"החלטות לא נכונות וחוסר סבלנות, הובילו אותי לליגה א'"

כך אמר מתנאל בן סימון, המגן השמאלי של מכבי צור שלום פותח את חג הפסח בתחושת פספוס מצד אחד, אבל לא שוכח שנמצא במקום נפלא שנותן לו גב ומחבר בין שחקנים צעירים. המשחק מול דלייה בספק גדול...

  • על ידי: יונתן גינזבורג
  • 03-04-2018
  • 11:26

הקבוצה מקריית ביאליק, המבלה בעשור האחרון בליגה א' צפון, מצאה את עצמה כמעט ומתמודדת על הירידה העונה. קבוצתו של איציק דדון נמצאת כרגע במקום ה-12 בטבלה. עד כה, הצליחה לאגור 30 נקודות, עם 29 שערי זכות ו-35 שערי חובה. היא רחוקה 7 נקודות מן המקום שמוביל למבחני הפלייאוף התחתון. כמובן שהיא מעוניינת להימנע מכך, ועל כן, שבמשחקיה האחרונים היא תהיה חייבת את שחקני ההגנה במיטבם. מתנאל בן סימון, מגנה השמאלי של הקבוצה, פתח בפנינו את שולחן הפסח. הבית הירושלמי, העממיות במועדון הנוכחי, הכאב בדלייה והמאמן.

 

מתנאל, קודם כל, עונה לא קלה עברה עליכם, אבל אפשר להגיד שכמעט נשארתם בליגה. איך התחושות עד כה? 

"אמנם הצטרפתי בינואר, אבל מאז שהגעתי ועד עכשיו, כל משחק היה עבורנו כמו גמר גביע. עדיין לא הבטחנו את ההשארות ונצטרך לסיים את המשימה ביום רביעי נגד מכבי דליה. בין אם יתקיים ובין אם לא, אנחנו מתכוננים כרגיל".

 

גדלת בבית"ר ירושלים, שיחקת בליגת העל במדי הקבוצה, ועברת בלא מעט קבוצות, כולל בליגה הלאומית. מה מייחד, לדעתך, את מכבי צור שלום מקריית ביאליק? 

"לא היה פשוט להגיע ממועדון פאר כמו בית"ר ירושלים לליגה א', למרות ששיחקתי בליגת העל ובליגה הלאומית, למשל באחי נצרת והפועל ירושלים. ההחלטות היו לא נכונות וחוסר הסבלנות הובילו אותי לליגה א'. מה שמייחד את צור שלום זה שמדובר במועדון שכולם אוהבים אחד את השני, מה שכמעט ולא רואים באף מועדון. העממיות והביחד לפעמים מנצחים את הכישרון וראינו את זה העונה המון פעמים".

 

"החלטות לא נכונות הובילו אותי לליגה א' "

 

איפה אתה רואה את עצמך בשנה הבאה? מה הציפיות שלך מעצמך? 

"כרגע טוב לי בצור שלום. קיבלו אותי בידיים פתוחות ואשמח גם להישאר בעונה הבאה, אבל קודם נסיים את העונה הזאת ואז נחשוב על העונה הבאה. הצפיות שלי מעצמי לתת לכל קבוצה שאני משחק בה, בין אם בליגה א', לאומית או בליגת העל, מאה אחוז מהיכולת והניסיון שלי וככה לעזור לקבוצה לעמוד במטרות שלה".

 

בתחילת העונה שיחקת במדי מכבי דליית אל כרמל, אותה תפגשו ברביעי הקרוב. אין ספק שמה שקורה בדלייה הוא עצוב. ניצחון בטוח? 

"נכון, שיחקתי במכבי דלייה העונה. הגעתי לשם בגלל סלאח, היושב ראש הקודם. ראיתי את הנולד לפני שזה קרה שם ועזבתי. חבל לי עליהם. זה מועדון שהיה חשוב לליגה א', אבל מועדון שמתנהל ככה אין לו זכות קיום. לא אספר לך סיפורים. אנחנו נעלה לקחת שלוש נקודות אצלנו בבית ולסיים את העבודה".

 

לסיכום, טיב היחסים שלך עם המאמן. "היחסים ביני לבין איציק דדון מעולים. על ההישגים שהוא עושה עם קבוצה צעירה כמו שיש לנו אי אפשר להתווכח. אני מאחל לו שרק יצליח".

 

אם כן, עדיין לא ברור אם מכבי דליית אל כרמל תעלה למגרש בצור שלום למשחק במסגרת המחזור ה-27 בליגה א' צפון, או שמא המארחת תקבל ניצחון טכני. המפגש הקודם בין הקבוצות היה בתחילת דצמבר 17', בו האורחת ניצחה בתוצאה 3:0.

מתנאל בן סימון במדי הפועל בית שאן בליגה א' (אביב עובדיה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בן סימון (אוהדי בית שאן 03-04-2018, 15:44)
    אם היו לנו 11 כמוהו היינו עולים ליגה בהליכה