"כולם ראו את ההבדל בין קבוצה שיש לה מאמן לבין קבוצה שאין לה מאמן"

כך אמר אחד הגורמים במכבי יבנה לאחר ההפסד לנס ציונה. עוד מוסיף אותו גורם: "תראה בנס ציונה נגמר המשחק יוסי אסייג מרים את טסלפפה על הכתפיים מאהבה והערצה, ואצלנו? כל שבוע המאמן מנסה לריב עם שחקן בכיר אחר, ובגלל זה לא נלחמים בשבילו"

  • על ידי: אוהד רון
  • 29-03-2018
  • 19:38

ביום רביעי נערך משחק העונה בין נס ציונה למכבי יבנה. נס ציונה גברה 3-1 על היבנאים וחגגו אליפות, 4 משחקים לסוף העונה. אחד הגורמים הבכירים במועדון היבנאי שאומר שבמשחק הזה ראו את ההבדלים: ״קבוצה שיש לה מאמן לבין קבוצה שאין לה מאמן וזאת האמת״.

 

עוד מוסיף אותו גורם: "עופר המאמן, זה עולם אחר. ותראה איך הם משחקים בשבילו, איך הם מעריכים אותו... אתה רואה שאיך שנגמר המשחק יוסי אסייג רץ ומרים את עופר טסלפפה על הכתפיים. אתה מבין מה קורה שם ומה אצלנו. השחקנים הבכירים בנס ציונה חולים על המאמן שלהם ואצלנו הוא רב עם כולם"

 

רואים את האהבה והערכה של השחקנים למאמן בנס ציונה, ביבנה יש הערכה? לא בטוח...צילום: אלעד ירקוני.

 

עוד מוסיף אותו גורם, שטוען על נס ציונה: ״הם לא קבוצה כזאת גדולה, קבוצה מצויינת כקבוצה, רצים ביחד כמה שנים, תוציא את סהר לוי ויוסי אסייג שהם שחקנים של שובר שיוויון, כל שאר שחקני הסגל לא יכולים להיות אצלנו בהרכב, אבל ראו את ההבדלים בין קבוצה לבין קבוצה של שחקנים עם יכולת אישית. וזה תפקידו של המאמן, לייצר מאוסף שחקנים טוב קבוצה גדולה, ונס ציונה קבוצה מאומנת ברמות שאין דברים כאלה, רואים שהם מאמונים, רואים שהם רצים ואין בלוף בכדורגל״. 

 

ללא ספק אותו גורם אומר: ״ראו את ההבדלים בין קבוצה שיש לה מאמן לבין קבוצה שאין לה מאמן, מה לעשות... מבחינת סגל שחקנים אנחנו עדיפים בבירור, וחוץ מסהר לוי ויוסי אסייג לא רואה אף שחקן שיכול להיכנס להרכב שלנו עם כל הכבוד לזה שהם אלופים״.

 

למה לא עושים מהלך להחליף אותו? לא יפטרו אותו?

"לדעתי הוא כמו הבן של חיים אזולאי ונוח לו (לחיים) שיש לו בובה כזאת. והוא מנהל אותו והם עושים הכל ביחד בהרכב. חיים אומר לו מי להרכיב, מי יישחק מי לא ישחק, מי יתלבש ומי לא, וככה זה נראה כי חיים גם לא גאון הדור בכדורגל".

 

לא ברור למה ואיך החלוץ הכי טוב של יבנה, שרון גורמזנו, לא פתח במשחק. טעות גדולה של המאמן.  צילום: אלעד ירקוני.

 

משחק עונה, למה שרון גורמזנו לא פתח?

"לא ידוע למה. פתאום בהפתעה לכולם, שחקן הכי טוב, לא פותח. כל העונה אותם אימונים לא טקטי ולא כלום ואף אחד לא יודע מי פותח ומי לא".

 

לסיום אומר אותו גורם: "אם זה יימשך ככה גם בפלייאוף לא נגיע לכלום״. 

 

תגבותו של חיים אזולאי ואלי כהן יתפרסמו כשיתקבלו.

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. גורם בהנהלה (הבורר 29-03-2018, 21:22)
    נראה שאותו גורם לא מבין בכדורגל כל שחקן בכל עמדה בנס ציונה כולל המחליפים עולים על כל שחקן של יבנה
  2. בגלל זה קוראים לזה קבוצה ולא אוסף של שחקנים (כתום 29-03-2018, 22:48)
    מה לא ברור? או שתקראו לקבוצה שלכם: ״מכבי, אוסף של שחקנים, יבנה״ שביחד מקבלים את המילה עגלקטיקוס
  3. אין לך מושג בכדורגל. (עובדיה 30-03-2018, 00:56)
    א. אם יש לך בעיה תתמודד בגלוי ולא בעילום שם. ב. נס ציונה מעולם לא הייתה רק סהר לוי ויוסי אסייג. אין ספק שהם שחקנים מצויינים ורואים זאת סטטיסטית. אבל אף שחקן אין מקום ביבנה. קצת הגזמת... יש בנס ציונה שחקנים כמו תרועה. סבג . חמו . סטילקול. אשר. בומפלד. שמעוני. עיני. עובדיה. ויסלחו לי אלה ששכחתי. שהם היו ביבנה הייתם עולים ליגה. וזה בלי אף אחד מהסגל הקיים של יבנה... ודרך אגב כל אלה בחרו או נבחרו לשחק בנס ציונה ועלו לליגה לאומית. מצחיק נכון. אבל אין להם מקום בהרכב של יבנה.. בטוח תרדפו אחרי חצי מהם בעונה הבאה
  4. כתבה הזויה (אבי 30-03-2018, 17:20)
    יש לנו את ההגנה וההתקנה הטובה בליגה גם אסף יקר וגם עייני עולים על שתי הבלמים שלכם בשלוש דרגות.