלא נאמר?! מלך שערי הליגה כבש שער נוסף במשחק ההכתרה של קבוצתו והעלה את מאזנו ל-25 שערים ליגה ב-26 משחקים בעצם היה השחקן שהוביל את נס ציונה לליגה הלאומית, נתון מדהים!!! יוסי כבש את שערה השני של נס ציונה וניתן היה לראות את השקט אליו הוא ניגש לכדור.

 

יוסי אסייג מלך שערי הליגה!!! (אלעד ירקון)

 

מאמן המחזור: עופר טסלפפה (סקציה נס ציונה)

איסמעיל עאמר מאמנה של כפר קאסם, הביא ניצחון ענק לקבוצתו ולמעשה מוכיח שהוא מאמן מצוין ומוביל את כפר קאסם לפלייאוף העליון, אך עופר טסלפפה הוכיח מול מכבי יבנה איזה מאמן ענק הוא, במשחק העונה הביא את קבוצתו לרמת מוכנות אדירה וקבוצתו הוכיחה זאת לאורך כל העונה. ברכות!

 

תמונה שאומרת כל כך הרבה על נס ציונה, עופר טסלפפה מונף על כתפיו של יוסי אסייג (אלעד ירקון)

 

נבחרת המחזור ה-26 בליגה א דרום: בחסות "RUN" - מותג הכדורגל של ישראל

הוסף תגובה
תגובות
  1. לינה לאומית (י ה 31-03-2018, 18:13)
    להשאיר את כל הקבוצה לשנה הבאה גם שם נהיה בצמרת הגבוהה נס ציונה
  2. רחמים (רז 31-03-2018, 19:29)
    מה עם החצי השני ?
  3. נס ציונה אלופה (כתום עולה 01-04-2018, 09:55)
    הלאה כולם להגיע לאזור
  4. הלאה סקציה (כתום בדם 01-04-2018, 10:04)
    אויייי ליגה לאומית אויייי ליגה לאומית אויייי ליגה לאומית
  5. ליגה לאומית (שי 01-04-2018, 18:00)
    הווו ליגה לאומית הכתום עולה צובע את הליגה יאלללה חברים להגיע לאזור בואו נהנה מהמשחקים האחרונים בליגה