אכסאל הוא מועדון ותיק ותמיד ידע להתנהל באופן מסודר. מקומו בלאומית"

כך אמר אוהד דוד השוער המצטיין של המועמדת הבטוחה לעלייה, יודע שעבודה קשה בסופו של דבר משתלמת. אחרי האכזבה מהעונה שעברה, הגיעה העת להגיד בקול רם: איכסאל רגל וחצי מהלאומית

  • על ידי: יונתן גינזבורג
  • 04-04-2018
  • 13:14

מה לא נאמר העונה על הפועל עימאד אכסאל. הקבוצה, אותה מוביל מוריס אוזן, עושה את הבלתי יאומן והיא בדרך הבטוחה לליגה הלאומית, לראשונה בתולדותיה. עם מאזן נפלא של 18 ניצחונות, 6 תוצאות תיקו ו-2 הפסדים בלבד, היא ממוקמת לה בראש טבלת ליגה א' צפון ולזכותה 60 נקודות, עם סיום המחזור ה-26 בליגה.

לאחר הניצחון הגדול העונה (10:0 על מכבי דליית אל כרמל), הקבוצה מובילה גם בכמות שערי הזכות (64). דוד, השוער המוערך, הגיע לאכסאל בתחילת העונה, אחרי ששיחק בבאקה אל גרבייה. עבורו, זאת התרגשות מיוחדת, שכן הוא מכיר את הלאומית היטב.

 

אוהד דוד במדי באקה בעונה שעברה

 

אוהד, קודם כל, ברכות. עונה יוצאת דופן אתה עושה באכסאל. מתרגשים לקראת עלייה לליגה הלאומית?

"תודה רבה. עדיין לא הסתיימה העונה ונשארו עוד ארבעה משחקים, שביניהם אום אל פאחם והרצליה שנמצאות במקום שני ושלישי. אני נמצא בעונה טובה ביחד עם חבריי לקבוצה ואנחנו נעשה את כל הנדרש כדי לעלות את הפועל עימאד אכסאל לליגה הלאומית".

 

היו לא מעט דיבורים להעביר את המשחק מול אום אל פאחם לעפולה. בסופו של דבר, זה לא יקרה. משחק ה-עונה. איך מתכוננים?

"לנו, השחקנים, לא משנה איפה יתקיים המשחק. מה שהכי חשוב מבחינתנו זה להגיע דרוכים ומוכנים לכל משחק".

 

אכסאל, קבוצה שרצה חזק בצמרת עונה שנייה ברציפות, עושה זאת בסטייל. מה הסוד שלכם, כקבוצה-מועדון?

"לדעתי הסוד שלנו הוא בעיקר הגיבוש החברתי. יש לנו חדר הלבשה מגובש מאוד עם שחקנים אחראיים שמודעים למשימה ומרגישים מחוייבים אליה".

 

ספר לי קצת על המועדון, חברי ההנהלה, הצוות המקצועי...

"הפועל עימאד אכסאל הוא מועדון ותיק בכדורגל ותמיד ידע להתנהל באופן מסודר. יש לנו הנהלה בראשות באהא חליל, שמעניקה לנו שקט וכלים להשיג את המטרה, למרות כל הקשיים. כמו כן, המאמן, מוריס אוזן, מעניק לנו ביטחון ומנטרל אותנו מול כל רעשי הרקע. בנוסף, יש לציין את הקהל המדהים והססגוני שלנו המגיע כל משחק בהמוניו ודוחף אותנו בכל המשחקים. גם בבית וגם בחוץ".

 

במשחק האחרון, בניצחון המשוגע על דלייה, אוהד דוד ירד אל הספסל בדקה ה-46 למשחק. ברביעי הקרוב, יתקיים לו משחק על כל הקופה. אכסאל תארח את אום אל פאחם בביתה, בציפייה לאצטדיון מלא. המשחק ייערך בשעה 16:00. המשחק הקודם, בין השתיים, הסתיים בתיקו מאופס, כאשר אום אל פאחם נותרה בעשרה שחקנים, החל מהדקה ה-71 למשחק.

אוהד דוד בדרך לליגה הלאומית עם אכסאל (רועי סימוני)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה אוהד דוד ואיכסאל (מוניר מאיכסל 04-04-2018, 16:09)
    אוהבים אותך ימלך
  2. אין כמו איכסאל בנשמה (איכסאל 04-04-2018, 22:34)