איכסל תארח את אום אל פאחם בגרין, ראשי הקבוצות נפגשו

המשחק המרכזי של המחזור בליגה א' צפון, ייערך באצטדיון גרין בנצרת עלית .הפועל איכסל תארח את סגניתה הפועל אום אל פאחם, כאשר ניצחון של איכסל יבטיח רשמית את עלייתה של הקבוצה לליגה הלאומית. ראשי הקבוצות נפגשו ואיחלו הצלחה הדדית האחד לשני

  • על ידי: רועי סימוני
  • 03-04-2018
  • 08:58

ביום רביעי יתקיים המחזור ה-27 בליגה א׳ צפון  כאשר המוליכה הפועל איכסל תארח את סגניתה הפועל אום אל פאחם באצטדיון ״גרין״ בנצרת עלית. אלפי אוהדים אמורים ללוות את מוריס אוזן ושחקניו בידיעה כי ניצחון של קבוצתם יבטיח רשמית את עליית הקבוצה לליגה הלאומית וייתן את האות לחגיגות הרשמיות. עוד לפני המשחק נפגשו ראשי הקבוצות ואיחלו הצלחה האחת לשנייה במטרותיה, מקורבים מספרים כי הפגישה שנערכה באום אל פאחם התקיימה באווירה טובה וחברית, וכי הם מקווים שכך יהיה גם במשחק בין הקבוצות.

עבור מאמן הפועל איכסל מוריס אוזן זאת יכולה להיות סגירת מעגל, לפני ארבע שנים הוא חגג עליה לליגה הלאומית בדיוק באותו המגרש עם עירוני טבריה וירצה לעשות זאת שוב עם קבוצתו הנוכחית.

 

יו״ר איכסל באהא חליל אמר לקראת המשחק: ״ידינו תמיד מושטות לשלום. בשבוע שעבר הוזמנתי ע״י הנהלת אום אל פאחם ונענתי להזמנה בחיוב, נערכה פגישה טובה מאוד, עם המון כבוד הדדי ואיחולי הצלחה לקבוצות. ביום רביעי תהיה אווירת חג באצטדיון מצד שני הקהלים של הקבוצות, ואני מקווה שנוכל לחגוג באופן רשמי את העליה שלנו לליגה הלאומית אחרי העונה הטובה שעשינו עד עכשיו״.

ראשי הקבוצות נפגשו ואיחלו הצלחה צילום: פייסבוק

הוסף תגובה
תגובות